• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бетонні вироби (Піраміда бетонна (Бетонний тетраедр)

Завершена

1 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Період оскарження: 24.05.2023 10:26 - 29.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Прохання внесення змін до ТД у частині предмету аналогічного договору

Номер: f1f79aa290c5472aa72505f2e912fa38
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-24-002797-a.b1
Назва: Прохання внесення змін до ТД у частині предмету аналогічного договору
Вимога:
Шановний Замовнику, у Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати "довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір за аналогічним предметом закупівлі". Проте предмет закупівлі - Бетонний тетраедр - відносно новий товар і досвід постачання саме бетонного тетраедру мають лише 3 компанії по цілій Україні. Цим самим ви обмежуєте потенційне коло учасників. Водночас хочемо уточнити, що Бетонний тетраедр - є конструкцією збірного залізобетону. Таким чином, просимо внести зміни до тендерної документації та зазначити, що у якості аналогічного договору вашій структурі підходить договір на постачання залізобетонних конструкцій або ж конструкційних матеріалів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація розроблялася нами, як замовником, з дотриманням вимог Закону, зокрема статті 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності одного або кількох кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, а також тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг поставки товару, визначений Замовником в тендерній документації. Замовником не встановлено жодних дискримінуючих вимог, адже наша вимога така, яку може легко виконати більше ніж 2 підрядники в Україні. Таким чином, Закон встановлює право замовника вимагати аналогічні договори, а не ідентичні, і ця позиція закріплення практикою розгляду скарг колегії АМКУ. Тож, «аналогічні» договори не означає «повністю тотожні» у зв`язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Вимоги щодо підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям не є дискримінаційними для стабільно працюючих учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісної та професійної поставки товару. Замовником визначається, що виконання поставки товару за даною закупівлею потребує певного комплексу професійних знань та досвіду у виконанні не лише ключових видів робіт та не може бути доручено некомпетентним учасникам без відповідної кваліфікації. На переконання судових органів у кожному конкретному випадку Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника поставити з відповідною якістю обсяг товару, визначений Замовником в тендерній документації. Звертаємо увагу, що уповноважений орган (Мінекономіки) неодноразово у своїх узагальнених відповідях та консультаціях з питань закупівель наголошував, що перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Однак, на нашу думку неврахування предмета закупівлі при віднесенні до категорії «аналогічних договорів» може спотворити результат державної закупівлі та призвести до неможливості виконання договірних зобов`язань з боку учасника. Враховуючи наведені ознаки, аналогічним договором є договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі та процедурою закупівлі. Звертаємо увагу, що документацією встановлено наявність договорів на виконання саме аналогічного (аналогічних) договору (договорів), які відповідають предмету закупівлі. Замовник зазначає, що уповноважений орган (Мінекономіки) неодноразово у своїх узагальнених відповідях та консультаціях з питань закупівель наголошував, що перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Враховуючи зазначене, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації. Крім того, звертаємо увагу, що відповідно до ч.5 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Статус вимоги: Відхилено