-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021-2015 код 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дератизації та дезінсекційних заходів в закладах освіти)
Завершена
244 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 221.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 221.50 UAH
Період оскарження:
05.02.2018 18:14 - 16.02.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо санітарних паспортів 2
Номер:
a577cf022c2b49009f53ef2ac1e14028
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-05-001122-c.a2
Назва:
Щодо санітарних паспортів 2
Вимога:
Вимога тендерної документації щодо надання копій санітарних паспортів на складське приміщення на право одержання, зберігання і застосування пестицидів та мінеральних добрив, а також на автомобільний транспорт для перевезення пестицидів та мінеральних добрив є незаконною з наступних підстав:
1. Вимоги ДСП 8.8.1.2.001-98 стосуються виключно сільськогосподарських підприємств і не мають відношення до надання послуг з профілактичної дезінфекції, дезінсекції та дератизації.
Наприклад: згідно п. 5.1.21. ДСП 8.8.1.2.001-98 «Завезення пестицидів у витратні склади здійснюється централізовано. Про завезення пестицидів у господарства агроном по хімзахисту доводить до відома місцеву санепідстанцію і територіальну установу Мінекобезпеки.»
2. ДСП 8.8.1.2.001-98 не зареєстровані Міністерством юстиції України, а отже не являються нормативно-правовим актом.
3. Додатком 4 до ДСП 8.8.1.2.001-98 затверджено форму санітарного паспорта на право одержання, зберігання і застосування пестицидів і мінеральних добрив.
Зокрема у формі зазначено, що санітарний паспорт підписує Головний державний санітарний лікар району. На сьогодні повноваження головного державного санітарного лікаря делеговані тільки одній особі – Голові Держпродспоживслужби України персонально. А отже санітарний паспорт підписаний іншою особою є незаконним.
4. ДСП 8.8.1.2.001-98 не затверджено форми санітарного паспорта на транспорт, а тому він не може бути виданий взагалі. Будь-які довільні форми санітарного паспорта на транспорт є незаконними.
До того ж згідно п.4.5.1. ДСП 8.8.1.2.001-98 «Транспортування з базисних до витратних складів споживачів проводиться спеціально обладнаним автотранспортом закладів Міністерства АПК лише за маршрутами руху, погодженими територіальною санепідстанцією і державтоінспекцією». Як ця вимога може стосуватися надання послуг профілактичної дезінфекції?
5. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» забороняється вимагати від суб'єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку, затвердженого цим Законом.
Так, у Перелік документів дозвільного характеру не входить жоден із вищевказаних санітарних паспортів.
Окрім того, у ч.4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).»
Зважаючи на зазначене просимо внести зміни до тендерної документації та вилучити вимоги щодо надання копій санітарних паспортів на складське приміщення та транспорт оскільки така вимога є незаконною.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.02.2018 15:44
Вирішення:
Вимога/скарга не задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
09.02.2018 09:01
Підтвердження вирішення:
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» забороняється вимагати від суб'єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку, затвердженого цим Законом.
Враховуючи вищеописане, нормативно-правові акти, а також дані правила є частиною санітарного законодавства та обов'язкові для дотримання всіма підприємствами, установами і організаціями, приватними господарствами та особами, що проводять будь-які дії з пестицидами.
Слід наголосити, що застосування хімічних чинників регулюється Законом України " Про захист населення від інфекційних хворіб , а здійснення дезінфекції , що природньо бо це означає знищення мікроорганізмів в тому числі тих які викликають інфекційні хвороби. Дійсно тепер для проведення таких робіт як дезінфекція , дезінсекція (знищення комах) та дератизація (знищення гризунів) не потрібна ліцензія, а не дозвільний документ такий як "Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи" який є обов'язковим для суб'єкта господарювання відповідно до Законів України " Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя" та "Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності" від 19 травня 2011 року №3392-рим.6.
Стосовно дератизації і дезінсекції , то це заходи що проводяться як раз із застосуванням пестицидів і дійсно регулюються Законом України "Про пестициди і агрохімікати" , Державними санітарними правилами ДСП 8.8.1.2.001-98 " Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві" затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я №1 від 03.08.1998 року та Постановою КМУ №746 від 18 вересня 1995 року " Про затвердження Порядку одержання допуску (посвідчення) на право роботи пов'язаної з транспортуванням, зберіганням, застосуванням та торгівлею пестицидами і агрохімікатами" . Цими документами і встановлюються обов'язкові вимоги до проведення таких робіт , що і було нами зроблено. Відповідно до ч. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо санітарних паспортів на приміщення та транспорт
Номер:
77376c23923d4f6981e52008d63d48e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-05-001122-c.a1
Назва:
Щодо санітарних паспортів на приміщення та транспорт
Вимога:
Питання проведення профілактичної дезінфекції та вимоги до застосування дезінфекційних засобів врегульовані спеціальним Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб" ст.ст. 33, 34 та Законом України "Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення". Водночас у Додатку 3 Тендерної документації передбачена вимога до Учасників щодо надання скан-копії санітарного паспорту на складське приміщення та на автомобілі для зберігання та перевезення пестицидів та агрохімікатів, поводження з якими регулюється Законом України "Про пестициди та агрохімікати". Так ст. 12 "Порядок застосування пестицидів і агрохімікатів" передбачає наступне: "При застосуванні пестицидів і агрохімікатів здійснюється комплекс заходів відповідно до регламентів, встановлених для певної грунтово-кліматичної зони, з урахуванням попереднього агрохімічного обстеження грунтів, даних агрохімічного паспорта земельної ділянки (поля) і стану посівів, діагностики мінерального живлення рослин, прогнозу розвитку шкідників і хвороб".
Оскільки послуга, яка закуповується, передбачає проведення заходів профілактичної дезінфекції у середовищі життєдіяльності людини, зокрема у місцях перебування дітей та працівників, і не стосується сільськогосподарських робіт, просимо внести зміни до Тендерної документації та вилучити помилкові вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.02.2018 15:59
Вирішення:
Вимога/скарга не задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
07.02.2018 15:04
Підтвердження вирішення:
Враховуючи норми Закону України "Про пестициди і агрохімікати", а саме ст. 11 транспортування, зберігання, застосування, утилізація, знищення та знешкодження пестицидів і агрохімікатів та торгівля ними здійснюються відповідно до вимог, встановлених чинним законодавством, санітарними правилами транспортування, зберігання і застосування пестицидів і агрохімікатів та іншими нормативними актами. Згідно цих Правил під пестицидами слід розуміти - токсичні речовини, їх сполуки або суміші речовин хімічного або біологічного походження, призначені для знищення, регуляції і припинення розвитку шкідливих організмів, внаслідок діяльності яких вражаються рослини, тварини, люди і завдається шкода матеріальним цінностям, а також гризунів, бур'янів, деревної і чагарникової рослинності, засмічуючих видів риб.
Тому для надання послуги, зазначеної в предметі закупівлі, транспортування, зберігання та застосування пестицидів регламентується Державними санітарними правилами ДСП 8.8.1.2.001-98 затверджені Міністерством охорони здоров’я України 03.08.1998 № 1 (надалі – Правила). Ці Правила розроблені відповідно до Законів України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" та "Про пестициди і агрохімікати".
Крім того, згідно з п.4.5.2. Правил - Транспорт для перевезення пестицидів підлягає паспортизації санітарно-епідеміологічною службою, повинен бути справним і легко піддаватися знезараженню. Відповідно до пункту 5.1.21. Правил зберігання пестицидів на складі допускається тільки після його погодження установами санітарно-епідеміологічної служби та охорони природи і отримання паспорта (форма паспорта визначена в Додатку № 4 до Правил). Тому, дані Правила є частиною санітарного законодавства та обов'язкові для дотримання всіма підприємствами, установами і організаціями, приватними господарствами та особами, що проводять будь-які дії з пестицидами (отрутохімікатами).
Виходячи з вищезазначеного, а також відповідно до ч. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.