• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Квадрокоптер (3 лоти)

Завершена

19 483 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 14 300.00 UAH
Період оскарження: 24.05.2023 17:16 - 29.05.2023 00:00
Вимога
Вирішена

дискримінаційні вимоги

Номер: 992bba9124f94762a6f05dab1691c243
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-24-014204-a.a3
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до Додатку 1 до лоту Квадрокоптер DJI Mavic 3 Fly More Combo або еквівалент, Додатку 1 до лоту Квадрокоптер DJI Matrice 30 Enterprise + батарея DJI Matrice 30 Series Intelligent Flight Battery (2 шт) або еквівалент, Додатку 1 до лоту Квадрокоптер DJI Mavic 3T або еквівалент встановлена вимога надати У складі пропозиції: - скан-копію діючого сертифікату Системи менеджменту інформаційної безпеки ISO 27001:2013 або вище стосовно відповідності Учасника вимогам міжнародного стандарту стосовно ремонту та технічного обслуговування. - скан-копію діючого сертифікату Системи управління якістю ISO 9001:2015 або вище стосовно відповідності Учасника вимогам міжнародного стандарту стосовно ремонту та технічного обслуговування. - скан-копію діючого сертифікату Системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 або вище стосовно відповідності Учасника вимогам міжнародного стандарту стосовно ремонту та технічного обслуговування. На мою думку, умови, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі, важаю вищезгадану вимогу як дискримінаційну та не відповідає положенням чинного законодавства. Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Вимагаю привести документацію у відповідності до законодавства, прибрати дискримінаційні вимоги щодо надання сертифікатів ISO 27001:2013, ISO 9001:2015, ISO 14001:2015.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Повідомляємо, що Ваша вимога розглянута. Інформуємо, що відсутні підстави для її задоволення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

thanks

Номер: 5439b9d7516a4547b87ed9919e5dc88b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-24-014204-a.c2
Назва: thanks
Вимога:
It's a pity that you split this tender in three small lots. We have no interest below UAH 10 million. No motivation to headache with documents and small outcome.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Виконавчий комітет Житомирської міської ради оголосив відкриті торги з особливостями, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, з предмету закупівлі Квадропотер (3 лоти), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-24-014204-a. Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі — послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. На підставі викладеного виконавчим комітетом Житомирської міської ради було оголошено відкриті торги з вищевказаного предмету закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

docs

Номер: 9c9bdc4f0c8e413a81fd70839e8608a9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-24-014204-a.a1
Назва: docs
Вимога:
you forgot to publish
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана процедура опублікована та підписана Замовником
Статус вимоги: Задоволено