• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015:33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Технічні, якісні та інші вимоги до предмета закупівлі, Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції більш детально викладені в оголошенні. Критерій оцінки - ціна.

Торги відмінено

1 390 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 950.00 UAH
Період оскарження: 25.05.2023 12:09 - 01.06.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга до АМКУ

Номер: 50aab25421ec464b877cc5e861d33e0c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-25-005766-a.b3
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 29.05.2023 р. №190/юр/23.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 08.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.05.2023 15:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.06.2023 18:16
Дата виконання рішення Замовником: 14.06.2023 16:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: Доброго дня. Інформація щодо надання учасниками сертифікату FSSC 22000 в складі тендерної пропозиції видалена. Відповідні зміни внесені в Додаток 4 Технічні вимоги Тендерної документації.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Ігор 380673873633 yurist2@ukrpap.com.ua
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРІМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ та вимог що суперачать чинному законодавству України. Тендерною документацією у Додатку 4 до ТД прописано вимоги до предмета закупівлі, сукупності яких відповідає лише продукція конкретної торговельної марки, тобто, по кожній позиції предмета закупівлі це продукція лише одного виробника. Жоден учасник, що пропонує «еквіваленти», не зможе підтвердити усю сукупність вимог Замовника, з урахуванням вимог до документального підтвердження, якого вимагає ТД

Номер: 603d27b769ec4cf1a29b596ea2efedb4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-25-005766-a.b2
Назва: ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРІМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ та вимог що суперачать чинному законодавству України. Тендерною документацією у Додатку 4 до ТД прописано вимоги до предмета закупівлі, сукупності яких відповідає лише продукція конкретної торговельної марки, тобто, по кожній позиції предмета закупівлі це продукція лише одного виробника. Жоден учасник, що пропонує «еквіваленти», не зможе підтвердити усю сукупність вимог Замовника, з урахуванням вимог до документального підтвердження, якого вимагає ТД
Вимога:
Підтвердіть сукупність відповідності товару двома виробниками та надайте підтвердженя наявності висновків ДСЕЕ ПО УСІХ ПОЗИЦІЯХ у сукупністі відповідності ВИМОГАМ товару двох виробників,або внесіть зміни у Додатку 4. ОБГРУНТУЙТЕ вибіркові вимоги по кожній позиції предмета закупівлі.У випадку не надання підтвердження будемо подавати скаргу в АМК
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу щодо усунення дискримінаційних вимог та вимог, що суперечать чинному законодавству України відповідаємо : У відповідності до абзацу 4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Тендерна документації , у тому числі Додаток №4 Технічні вимоги, повністю відповідає вимогам даній статті – не зазначено посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, не вказано конкретне ТУ, згідно якого має виготовлена продукція. Вимога Учасника щодо надання інформації щодо відповідності усім в сукупності вимогам тендерної документації продукції щонайменше двох виробників з наданням підтверджуючих документів шляхом розміщення їх у вигляді файлу в "pdf" форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) є безпідставною, так як статею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено перелік відомостей, які повинні містити Тендерна документація. Якщо Учасник проведе аналіз про закупівлі за предметом закупівлі за минулі періоди( у тому числі і 2023рік), то для себе встановить, що на ринку є мінімум 3 (три) виробники, в т.ч. 2 (два) у Західному регіоні, продукцію яких учасники пропонували у своїх тендерних пропозиціях. Тому вимога щодо усунення дискримінаційних вимог є безпідставною. Вимога не задоволена. Дякуємо за звернення
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.06.2023 16:29
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРІМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ та вимог що суперачать чинному законодавству України. Тендерною документацією у Додатку 4 до ТД прописано вимоги до предмета закупівлі, сукупності яких відповідає лише продукція конкретної торговельної марки, тобто, по кожній позиції предмета закупівлі це продукція лише одного виробника. Жоден учасник, що пропонує «еквіваленти», не зможе підтвердити усю сукупність вимог Замовника, з урахуванням вимог до документального підтвердження, якого вимагає ТД

Номер: ef6da80293b1458e97c02fa1be3b214f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-25-005766-a.c1
Назва: ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРІМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ та вимог що суперачать чинному законодавству України. Тендерною документацією у Додатку 4 до ТД прописано вимоги до предмета закупівлі, сукупності яких відповідає лише продукція конкретної торговельної марки, тобто, по кожній позиції предмета закупівлі це продукція лише одного виробника. Жоден учасник, що пропонує «еквіваленти», не зможе підтвердити усю сукупність вимог Замовника, з урахуванням вимог до документального підтвердження, якого вимагає ТД
Вимога:
Замовник з необгрунтованих підстав вимагає за окремими позиціями різні відповідності «ISO 9001:2018 ДСТУ EN ISO 14001:2015 FSSC 22000 » та інше ФАКТИЧНО ПО ТОВАРУ ЗА ОДНИМ КОДОМ .ДК 021:2015:33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки . Також варто підкреслити що тільки на позицій 5.1 - 5.8 – надати чинні висновки СЕС? Це як ? Відповідно до статті 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»:- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини,Сертифікати ISO не підтверджують безпеку для здоров'я і життя людини , введення в обіг , продаж продукції що немає висновків ДСЕЕ ЗАБОРОНЕНА . Вимагаємо видалити необгрунтовані вимоги виготовлення або відповіності товару умовам конкретного виробника. Вимагаємо Замовнику протягом двох робочих днів надати відповідь на вимогу та відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі, а також інформацію щодо відповідності усім в сукупності вимогам тендерної документації продукції щонайменше двох виробників з наданням підтверджуючих документів шляхом розміщення їх у вигляді файлу в "pdf" форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу щодо усунення дискримінаційних вимог та вимог, що суперечать чинному законодавству України відповідаємо : У відповідності до абзацу 4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Тендерна документації , у тому числі Додаток №4 Технічні вимоги, повністю відповідає вимогам даній статті – не зазначено посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, не вказано конкретне ТУ, згідно якого має виготовлена продукція. Варто підкреслити, що вимога щодо надання висновків СЕС на позиції 5.1-5.8 – вимога надання висновків СЕС по УСІХ позиціях предмету закупівлі. У відповідності до абзацу 5 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» , Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Якщо Учасник проведе аналіз про закупівлі за предметом закупівлі за минулі періоди( у тому числі і 2023рік), то для себе встановить, що на ринку є мінімум 3 (три) виробники, в т.ч. 2 (два) у Західному регіоні, продукцію яких учасники пропонували у своїх тендерних пропозиціях. Вимога Учасника щодо надання інформації щодо відповідності усім в сукупності вимогам тендерної документації продукції щонайменше двох виробників з наданням підтверджуючих документів шляхом розміщення їх у вигляді файлу в "pdf" форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) є безпідставною, так як статею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено перелік відомостей, які повинні містити Тендерна документація. Тому вимога щодо усунення дискримінаційних вимог є безпідставною. Вимогу не задоволено. Дякуємо за звернення
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.06.2023 16:29