ДК 90520000-8 " Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами" для потреб КНП СОР "Сумський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни"
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
217 600.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 176.00 UAH
Період оскарження:25.05.2023 16:58 - 30.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Оскарження умов тендерної документації
Номер:743d7d430b61471ab0a0526d3c670dd6
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-05-25-012983-a.c5
Назва:Оскарження умов тендерної документації
Вимога:
Вимагалось надати Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
посадові особи (не менше двох осіб), які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо) (відповідно до п. 8 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 № 446);
Шановний Замовник! Ми вказуємо на наявність у Учасника достатньо персонала відповідної кваліфікації для задоволення потреби Замовника, проте в меншій кількості фахівців, ніж вимагає Замовник! Вимога щодо наявності в Учасника конкретної кількості працівників певної кваліфікації - дискримінація учасників закупівлі, яка підтверджена досвідом (Рішенням АМКУ №14091-р/пк-пз від 21.07.2020 закупівлі UA-2020-07-01-008104-a). Не просимо, а вимагаємо видалення даної вимоги, яка стосується саме кількості - мінімум два фахівця! В іншому випадку будемо вимушені захищати порушене право Учасника на недискримінацію в даній закупівлі шляхом подачі скарги в Антимонопольний комітет України!
Вирішення:
1. Надати відповідь на звернення потенційного учасника щодо тендерної документації по предмету закупівлі ДК 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» для потреб КНП СОР «Сумський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни», ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-25-012983-a що було оприлюднене в електронній системі закупівель:
індифікатор вимоги: UA-2023-05-25-012983-a.c1 що оприлюднена 26.05.23, 14:30
індифікатор вимоги: UA-2023-05-25-012983-a.c2 що оприлюднена 26.05.23, 14:31
індифікатор вимоги: UA-2023-05-25-012983-a.c3 що оприлюднена 26.05.23, 14:31
індифікатор вимоги: UA-2023-05-25-012983-a.c4 що оприлюднена 26.05.23, 14:32
індифікатор вимоги: UA-2023-05-25-012983-a.c5 що оприлюднена 26.05.23, 14:33
За результатами розгляду вимог надаємо відповідь:
-Звертаємо вашу увагу, що проходження навчання з санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів передбачені чинною постановою № 29 від 01.07.1999 р. Головного державного санітарного лікаря України. Також кадрові вимоги щодо кваліфікованих працівників передбачені п. 8,9 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446.
Відповідно до Кадрових вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (п. 8,9 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446) «Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).»
Отже чинним законодавством передбачено вимогу, щодо проходження навчання про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів.
Таким чином, дана вимогу відповідає предмету закупівлі, чинному законодавству, та не є дискримінаційною.
- У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Станом на сьогоднішній день – жодне підприємство не обмежене у своєму праві та можливості пройти сертифікацію системи управління якістю Вимогу ДСТУ ISO 45001:2018 р. Тому вимога щодо наявності такого сертифікату не є дискримінаційною.
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду викладеного ,ваша вимога не підлягає задоволенню.
- Замовник вимагає відповідно до п.10.4 Вимоги та настанови щодо застосування»; SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій» з інформацією про щорічне підтвердження (у разі настання строку щорічного підтвердження);
Слід повідомити, що 5 травня 2023 р. Всесвітня організація охорони здоров’я скасувала статус пандемії COVID-19.
Також Замовник чітко вказав назву сертифікату SIC/COVID-FREE:2020, тож надання іншого сертифікату не може бути виконанням вимоги Замовника. Жодним НПА не прописується наявність у компаній з утилізації саме такого сертифіката з такою назвою. Відповідно до Закону України '"Про публічні закупівлі": - одним з принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників (частина перша статті 5); - замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (частина четверта статті 5); - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина п'ята статті 14); - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22). Вимагаємо негайного видалення даної вимоги з тендерної документації! Інакше будемо вимушені захищати своє право в АМКУ та звернутися в правоохоронні органи вашої області!
- Детально ознайомившись із вашою вимогою повідомляємо наступне.
Під час проведення закупівлі, Замовник керується виключно Законом України Про публічні закупівлі, та Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, Замовник вимагає документальне (фактичне) підтвердження можливости потенційного учасника надавати послуги з навантаження відходів, які є предметом закупівлі. Враховуючи чималий обсяг відходів, який утворюється на підприємству Замовника – вимога щодо наявності не менше трьох вантажників є доцільною!
- Шановний учасник!
Відповідно до умов ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Окрім цього, відповідно до Кадрових вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (п. 8,9 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446) «Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).» З наведеного вбачається, що ліцензіат зобов’язаний мати у своєму штаті працівників з екологічною освітою.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду зазначеного, потенційний надавач послуг має відповідати кадровим вимогам ліцензійних умов провадження господарської діяльності щодо поводження з небезпечними відходами.
Тому вимога, щодо наявності у штаті учасника посадових осіб, які мають екологічні знання – в жодному разі не є дискримінаційною. Ліцензіат у сфері поводження з відходами не тільки не обмежений у праві постійно підвищувати кваліфікацію своїх працівників, а ще й зобов’язаний робити це.
2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасника щодо тендерної документації через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно до пункту 51 Особливостей.
Уповноважена особа Інна КАРЕЛІНА
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Оскарження умов тендерної документації
Номер:6e6d8f50a85b4190902f5d693c0e1e3f
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-05-25-012983-a.c4
Назва:Оскарження умов тендерної документації
Вимога:
Вимагалось надати - Сканована копія свідоцтва про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів (мінімум один фахівець)
Шановний Замовник! Ми вказуємо на наявність у Учасника достатньо персоналу, про те такі точні навчання використовуються одним лише виконавцем послуг!!! Жодним НПА не вказано, що у ліцензіата повинно бути саме начання: - щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів Вимагаємо видалення даної вимоги, яка стосується саме кількості - мінімум два фахівця! В іншому випадку будемо вимушені захищати порушене право Учасника на недискримінацію в даній закупівлі шляхом подачі скарги в Антимонопольний комітет України!
Вирішення:
1. Надати відповідь на звернення потенційного учасника щодо тендерної документації по предмету закупівлі ДК 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» для потреб КНП СОР «Сумський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни», ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-25-012983-a що було оприлюднене в електронній системі закупівель:
індифікатор вимоги: UA-2023-05-25-012983-a.c1 що оприлюднена 26.05.23, 14:30
індифікатор вимоги: UA-2023-05-25-012983-a.c2 що оприлюднена 26.05.23, 14:31
індифікатор вимоги: UA-2023-05-25-012983-a.c3 що оприлюднена 26.05.23, 14:31
індифікатор вимоги: UA-2023-05-25-012983-a.c4 що оприлюднена 26.05.23, 14:32
індифікатор вимоги: UA-2023-05-25-012983-a.c5 що оприлюднена 26.05.23, 14:33
За результатами розгляду вимог надаємо відповідь:
-Звертаємо вашу увагу, що проходження навчання з санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів передбачені чинною постановою № 29 від 01.07.1999 р. Головного державного санітарного лікаря України. Також кадрові вимоги щодо кваліфікованих працівників передбачені п. 8,9 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446.
Відповідно до Кадрових вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (п. 8,9 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446) «Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).»
Отже чинним законодавством передбачено вимогу, щодо проходження навчання про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів.
Таким чином, дана вимогу відповідає предмету закупівлі, чинному законодавству, та не є дискримінаційною.
- У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Станом на сьогоднішній день – жодне підприємство не обмежене у своєму праві та можливості пройти сертифікацію системи управління якістю Вимогу ДСТУ ISO 45001:2018 р. Тому вимога щодо наявності такого сертифікату не є дискримінаційною.
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду викладеного ,ваша вимога не підлягає задоволенню.
- Замовник вимагає відповідно до п.10.4 Вимоги та настанови щодо застосування»; SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій» з інформацією про щорічне підтвердження (у разі настання строку щорічного підтвердження);
Слід повідомити, що 5 травня 2023 р. Всесвітня організація охорони здоров’я скасувала статус пандемії COVID-19.
Також Замовник чітко вказав назву сертифікату SIC/COVID-FREE:2020, тож надання іншого сертифікату не може бути виконанням вимоги Замовника. Жодним НПА не прописується наявність у компаній з утилізації саме такого сертифіката з такою назвою. Відповідно до Закону України '"Про публічні закупівлі": - одним з принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників (частина перша статті 5); - замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (частина четверта статті 5); - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина п'ята статті 14); - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22). Вимагаємо негайного видалення даної вимоги з тендерної документації! Інакше будемо вимушені захищати своє право в АМКУ та звернутися в правоохоронні органи вашої області!
- Детально ознайомившись із вашою вимогою повідомляємо наступне.
Під час проведення закупівлі, Замовник керується виключно Законом України Про публічні закупівлі, та Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, Замовник вимагає документальне (фактичне) підтвердження можливости потенційного учасника надавати послуги з навантаження відходів, які є предметом закупівлі. Враховуючи чималий обсяг відходів, який утворюється на підприємству Замовника – вимога щодо наявності не менше трьох вантажників є доцільною!
- Шановний учасник!
Відповідно до умов ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Окрім цього, відповідно до Кадрових вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (п. 8,9 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446) «Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).» З наведеного вбачається, що ліцензіат зобов’язаний мати у своєму штаті працівників з екологічною освітою.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду зазначеного, потенційний надавач послуг має відповідати кадровим вимогам ліцензійних умов провадження господарської діяльності щодо поводження з небезпечними відходами.
Тому вимога, щодо наявності у штаті учасника посадових осіб, які мають екологічні знання – в жодному разі не є дискримінаційною. Ліцензіат у сфері поводження з відходами не тільки не обмежений у праві постійно підвищувати кваліфікацію своїх працівників, а ще й зобов’язаний робити це.
2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасника щодо тендерної документації через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно до пункту 51 Особливостей.
Уповноважена особа Інна КАРЕЛІНА
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Оскарження умов тендерної документації
Номер:a7f01e48687b47ada9d1c1cbb4014220
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-05-25-012983-a.c3
Назва:Оскарження умов тендерної документації
Вимога:
Замовник вимагає відповідно до п.10.4 Вимоги та настанови щодо застосування»; SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій» з інформацією про щорічне підтвердження (у разі настання строку щорічного підтвердження);
Слід повідомити, що 5 травня 2023 р. Всесвітня організація охорони здоров’я скасувала статус пандемії COVID-19.
Також Замовник чітко вказав назву сертифікату SIC/COVID-FREE:2020, тож надання іншого сертифікату не може бути виконанням вимоги Замовника. Жодним НПА не прописується наявність у компаній з утилізації саме такого сертифіката з такою назвою. Відповідно до Закону України '"Про публічні закупівлі": - одним з принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників (частина перша статті 5); - замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (частина четверта статті 5); - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина п'ята статті 14); - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22). Вимагаємо негайного видалення даної вимоги з тендерної документації! Інакше будемо вимушені захищати своє право в АМКУ та звернутися в правоохоронні органи вашої області!
Вирішення:
1. Надати відповідь на звернення потенційного учасника щодо тендерної документації по предмету закупівлі ДК 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» для потреб КНП СОР «Сумський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни», ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-25-012983-a що було оприлюднене в електронній системі закупівель:
індифікатор вимоги: UA-2023-05-25-012983-a.c1 що оприлюднена 26.05.23, 14:30
індифікатор вимоги: UA-2023-05-25-012983-a.c2 що оприлюднена 26.05.23, 14:31
індифікатор вимоги: UA-2023-05-25-012983-a.c3 що оприлюднена 26.05.23, 14:31
індифікатор вимоги: UA-2023-05-25-012983-a.c4 що оприлюднена 26.05.23, 14:32
індифікатор вимоги: UA-2023-05-25-012983-a.c5 що оприлюднена 26.05.23, 14:33
За результатами розгляду вимог надаємо відповідь:
-Звертаємо вашу увагу, що проходження навчання з санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів передбачені чинною постановою № 29 від 01.07.1999 р. Головного державного санітарного лікаря України. Також кадрові вимоги щодо кваліфікованих працівників передбачені п. 8,9 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446.
Відповідно до Кадрових вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (п. 8,9 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446) «Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).»
Отже чинним законодавством передбачено вимогу, щодо проходження навчання про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів.
Таким чином, дана вимогу відповідає предмету закупівлі, чинному законодавству, та не є дискримінаційною.
- У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Станом на сьогоднішній день – жодне підприємство не обмежене у своєму праві та можливості пройти сертифікацію системи управління якістю Вимогу ДСТУ ISO 45001:2018 р. Тому вимога щодо наявності такого сертифікату не є дискримінаційною.
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду викладеного ,ваша вимога не підлягає задоволенню.
- Замовник вимагає відповідно до п.10.4 Вимоги та настанови щодо застосування»; SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій» з інформацією про щорічне підтвердження (у разі настання строку щорічного підтвердження);
Слід повідомити, що 5 травня 2023 р. Всесвітня організація охорони здоров’я скасувала статус пандемії COVID-19.
Також Замовник чітко вказав назву сертифікату SIC/COVID-FREE:2020, тож надання іншого сертифікату не може бути виконанням вимоги Замовника. Жодним НПА не прописується наявність у компаній з утилізації саме такого сертифіката з такою назвою. Відповідно до Закону України '"Про публічні закупівлі": - одним з принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників (частина перша статті 5); - замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (частина четверта статті 5); - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина п'ята статті 14); - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22). Вимагаємо негайного видалення даної вимоги з тендерної документації! Інакше будемо вимушені захищати своє право в АМКУ та звернутися в правоохоронні органи вашої області!
- Детально ознайомившись із вашою вимогою повідомляємо наступне.
Під час проведення закупівлі, Замовник керується виключно Законом України Про публічні закупівлі, та Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, Замовник вимагає документальне (фактичне) підтвердження можливости потенційного учасника надавати послуги з навантаження відходів, які є предметом закупівлі. Враховуючи чималий обсяг відходів, який утворюється на підприємству Замовника – вимога щодо наявності не менше трьох вантажників є доцільною!
- Шановний учасник!
Відповідно до умов ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Окрім цього, відповідно до Кадрових вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (п. 8,9 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446) «Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).» З наведеного вбачається, що ліцензіат зобов’язаний мати у своєму штаті працівників з екологічною освітою.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду зазначеного, потенційний надавач послуг має відповідати кадровим вимогам ліцензійних умов провадження господарської діяльності щодо поводження з небезпечними відходами.
Тому вимога, щодо наявності у штаті учасника посадових осіб, які мають екологічні знання – в жодному разі не є дискримінаційною. Ліцензіат у сфері поводження з відходами не тільки не обмежений у праві постійно підвищувати кваліфікацію своїх працівників, а ще й зобов’язаний робити це.
2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасника щодо тендерної документації через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно до пункту 51 Особливостей.
Уповноважена особа Інна КАРЕЛІНА
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Оскарження умов тендерної документації
Номер:2cb13ee7a64141b98576d203ae9abd1e
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-05-25-012983-a.c2
Назва:Оскарження умов тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник Вами вимагалось надати - Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату відповідності Учасника ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці.
Повідомляємо Вам наступне:
Процедура отримання сертифіката міжнародної організації не є обов’язковою. Вона проводиться у добровільному порядку. Відповідно до Закону України '"Про публічні закупівлі": - одним з принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників (частина перша статті 5); - замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (частина четверта статті 5); - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина п'ята статті 14); - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22). Вимагаємо негайного видалення даної вимоги з тендерної документації! Інакше будемо вимушені захищати своє право в АМКУ та звернутися в правоохоронні органи вашої області!
Вирішення:
1. Надати відповідь на звернення потенційного учасника щодо тендерної документації по предмету закупівлі ДК 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» для потреб КНП СОР «Сумський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни», ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-25-012983-a що було оприлюднене в електронній системі закупівель:
індифікатор вимоги: UA-2023-05-25-012983-a.c1 що оприлюднена 26.05.23, 14:30
індифікатор вимоги: UA-2023-05-25-012983-a.c2 що оприлюднена 26.05.23, 14:31
індифікатор вимоги: UA-2023-05-25-012983-a.c3 що оприлюднена 26.05.23, 14:31
індифікатор вимоги: UA-2023-05-25-012983-a.c4 що оприлюднена 26.05.23, 14:32
індифікатор вимоги: UA-2023-05-25-012983-a.c5 що оприлюднена 26.05.23, 14:33
За результатами розгляду вимог надаємо відповідь:
-Звертаємо вашу увагу, що проходження навчання з санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів передбачені чинною постановою № 29 від 01.07.1999 р. Головного державного санітарного лікаря України. Також кадрові вимоги щодо кваліфікованих працівників передбачені п. 8,9 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446.
Відповідно до Кадрових вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (п. 8,9 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446) «Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).»
Отже чинним законодавством передбачено вимогу, щодо проходження навчання про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів.
Таким чином, дана вимогу відповідає предмету закупівлі, чинному законодавству, та не є дискримінаційною.
- У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Станом на сьогоднішній день – жодне підприємство не обмежене у своєму праві та можливості пройти сертифікацію системи управління якістю Вимогу ДСТУ ISO 45001:2018 р. Тому вимога щодо наявності такого сертифікату не є дискримінаційною.
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду викладеного ,ваша вимога не підлягає задоволенню.
- Замовник вимагає відповідно до п.10.4 Вимоги та настанови щодо застосування»; SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій» з інформацією про щорічне підтвердження (у разі настання строку щорічного підтвердження);
Слід повідомити, що 5 травня 2023 р. Всесвітня організація охорони здоров’я скасувала статус пандемії COVID-19.
Також Замовник чітко вказав назву сертифікату SIC/COVID-FREE:2020, тож надання іншого сертифікату не може бути виконанням вимоги Замовника. Жодним НПА не прописується наявність у компаній з утилізації саме такого сертифіката з такою назвою. Відповідно до Закону України '"Про публічні закупівлі": - одним з принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників (частина перша статті 5); - замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (частина четверта статті 5); - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина п'ята статті 14); - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22). Вимагаємо негайного видалення даної вимоги з тендерної документації! Інакше будемо вимушені захищати своє право в АМКУ та звернутися в правоохоронні органи вашої області!
- Детально ознайомившись із вашою вимогою повідомляємо наступне.
Під час проведення закупівлі, Замовник керується виключно Законом України Про публічні закупівлі, та Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, Замовник вимагає документальне (фактичне) підтвердження можливости потенційного учасника надавати послуги з навантаження відходів, які є предметом закупівлі. Враховуючи чималий обсяг відходів, який утворюється на підприємству Замовника – вимога щодо наявності не менше трьох вантажників є доцільною!
- Шановний учасник!
Відповідно до умов ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Окрім цього, відповідно до Кадрових вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (п. 8,9 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446) «Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).» З наведеного вбачається, що ліцензіат зобов’язаний мати у своєму штаті працівників з екологічною освітою.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду зазначеного, потенційний надавач послуг має відповідати кадровим вимогам ліцензійних умов провадження господарської діяльності щодо поводження з небезпечними відходами.
Тому вимога, щодо наявності у штаті учасника посадових осіб, які мають екологічні знання – в жодному разі не є дискримінаційною. Ліцензіат у сфері поводження з відходами не тільки не обмежений у праві постійно підвищувати кваліфікацію своїх працівників, а ще й зобов’язаний робити це.
2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасника щодо тендерної документації через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно до пункту 51 Особливостей.
Уповноважена особа Інна КАРЕЛІНА
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Оскарження умов тендерної документації
Номер:612256055ac0468d920969729b53ab9b
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-05-25-012983-a.c1
Назва:Оскарження умов тендерної документації
Вимога:
Вимагалось надати гарантійний лист про наявність вантажника у штаті Учасника для забезпечення завантаження відходів у спецтранспорт власними силами. Надати наказ про прийняття на роботу вантажника, а також свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом (не менше трьох фахівців)
Підтвердження наявності вантажника у штаті трьох фахівців (Надати наказ про прийняття на роботу вантажника, а також Свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом). Це ж згідно яких НПА Замовник вимагає такі документи від Учасника??? Замовник планомірно кожною вимогою обмежує коло Учасників у даній закупівлі! Можливо, Замовник не розуміє, що може бути вантажник позаштатним працівником або надаватися Виконавцем послуги по завантаженню та/або перевезення медичних відходів за договорами субпідрядних робіт, що дозволено законодавством (як би Замовник цього не забороняв в даній закупівлі), чи водій може бути тим самим вантажником (як штатним працівником, так і за сумісництвом) тощо. Чекаємо від Замовника чітких аргументованих пояснень з посиланням на чинні НПА, де буде вказано, що Держава, а не бажання Замовника, вимагає від Учасників Свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом) та підтвердження наявності вантажника у штаті саме трьох фахівців . В іншому випадку - вимагаємо негайного видалення даної абсурдної вимоги! Інакше будемо вимушені захищати своє право в АМКУ та звернутися в правоохоронні органи вашої області!
Вирішення:1. Надати відповідь на звернення потенційного учасника щодо тендерної документації по предмету закупівлі ДК 90520000-8 «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» для потреб КНП СОР «Сумський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни», ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-25-012983-a що було оприлюднене в електронній системі закупівель:
індифікатор вимоги: UA-2023-05-25-012983-a.c1 що оприлюднена 26.05.23, 14:30
індифікатор вимоги: UA-2023-05-25-012983-a.c2 що оприлюднена 26.05.23, 14:31
індифікатор вимоги: UA-2023-05-25-012983-a.c3 що оприлюднена 26.05.23, 14:31
індифікатор вимоги: UA-2023-05-25-012983-a.c4 що оприлюднена 26.05.23, 14:32
індифікатор вимоги: UA-2023-05-25-012983-a.c5 що оприлюднена 26.05.23, 14:33
За результатами розгляду вимог надаємо відповідь:
-Звертаємо вашу увагу, що проходження навчання з санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів передбачені чинною постановою № 29 від 01.07.1999 р. Головного державного санітарного лікаря України. Також кадрові вимоги щодо кваліфікованих працівників передбачені п. 8,9 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446.
Відповідно до Кадрових вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (п. 8,9 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446) «Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).»
Отже чинним законодавством передбачено вимогу, щодо проходження навчання про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів.
Таким чином, дана вимогу відповідає предмету закупівлі, чинному законодавству, та не є дискримінаційною.
- У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Станом на сьогоднішній день – жодне підприємство не обмежене у своєму праві та можливості пройти сертифікацію системи управління якістю Вимогу ДСТУ ISO 45001:2018 р. Тому вимога щодо наявності такого сертифікату не є дискримінаційною.
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду викладеного ,ваша вимога не підлягає задоволенню.
- Замовник вимагає відповідно до п.10.4 Вимоги та настанови щодо застосування»; SIC.COVID-FREE:2020 «Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій» з інформацією про щорічне підтвердження (у разі настання строку щорічного підтвердження);
Слід повідомити, що 5 травня 2023 р. Всесвітня організація охорони здоров’я скасувала статус пандемії COVID-19.
Також Замовник чітко вказав назву сертифікату SIC/COVID-FREE:2020, тож надання іншого сертифікату не може бути виконанням вимоги Замовника. Жодним НПА не прописується наявність у компаній з утилізації саме такого сертифіката з такою назвою. Відповідно до Закону України '"Про публічні закупівлі": - одним з принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників (частина перша статті 5); - замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (частина четверта статті 5); - оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина п'ята статті 14); - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22). Вимагаємо негайного видалення даної вимоги з тендерної документації! Інакше будемо вимушені захищати своє право в АМКУ та звернутися в правоохоронні органи вашої області!
- Детально ознайомившись із вашою вимогою повідомляємо наступне.
Під час проведення закупівлі, Замовник керується виключно Законом України Про публічні закупівлі, та Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, Замовник вимагає документальне (фактичне) підтвердження можливости потенційного учасника надавати послуги з навантаження відходів, які є предметом закупівлі. Враховуючи чималий обсяг відходів, який утворюється на підприємству Замовника – вимога щодо наявності не менше трьох вантажників є доцільною!
- Шановний учасник!
Відповідно до умов ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Окрім цього, відповідно до Кадрових вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (п. 8,9 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446) «Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).» З наведеного вбачається, що ліцензіат зобов’язаний мати у своєму штаті працівників з екологічною освітою.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду зазначеного, потенційний надавач послуг має відповідати кадровим вимогам ліцензійних умов провадження господарської діяльності щодо поводження з небезпечними відходами.
Тому вимога, щодо наявності у штаті учасника посадових осіб, які мають екологічні знання – в жодному разі не є дискримінаційною. Ліцензіат у сфері поводження з відходами не тільки не обмежений у праві постійно підвищувати кваліфікацію своїх працівників, а ще й зобов’язаний робити це.
2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасника щодо тендерної документації через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно до пункту 51 Особливостей.
Уповноважена особа Інна КАРЕЛІНА