-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Торги відмінено
97 963.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 490.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 490.00 UAH
Період оскарження:
15.02.2018 15:45 - 20.02.2018 17:00
Вимога
Без відповіді
Не відповідність пропозиції ТОВ "Віджи Медікал" вимогам умов закупівлі та діючого законодавства
Номер:
ce9246212fa243529c3a04352e376630
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-15-000935-a.b2
Назва:
Не відповідність пропозиції ТОВ "Віджи Медікал" вимогам умов закупівлі та діючого законодавства
Вимога:
Пробірки запропоновані ТОВ «Віджи Медікал» не відповідають вимогам до якості та технічним характеристикам закупівлі, а саме:
1. Відповідно до наданих документів (декларація відповідності "ВАКУТЕСТ КИМА" від 31.01.2018р.) та цінової пропозиції планується постачання стерильної пробірки для забору капілярної крові об'ємом 250 мкл без капіляру, але у вимогах до предмету закупівлі вказана пробірка зі стерильним капіляром (поз.12).
2. Запропонована пробірка з наповнювачем гель + активатор згортання на 8 мл, розміром 13х100мм, але у вимогах до предмету закупівлі вказана пробірка розміром 16х100, що відповідає стандарту вказаного виду пробірок.
В порушення вимог діючого законодавства та гарантійних зобов'язань щодо умов постачання товарів ТОВ «Віджи Медікал» запропонований аплікатор в пробірці «ВОЛЕС» пластиковий стержень який, згідно наданого сертифікату якості № KJ1603-VL/2 від 01.11.2016р. вироблений в грудні 2016 року, з терміном реалізації до 01.12.2020р., тобто на час проведення аукціону термін придатності вказаних аплікаторів вже становить менше 70%.
Відповідно до вимог Закону України від 07.12.2017р. № 2245-VIII «Про внесення змін до Податкового Кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році» для постачання на митній території України медичних виробів, які внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення, встановлена ставка ПДВ в розмірі 7%.
Незважаючи на вимоги діючого законодавства в пропозиції ТОВ «Віджи Медікал» аплікатор в пробірці «ВОЛЕС» пластиковий стержень вказаний зі ставкою ПДВ в розмірі 20%.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.03.2018 18:28
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо поділу лоту
Номер:
6693d81f4ecd47ffa7b5294b57104188
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-15-000935-a.c1
Назва:
Вимога щодо поділу лоту
Вимога:
Комунальній установі «Спеціалізоване територіальне медичне об`єднання »Фтизіатрія«
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля №2133833, номер тендеру у UA-2018-02-15-000935-a
15.02.2018 року було опубліковано оголошення про проведення допорогових торгів із закупівлі: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ п/п Предмет закупівлі (конкретна назва) Од. вим. Кількість
1 Система для переливання інфузійних розчинів шт 6550
2 Система для переливання крові шт 700
3 Система VACUTEST PLAST з активатором згортання червона кришка діаметр 16х100 мм . об’єм 9 мл стерильна + стерильна одноразова двостороння голка для взяття кількох зразків 21G х1 1/2" (діаметр 0,80х38 мм) + тримач ЕSA 1 одноразовий. шт 200
4 Пробірка VACUTEST PLAST з разділяючий гель + активатор згортання d 16х100 мм.об'єм 8 мл стерильна, колыр кришки - Охра 1 уп/100 шт в комплекті з голкою (100шт) та тримачем (100шт) шт 1200
5 Пробірка вакуумна стерильна 13*100; 5 мл; наповнювач активатор згортання крові; червона кришка уп 5
6 Пробірка вакуумна стерильна 13*75; наповнювач К3 EDTA; 4 або 5 мл ; з фіолетовою кришкою уп 2
7 Пробірка вакуумна стерильна 13*75; наповнювач К2 EDTA; 4 або 5 мл ; з бузковою кришкою уп 1
8 Пробірка вакуумна стерильна 13*75; Vakumed; наповнювач цитрат натрію 3,8%; 3,6 мл; з голубою кришкою; шт 500
9 Пробірка вакуумна CDRP 018 на 9 мл 16х100 уп 30
10 Пробірка вакуумна для забору крові без наповнювача 6,0 мл. Колір кришки червоний шт 200
11 Вакуумна пробірка з активатором згортання 6мл 13х100, для крові з вени шт 200
12 Пробирка Kima µ test K3 EDTA, об'єм 250 мкл шт 100
13 Пробірка червона кришка розмір 100*16 об'єм 10мл. без наповнювача шт 300
14 Пробірка аплікатор (тампон-зонт) шт 100
15 Медичні голки для вакутаннерів №100 шт 500
16 Тримач (перехідник) шт 500
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Система для переливання інфузійних розчинів шт 6550
Система для переливання крові шт 700
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2133833, номер тендеру у UA-2018-02-15-000935-a шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі, а саме:
Система для переливання інфузійних розчинів шт 6550
Система для переливання крові шт 700
, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З повагою,
Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи:
Учасник
- 2133833.pdf 20.02.2018 15:30
- відповідь на вимогу 21.02.2018 15:54
Дата подачі:
20.02.2018 15:30
Вирішення:
Вимога не може бути задоволена
Статус вимоги:
Не задоволено