-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації (облаштування системи протипожежного захисту) у будівлі КЗ «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20» за адресою: вул. Шевченка, 204 в м. Нікополь Дніпропетровської області
Завершена
1 232 712.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 163.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 163.56 UAH
Період оскарження:
26.05.2023 14:03 - 17.06.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможця
Номер:
9ac84acddb3f4cd4a71d0f129a0ceddc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-26-008058-a.a3
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможця
Скарга:
Детальна інформація у вкладеннях до скарги
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення_UA-2023-05-26-008058-a.docx 30.06.2023 16:54
- Скарга на рішення UA-2023-05-26-008058-a.pdf 30.06.2023 16:54
- рішення від 04.07.2023 № 9839.pdf 04.07.2023 21:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.07.2023 №10910.pdf 19.07.2023 15:58
- рішення від 21.07.2023 № 10910.pdf 21.07.2023 16:12
- Пояснення АМКУ.pdf 06.07.2023 12:31
- Кап зош20 2023 - 2.docx 06.07.2023 12:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.06.2023 17:37
Дата розгляду скарги:
18.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.07.2023 21:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.07.2023 16:13
Дата виконання рішення Замовником:
03.08.2023 15:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення виконано
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо усунення наслідків неправомірних дій уповноваженої особи Замовника щодо прийняття рішення про визнання переможцем ТОВ «Охорона Мастерс Сервіс» у закупівлі - «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації (облаштування системи протипожежного захисту) у будівлі КЗ «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20» за адресою: вул. Шевченка, 204 в м. Нікополь Дніпропетровської області» (45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»).
Номер:
5e888c1e0da843b993b4d4e0d7808012
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-26-008058-a.b2
Назва:
Вимога щодо усунення наслідків неправомірних дій уповноваженої особи Замовника щодо прийняття рішення про визнання переможцем ТОВ «Охорона Мастерс Сервіс» у закупівлі - «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації (облаштування системи протипожежного захисту) у будівлі КЗ «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20» за адресою: вул. Шевченка, 204 в м. Нікополь Дніпропетровської області» (45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»).
Вимога:
Вимагаємо Скасувати Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №65 від 27.06.2023 року про визначення переможцем по предмету закупівлі «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації (облаштування системи протипожежного захисту) у будівлі КЗ «Нікопольська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20» за адресою: вул. Шевченка, 204 в м. Нікополь Дніпропетровської області» (45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») ТОВ «Охорона Мастерс Сервіс».
Переможцем торгів обрано Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, а саме:
Замовником, відповідно до ДОДАТКУ 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі) вимагається:
Розрахунки ціни пропозиції мають бути підтверджені наступними документами у складі тендерної пропозиції:
- локальний кошторисний розрахунок;
- зведений кошторисний розрахунок;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- підсумкова відомість ресурсів.
Ціна тендерної пропозиції повинна відповідати зведеному кошторису.
Учасником у складі кошторисної документації НЕ надано такі документи, як:
- пояснювальна записка до кошторисного розрахунку
- зведений кошторисний розрахунок
- кошторис на обладнання
- розрахунок загальновиробничих витрат
Учасник порушив не тільки вимоги тендерної документації, але і Настанову про визначення вартості будівництва.
Кошторисні розрахунки, як і вся кошторисна документація повинні здійснюватися по змісту та по формі відповідно до Настанови про визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”.
26.06.2023 року замовником було опубліковано вимогу про усунення порушень з аргументацією: «Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Охорона Мастерс Сервіс» виявлено невідповідність пропозиції учасника умовам тендерної документації, а саме: відсутні пояснювальна записка до кошторисного розрахунку, зведений кошторисний розрахунок, розрахунок загальновиробничих витрат.
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації розрахунки ціни пропозиції мають бути підтверджені документами у складі тендерної пропозиції учасника: - зведений кошторисний розрахунок; - розрахунок загальновиробничих витрат… До кошторисного розрахунку надається пояснювальна записка.
Враховуючи, що виправлення вказаних помилок не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованої учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, замовник на виконання пункту 43 Особливостей розміщує в електронній системі закупівель повідомлення про усунення невідповідностей.
26.06.2023 року об 11:23 Учасником було завантажено документ: «Пояснювальна записка_ розрахунки.pdf», в якому містяться: Пояснювальна записка, Зведений кошторисний розрахунок, Розрахунок загальновиробничих витрат.
При вивченні наданої додатково документації виявилися порушення, які є суттєвими та ігнорують вимоги тендерної документації та Настанови про визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”.
Відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» від 20.10.2016 року №281 (із змінами), враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 31.05.2021 року №586 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2022-2024 роки» розраховується зарплата на 2023 рік.
Державною службою статистики України оприлюднено інформацію щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за 12 місяців 2022 року, яка складає 9781,00 грн. Відповідно до листа Міністерства економіки України від 23.11.2022 № 3014-05/76265-03, та Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік складає 128,4 %.
Враховуючи зазначене, величина, нижче якої не може бути розмір заробітної плати у будівництві на 2023 рік. становитиме: 9781 грн. х 1,284 = 12 558,80 грн.
Учасник прийняв у розрахунок середньомісячну заробітну плату в розмірі 4510 грн., яка нижча мінімальної зарплати в Україні (6700 грн.), нижча від визначеної заробітної плати у будівництві (12558,80 грн.), що не тільки тягне за собою відповідальність за мінімізацію оподаткування, та викликає сумніви щодо кваліфікації працівників, яким учасник планує виплату такої низької заробітної плати.
Відрахування до пенсійного фонду повинні складати не менше 71 432 грн. (за даними експертизи), а в наданому розрахунку загальновиробничих витрат вони складають
22 974,35 грн.
Замовник не може погодитись з відповідністю кваліфікаційним критеріям робітників учасника при виконанні особливо відповідальних робіт у дитячому закладі, пов’язаними з пожежною безпекою.
Такі дії учасника, як необґрунтоване заниження ціни пропозиції є порушенням Закону України «Про захист економічної конкуренції» і підлягають накладенню штрафу.
Крім того, відповідно до Закону України від 15.03.2022року № 2136-IX (зі змінами) на час дії воєнного стану не діють норми статті 73 КЗпП, саме тому кількість днів, робота у
які не проводиться дорівнює кількості вихідних днів, та немає скорочення тривалості роботи працівників на одну годину напередодні святкових та неробочих днів. Норму тривалості робочого часу на період воєнного стану при п’ятиденному робочому тижні з вихідними у суботу та неділю встановлено на 2023 рік - 2054 години, тобто становить 171,17 годин. Учасник врахував 169 годин, що не відповідає середньомісячній тривалості робочого часу.
Усе вищезазначене в значній мірі впиває на визначення вартості пропозиції і спотворює її як достовірну.
Згідно наданого після додаткового запиту замовником установлено, що в кошторисній документації учасника відсутні два локальних кошториси на обладнання № 02-001 та пуско-налагоджувальні роботи № 02-003, що по-перше, не відповідає тендерній документації, яка пройшла експертизу і включає три локальних кошториси, по-друге, це суперечить Настанові про визначення вартості будівництва, по-третє, при наданні документації в казначейство замовнику буде відмовлено в реєстрації, як поданої не в повній комплектації та невідповідності експертизі.
Висновок експертизи та документація, яку підтвердила експертиза, є беззаперечними для виконання усіма учасниками будівництва і не можуть змінюватись на свій розсуд учасником торгів.
Вище перелічені порушення вимог тендерної документації та законодавства України у сфері будівництва є суттєвими та підлягають відхиленню!
Додатково наголошуємо уповноваженій особі, що порушення у вигляді невідхилення тендерної пропозиції, яка підлягала відхиленню відповідно до Закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян!
Таким чином, якщо протокол про визнання переможцем не буде скасовано - ми будемо змушені звернутися з відповідною скаргою до АМКУ та після отримання позитивного рішення, на уповноважену особу буде накладено штраф від 25 500,00 до 51 000,00грн.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо усунення неправомірних дій Замовника.pdf 29.06.2023 08:10
- Протокол 30.06.2023 15:56
Дата подачі:
29.06.2023 08:10
Вирішення:
Керуючись вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Особливостей, принципами здійснення публічних закупівель у задоволенні вимоги ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" (номер вимоги: UA-2023-05-26-008058-a.b2) відмовити
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на умови тендерної документації.
Номер:
bd359829a1a5456ebc3a936c48281f8b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-26-008058-a.c1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації.
Скарга:
Детально у вкладеннях.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Аналогічний договір.pdf 01.06.2023 18:48
- Скарга на умови UA-2023-05-26-008058-a.docx 01.06.2023 18:48
- Скарга на умови _.pdf 01.06.2023 18:48
- 3. Аналогічний договір.pdf 01.06.2023 18:48
- 2. Аналогічний договір.pdf 01.06.2023 18:48
- рішення від 05.06.2023 №7963.pdf 05.06.2023 18:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.06.2023 № 8453.pdf 13.06.2023 09:49
- рішення від 12.06.2023 № 8453.pdf 14.06.2023 14:19
- Пояснення замовника 07.06.2023 10:30
- Пояснення замовника 07.06.2023 10:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.06.2023 19:18
Дата розгляду скарги:
12.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.06.2023 18:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.06.2023 14:20
Дата виконання рішення Замовником:
16.06.2023 08:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення АМКУ від 12.06.2023 № 8453 замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації