• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Вироби медичного призначення

Вироби медичного призначення

Торги не відбулися

212 609.98 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 728.64 UAH
Період оскарження: 28.02.2018 16:11 - 12.03.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Виділення в окремі лоти

Номер: 461569b3d37449ab9c939a01dd72657b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-28-001516-c.b1
Назва: Виділення в окремі лоти
Вимога:
№ _____________ від «___»__________ Комунальна установа «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 4» Криворізької міської ради ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 2188374, номер тендеру у UA-2018-02-28-001516-с) 16.03.2018 року завершення прийому пропозицій у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі по Лоту № 1 є: № з/п Назва предмету закупівлі або еквівалент** Одиниці виміру Кіль-кість* 1 вата медична гігієнічна нестерильна 100 г. зигзаг шт. 600 2 вата 25г. стерильна шт. 150 3 голка 21G 1 / 2 № 1 шт. 3000 4 контейнер для збору біоматеріалу 50 мл. (мокрота) шт. 800 5 набір гінекологічний оглядовий стерильний (дзеркало + рукавичка + щіточка + пелюшка + бахіли) шт. 3337 6 пристрій для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів; шт. 72 7 шприц одноразовий 20 мл. з 2-ма голками шт. 2000 8 шприц одноразовий 10 мл.з 2-ма голками шт. 6200 9 шприц одноразовий 2 мл. з 2-ма голками шт. 8000 10 шприц одноразовий 5 мл. з 2-ма голками шт. 6305 11 шприц інсуліновий U-40, 1 мл шт. 4000 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: контейнер для збору біоматеріалу 50 мл. (мокрота) шт. 800 шприц одноразовий 20 мл. з 2-ма голками шт. 2000 шприц одноразовий 10 мл.з 2-ма голками шт. 6200 шприц одноразовий 2 мл. з 2-ма голками шт. 8000 шприц одноразовий 5 мл. з 2-ма голками шт. 6305 шприц інсуліновий U-40, 1 мл шт. 4000 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2188374, номер тендеру у UA-2018-02-28-001516-с шляхом виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою, Голова правління Б.В.Подгорний Публічне акціонерне товариство «Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів «Гемопласт» 67701, Україна, Одеська область, м. Білгород-Дністровський, вул. Маяковського, 57 рахунок 26001563451 в ПАТ «МАРФІН БАНК»; МФО 328168; код ЄДРПОУ 00480922, тел.: (04849) 315-62; факс: (04849) 315-02; e-mail: hemo@hemoplast.ua; http://www.hemoplast.ua/
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відмовити ПАТ «Гемопласт» у задоволенні вимоги на внесення змін до тендерної документації щодо поділу Лот №1 ще на 2 лоти, шляхом виділення в окремі лоти найменувань предмету закупівлі. Протокол тендерного комітету завантажен.
Статус вимоги: Відхилено