• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

послуги з дезінфікування та дератизування корпусів, гуртожитків університету, ННЦ "Хутір Жуків", СОТ "Мрія"

строк надання послуг - з дати підписання договору до 31.12.2018 р. З метою визначення цінової пропозиції період обслуговування приймати з 01 березня по 31 грудня 2018 р. В разі підписання договору до 01.03.2018 р. строк надання послуг починається з 01.03.2018 р.

Завершена

420 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
Період оскарження: 30.01.2018 17:24 - 11.02.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо відсутності ліцензії МОЗ

Номер: 2d8467d182f2494d842c7acfedeb1762
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-30-004421-c.c3
Назва: Щодо відсутності ліцензії МОЗ
Вимога:
У довідці ТОВ "Проф Дез Контроль Плюс" про працівників вказано, що послуги буде надавати лікар епідеміолог. Проте у складі тендерної пропозиції не надано Ліцензію МОЗ на право здійснення медичної практики за лікарською спеціальністю "Епідеміологія", що є порушенням Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності". Таким чином пропозиція ТОВ "Проф Дез Контроль Плюс" підлягає дискваліфікації. До відома. Статтею 164 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07 грудня 1984 року № 8073-X із змінами і доповненнями встановлено, що без одержання ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, чи здійснення таких видів господарської діяльності з порушенням умов ліцензування, а так само без одержання дозволу, іншого документа дозвільного характеру, якщо його одержання передбачене законом (крім випадків застосування принципу мовчазної згоди), - тягне за собою накладення штрафу від однієї тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 17000 до 34000 грн.) з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення, чи без такої. Дії, передбачені частиною першою ст. 164 Кодексу України про адміністративні правопорушення, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за таке саме правопорушення, або пов’язані з отриманням доходу у великих розмірах, - тягнуть за собою накладення штрафу від двох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення. Отримання доходу у великих розмірах має місце, коли його сума у тисячу і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян. Відповідні зміни внесено Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 р. № 222-VIII.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Предметом закупівлі не є отримання послуг лікаря-епідеміолога. Відповідно, замовник не встановлював в тендерній документації для учасників вимоги надати копію ліцензію МОЗ на право здійснення медичної практики за лікарською спеціальністю "Епідеміологія". Тому відсутність такого документу у складі пропозиції учасника не може бути підставою для його відхилення. Разом з тим, якщо Ви володієте інформацією про порушення ТОВ "Проф Дез Контроль Плюс" в ході своєї статутної діяльності чинного законодавства, просимо звернутися до уповноважених здійснювати нагляд за дотриманням законодавства в цій сфері органів
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Зауваження щодо визначення переможця

Номер: 123416f3681f468cad028a6eb568887a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-30-004421-c.c2
Назва: Зауваження щодо визначення переможця
Вимога:
Детальний опис у прикріпленому файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу UA-2018-01-30-004421-c.c1, щоб не порушувати права учасників, які загалом відповідають кваліфікаційним вимогам, проте не мають санітарного паспорту на складські приміщення, було прийнято рішення внести зміни до тендерної документації й замінити вимогу надати санітарний паспорт на більш широку вимогу надати документ, що підтверджує відповідність складських приміщень вимогам санітарного законодавства. Вказане формулювання не обмежує рамки санітарного законодавства виключно предметом даної закупівлі, а полягає в необхідності надання учасником гарантій забезпечення належних умов збереження потенційно небезпечних для життя та здоров’я людини хімічних речовин. Щодо Вашого твердження, що санітарний паспорт не є обов’язковим для надання послуг з даного предмету закупівлі, то Замовник з цим погодився й у зв’язку з цим змінив вимогу надання санітарного паспорту на більш широку, яка допускає надання й інших документів. Проте з цього не випливає, що учасник, який надав саме копію санітарного паспорту, має бути відхиленим. Щодо Вашого твердження про недійсність санітарного паспорту, наданого учасником ТОВ "Проф Дез Контроль Плюс", оскільки цей документ підписано не особисто Головним державним санітарним лікарем району, а іншою особою повідомляємо таке. Згідно внутрішнього розпорядку підприємств, організацій, установ повноваження тих або інших посадових осіб можуть бути делеговані іншим посадовим особам. Замовник не володіє доказами того, що особи, які підписували санітарний паспорт, виданий ТОВ "Проф Дез Контроль Плюс" та наданий у сканованому вигляді у складі тендерної пропозиції, не мали на це повноважень. В разі наявності у Вас таких доказів, просимо їх надати додатково. Щодо невідповідності санітарного паспорту, наданого учасником ТОВ "Проф Дез Контроль Плюс", вимогам окремого нормативного акту у сфері транспортування та зберігання пестицидів, то ці вимоги не стосуються предмету даної закупівлі, що Ви належним чином обгрунтовуєте скаргою UA-2018-01-30-004421-c.c1 та п. 1.1 скарги UA-2018-01-30-004421-c.c2, оскільки застосування пестицидів для надання послуг відповідно до предмету закупівлі не передбачається.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо пестицидів та агрохімікатів

Номер: 5f2e5286b9f240b9a680bc5d57fd442d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-30-004421-c.c1
Назва: Щодо пестицидів та агрохімікатів
Вимога:
Питання проведення профілактичної дезінфекції та вимоги до застосування дезінфекційних засобів врегульовані спеціальним Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб" ст.ст. 33, 34 та Законом України "Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення". Водночас п.5 розділу 3 Тендерної документації передбачена вимога до Учасників щодо надання копії санітарного паспорту на складське приміщення та допусків до роботи з пестицидами, поводження з якими регулюється Законом України "Про пестициди та агрохімікати". Так ст. 12 "Порядок застосування пестицидів і агрохімікатів" передбачає наступне: "При застосуванні пестицидів і агрохімікатів здійснюється комплекс заходів відповідно до регламентів, встановлених для певної грунтово-кліматичної зони, з урахуванням попереднього агрохімічного обстеження грунтів, даних агрохімічного паспорта земельної ділянки (поля) і стану посівів, діагностики мінерального живлення рослин, прогнозу розвитку шкідників і хвороб". Оскільки послуга, яка закуповується, передбачає проведення заходів профілактичної дезінфекції у середовищі життєдіяльності людини, зокрема у місцях перебування студентів та викладачів, і не стосується сільськогосподарських робіт, просимо внести зміни до Тендерної документації та вилучити помилкові вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша скарга була розглянута й за результати проведеного аналізу повідомляємо таке. 1. Вимога щодо надання допусків до роботи з пестицидами визнана замовником застарілою, тому ухвалено рішення вилучити її з тендерної документації. Зміни тендерної документації готуються й будуть оприлюднені після затвердження тендерним комітетом. 2. Вимога надати копії санітарного паспорту на складські приміщення пояснюється необхідністю підтвердити наявність матеріальної бази в учасника, яка гарантує належні умови зберігання хімічних речовин, що використовуються для проведення дезінсекції та дератизації. Це важливо як для забезпечення збереження якісних характеристик вказаних речовин, так і для запобігання потенційної шкоди для здоров’я людей та довкілля. Отже, наявність цього документу в учасника для даного предмету закупівлі є виправданим й відповідає праву (й обов’язку) замовника встановлювати кваліфікаційні критерії до учасників в частині наявності необхідної матеріальної бази для надання послуг щодо предмету закупівлі. Разом з тим, якщо ця вимога все ж порушує Ваше право на участь в процедурі закупівлі, просимо Вас оперативно повідомити про це й відповідним чином аргументувати.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так