• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне Папір офісний для потреб Апарату Управління

Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.

Завершена

527 275.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 5 272.75 UAH
Період оскарження: 26.05.2023 14:48 - 02.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Протиправна дискваліфікація ТОВ "КАРНЕЙ"

Номер: e4a01a38d28341deb60a287348c22d04
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-26-009536-a.c1
Назва: Протиправна дискваліфікація ТОВ "КАРНЕЙ"
Вимога:
Просимо ознайомитись з Вимогою в окремому файлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що згідно із п. 28 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2023р. №1178 зі змінами (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Підпунктом третім частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Частиною четвертою статті 5 Закону визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Також, відповідно до норм, визначених частиною четвертою статті 23 Закону, технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент. Керуючись статтею 5 Закону, зокрема частиною четвертою цієї статті, Замовником було визначено технічні характеристики до предмету закупівлі в торгах «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне Папір офісний для потреб Апарату Управління». Серед інших технічних характеристик до предмету закупівлі Замовником було зазначено «Білизна, ±3: СІЕ 150;». Таким чином Замовник допускає значення параметру білизна офісної бумаги в діапазоні від 147 до 153 включно. На ринку офісної бумаги існує великий вибір виробників і постачальників, які пропонують широкий асортимент офісної бумаги з характеристиками, які були встановлені Замовником в тендерній документації, в тому числі товару з білизною в діапазоні від 147 до 153 включно. Разом з цим, відповідно до норм пункту 54 Особливостей, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Проте, на етапі подання тендерних пропозицій по закупівлі «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне Папір офісний для потреб Апарату Управління» не було подано в електронній системі закупівель жодних звернень за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернень до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Статус вимоги: Відхилено