-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо та бензин А-95 (09130000-9 Нафта і дистиляти)
Завершена
4 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Період оскарження:
24.05.2023 09:41 - 29.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо усунення невідповідностей
Номер:
6d7d9f971af6452990862e41a35aad65
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-24-001574-a.b2
Назва:
Щодо усунення невідповідностей
Вимога:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупіаель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», -
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.Керуючись. п. 43 Постанови 1178 від 12.10.2022 р. просимо надати строк для усунення невідповідностей , а саме додати до тендерної документації копію аналогічного договору, вказаного у довідці та копії документів, які підтверджють повне виконання договору (накладні тощо).
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір + ВН Грінтур.pdf 08.06.2023 13:12
- Додаток 1 Лист про виконання аналогічного договору.pdf 08.06.2023 13:29
Дата подачі:
07.06.2023 10:26
Вирішення:
Ваша вимога задоволена. Розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Відхилення
Номер:
a093f80e09a344918c589a9af50e1eb2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-24-001574-a.b1
Назва:
Відхилення
Вимога:
Наголошуємо, що Замовник зобов’язаний бути об’єктивним та неупередженим при розгляді тендерних пропозицій та здійснювати системний аналіз документів наданих в складі тендерної пропозиції учасника, запобігати дискримінації учасників закупівлі, а також корупційним діям і зловживанням (відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Згідно тендерної документації КП "ДІЛЬНИЦЯ ПО РЕМОНТУ, УТРИМАННЮ АВТОШЛЯХІВ ТА СПОРУДЖЕНЬ НА НИХ"
«Учасник повинен надати довідку в довільній формі якій зазначається інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у 2022 або 2023 р. ...
До зазначеної довідки надається документальне підтвердження відомостей зазначених в ній, а саме:
- копія аналогічного договору, вказаного у вищезазначеній довідці та копії документів, які підтверджють повне виконання договору (накладні тощо);
- лист-відгук на фірмовому бланку, належно оформлений (повинен містити: вихідний номер та дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печатки»
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРМІНАЛ" в своїх документах надав тільки лист-відгук.
Враховуючи вище наведене та відсутність деяких документів у ТОВ"ТЕРМІНАЛ" просимо Вас відхилити їх пропозицію та перейти до наступного учасника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол вимога .pdf 07.06.2023 11:30
Дата подачі:
06.06.2023 16:30
Вирішення:
Шановний Учасник! Вашу вимогу задоволено. Рішення про визначення переможця скасовано, а ТОВ "ТЕРМІНАЛ" повернуто на кваліфікацію.
Статус вимоги:
Задоволено