-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Лот № 1 – ДК 021:2015:30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне) (Папір А-4), Лот № 2 – ДК 021:2015:30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)
Мова, якою повинні готуватися пропозиції – під час проведення відкритих торгів з особливостями усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, викладаються українською мовою.
Завершена
313 230.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 714.15 UAH
мін. крок: 0.2% або 714.15 UAH
Період оскарження:
24.05.2023 10:42 - 30.05.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
b5c8d3f707584470aa4b6024e65b419d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-24-003221-a.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Доброго дня, є питання з приводу позиції №2 Лоту Додатку 3, Блок паперу з клейким шаром кольорова асорті 75*75 500арк, - така технічна характеристика є дискримінаційною та підходить під конкретний бренд товару, просимо внести зміну на кількість аркушів - 400 або 450, що дасть змогу прийняти участь більшій кількості учасників і запропонувати вам товар за кращою ціною. Дякуємо.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол від 30.05.23 № 56.pdf 30.05.2023 11:35
Дата подачі:
29.05.2023 17:23
Вирішення:
Замовник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена на вебпорталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». При цьому, внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, відкриті торги з особливостями на закупівлю виконавчим комітетом Херсонської міської ради будуть відмінені частково (за лотом) на підставі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: неможливості внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями в частині технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, та будуть оголошені повторно, з урахуванням відповідних змін.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
43d6ddd33059493182153d144de7184b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-24-003221-a.b1
Назва:
вимога
Вимога:
Добрий день!
Шановний Замовник, позиція №23 Лоту 2 Додатку 3 містить вимогу щодо щільності стрічки 50мкм та незрозуміло що за дані "(30м/8шт", якщо потрібно вказаний розмір 18*30. Мабуть, помилково. Внесіть, будь ласка зміни та вкажіть щільність стрічки 40мкм, а не 50мкм, що є дискримінаційною вимогою - за такими параметрами та невеликою кількістю неможливо надати товар
Дуже дякуємо
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол від 30.05.23 № 56.pdf 30.05.2023 11:34
Дата подачі:
28.05.2023 20:42
Вирішення:
Замовник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена на вебпорталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». При цьому, внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, відкриті торги з особливостями на закупівлю виконавчим комітетом Херсонської міської ради будуть відмінені частково (за лотом) на підставі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: неможливості внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями в частині технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, та будуть оголошені повторно, з урахуванням відповідних змін.
Статус вимоги:
Задоволено