• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

33192000-2 Меблі медичного призначення

33192000-2 Меблі медичного призначення

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 746 днів назад

145 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 450.00 UAH
Період оскарження: 03.03.2018 09:58 - 08.03.2018 11:00
Вимога
Вирішена

внесення змін щодо документації

Номер: 12ff31cae27846efa73d55868cc2cdea
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-03-000132-a.a1
Назва: внесення змін щодо документації
Вимога:
СКАРГА На дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-03-03-000132-a. Фізична особа-підприємець «Слизченко Ігор Володимирович» (надалі - Підприємець) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та ознайомившись з тендерною документацією замовника опублікованою в документі «Оголошення про закупівлю, Клінічної лікарні №15 Подільського району м. Києва.docx» 03.03.2018 09:58 Предметом закупівлі було, - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні згідно ДК 021:2015: 33190000-8 , що зазначено у оголошенні . За результатами розгляду оголошення було помічено порушення дії ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: ст. 3 Принципи здійснення закупівель: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. ч.3, ст.5 Недискримінація учасників 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. ч .1,ст.11 Тендерний комітет та уповноважені особи замовника 1. Для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб). Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Членство в тендерному комітеті або визначення уповноваженої особи (осіб) не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника. ч.2, ст.20 Умови застосування процедури відкритих торгів 2. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Для проведення процедури закупівлі має бути подано не менше двох пропозицій. ч. 3, ст. 22Тендерна документація 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; Розглянувши документацію Клінічної лікарні №15 Подільського району м.Києва в закупівлі ID: UA-2018-03-03-000132-a за ДК 021:2015: 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, можливо побачити чіткі порушення вище перелічених частин ЗУ « Про публічні закупівлі» та порушенням передбаченим Кримінальним Кодексом Укрнаїни, а саме ч. 1,ст. 364 Зловживання владою або службовим становищем. Відмовивши за п. 1,4, ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» буде не законною, що може призвести до оскарження рішення замовника. За здійснення порушень ст. 3; ч.3, ст.5; абз. 12, ч.1, ст.10; ч.1, ст.11; ч.2, ст.20, п.3, ч.1, ст.22, ч.4, ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено відповідальність , на основі: - абз. 12, ч.1, ст. 10 «Відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи).» - ст. 38 Відповідальність за порушення вимог цього Закону. ЗУ «Про публічні закупівлі», 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. 2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. - ст.ст 1643, 16414 КУпАП: • ст. 1643 Недобросовісна конкуренція «Умисне поширення неправдивих або неточних відомостей, які можуть завдати шкоди діловій репутації або майновим інтересам іншого підприємця, - тягне за собою накладення штрафу від п'яти до дев'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.» • ст. 164-14. Порушення законодавства про закупівлі «Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.» - ч.1 ст. 364 Зловживання владою або службовим становищем. КК України. «1. Зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб, - карається арештом на строк до шести місяців або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, із штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.» Тому направляємо вам скаргу щодо дій Тендерного комітету для внесення змін до тендерної документації. Також доводимо вас до відому щодо можливості звернення у відповідні органи для захисту порушених замовником особистих прав, мене як громадянина України гарантованих мені ст. 42 Конституцією України, ст. 16 ЦК України. У разі відсутності реагування на мою скаргу, буду подавати повідомлення про порушення законодавства України зігдно з ст. 55 Конституції України до органів уповноважених контролювати дотримання законодавства України! ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення щодо внесення змін що дискримінують участь інших учасників зазначеного в Оголошенні про публічну закупівлю. 3. Внести зміни до оголошення про публічну закупівлю. 4. Повідомити про результати прийняті тендерним комітетом в письмовому вигляді за адресою: м. Київ, вул. Північно-Сирецька,3, оф.413., та в електронній формі за адресою mednovaigor@ukr.net Додатки: 1. Оригінал оголошення в друкованій формі. ( 13 аркушів.) З повагою Директор ФОП «Слизченко І.В.» _____________ Слизченко І.В. м.п.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Звертаємо Вашу увагу, що за оголошенням UA-2018-03-03-000132-a замовником проводиться допорогова процедура закупівлі на закупівлю 33192000-2 Меблі медичного призначення, а не відкриті торги, як Ви помилково зазначаєте про це в своїй скарзі. Проведення допорогових закупівель регламентовано наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016р. №35: “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” (із змінами і доповненнями, внесеними наказом Державного підприємства “Прозорро” від 20 червня 2017 року N 49). Зі змісту п. 6.4. наказу ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016р. №35: “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” вбачається, що: “у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників”, а може і не вказувати. За таких умов, якщо замовник вказав у вимогах до предмету закупівлі, що аналоги та еквіваленти не пропонувати, то відповідно до п. 6.4. наказу ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016р. №35: “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” він і не зобов’язаний приймати будь-які аналоги чи еквіваленти до визначеного ним предмету закупівлі під час проведення допорогових закупівель. Керуючись п. 6.4. наказу ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016р. №35: “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” (із змінами і доповненнями, внесеними наказом Державного підприємства “Прозорро” від 20 червня 2017 року N 49) Вашу скаргу вважаємо необґрунтованою та безпідставною.
Статус вимоги: Задоволено