• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ЕПИНЕФРИН; АЗИТРОМІЦИН; АМІТРИПТИЛІН; АММІАК; ХЛОРПРОМАЗИН; ХЛОРПРОМАЗИН; Аміодарон; МОКСИЦИЛЛІН+КЛАВУЛАНОВА КИСЛОТА; АТРАКУРІЯ БЕЗИЛАТ; АТРОПІНА ОКСИД; БЕНЗИЛ БЕНЗОАТ; БЕНЗИЛПЕНІЦИЛЛІН; ПОВИДОН-ЙОД; КО-ТРИМОКСАЗОЛ; ВЕРАПАМІЛ; ВУГІЛЛЯ АКТИВОВАНЕ МЕДИЧНЕ; ГЕПАРИН НАТРІЙ; ГІДРОКОРТИЗОН; Декстроза/глюкоза (монопрепарат та йогокомбінації); ЛЕВАМІЗОЛ; Дигоксин; ПРОПОФОЛ; СУКСАМЕТОНІЯ ХЛОРИД; ДОКСИЦИКЛІН; ДОПАМІН; ІБУПРОФЕН; ЦЕФЕПІМ; КЛАРИТРОМІЦИН; ЛІДОКАЇН; ЛІДОКАЇН; ФЕНИЛЕФРИН; МЕТОКЛОПРАМІД; НАЛОКСОН; НАТРІЮ ТІОСУЛЬФАТ; МИТОКСАНТРОН; ОМЕПРАЗОЛ; Панкреатин; ПАРАЦЕТАМОЛ; ПРЕДНИЗОЛОН; ПРЕДНИЗОЛОН; НЕОСТИГМІНУ БРОМІД; САЛЬБУТАМОЛ; СЕВОФЛУРАН; СПИРОНОЛАКТОН; ТІОПЕНТАЛ НАТРІЙ; ФРАКСИПАРИН; ФУРОСЕМІД; ІНСУЛИН ЛЮДСЬКИЙ; ХЛОРГЕКСИДИН

Завершена

1 253 786.59 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 283.76 UAH
Період оскарження: 07.02.2018 10:30 - 22.02.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" та дискримінація учасників

Номер: 0457024326ba44a3b237f37cfbec131e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-07-000478-a.c1
Назва: Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" та дискримінація учасників
Вимога:
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації (Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі), замовник визначає 49 різних найменувань лікарських засобів, при цьому не передбачає поділ предмету закупівлі на лоти. Зважаючи на те, що зазначені у Додатку 1 найменування виробляються різними виробниками, таке положення тендерної документації жорстко обмежує права учасників процедури закупівлі та порушує принципи недискримінації учасників. Об'єднання замовником в одну закупівлю препаратів різних виробників без поділу на лоти порушує принцип добросовісної конкуренції серед учасників процедури закупівлі, оскільки участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть запропонувати до постачання весь перелік предмета закупівлі. Також об'єднання замовником номенклатури закупівлі без поділу на лоти створює монопольне середовище для учасника, який має зв'язки з виробниками лікарських засобів, які є предметом закупівлі. Кожне найменування предмета закупівлі може бути закуплено окремо одне від одного та представлене різними виробниками. Звертаємо вашу увагу на той факт, що аналогічне порушення неодноразово ставало предметом оскарження до Антимонопольного комітету України і у всіх випадках АМКУ зобов’язував замовника привести тендерну документацію у відповідність до закону. На підставі вищенаведеного, з метою недопущення порушень ЗУ «Про публічні закупівлі» та обмеження конкуренції, вимагаємо розділити предмет даної закупівлі на лоти.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник не може здійснити відповідні заходи реагування на Вимогу СКАРЖНИКА метою встановлення обставин, про які йдеться у Вимозі, зокрема направити офіційні запити до виробників чи дистриб’юторів тих препаратів, про які йдеться у зверненні, оскільки у Вимозі відсутні будь-які посилання на конкретні торгові чи міжнародні непатентовані назви препаратів, відсутні будь-які документи (чи їх копії), які підтверджували наявність дискримінаційних умов для окремих учасників процедури закупівлі. Як відомо, виробники лікарських засобів здійснюють реалізацію своєї продукції безпосередньо, а також через систему офіційних дистриб’юторів та партнерів. Отримати статус дистриб’ютора чи партнера може будь-яка юридична особа, чи фізична особа-підприємець, виконуюча умови виконання дистриб’юторського договору. Крім того, виробник лікарських засобів надає зазначеним контрагентам на їх запити гарантійні листи щодо своєчасної поставки лікарських засобів необхідної якості та кількості, а також цю необхідну документацію. Тобто будь-яка юридична особа, чи фізична особа-підприємець, за умови виконання умові дистриб’юторського договору з виробником може запропонувати у своїй тендерній пропозиції необхідну продукцію. Крім того. За таких умов виробник лікарських засобів (офіційний представник, чи дистриб’ютор, чи партнер) надає контрагентам на їх запити гарантійні листи щодо своєчасної поставки лікарських засобів необхідної якості та кількості, а також усю необхідну документацію, зокрема й таку, що вимагаються тендерною документацією на закупівлю Товару. Замовник може визначити окремі частити предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем по ставки лікарських засобів. Таким чином, законодавство у сфері публічних закупівель чітко передбачає випадки, в яких замовник може (тобто має право, але не обов’язок) визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Крім того, розподіл предмета закупівлі на окремі частини (лоти) за МНН взагалі ставить під сумнів можливість проведення процедури відкритих торгів та з високою ймовірністю призведе до відсутності укладених договорів по переважній більшості найменувань лікарських засобів у зв’язку із комерційно непривабливою очікуваною вартістю таких частин предмета закупівлі (лотів), що пов’язано із їх малою вартістю.
Статус вимоги: Не задоволено