-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з організації харчування (послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів, дитячих дошкільних установ та інших установ)
Торги відмінено
310 040 915.01
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 550 204.58 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 550 204.58 UAH
Період оскарження:
09.11.2017 16:52 - 01.02.2018 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга на умови Тендерної документації
Номер:
a610a6b1e5944515bf788f637f0aafe7
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-09-003058-c.c4
Назва:
Скарга на умови Тендерної документації
Скарга:
Скарга на умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Дніпро 3058.pdf 31.01.2018 16:01
- Квитанція Дніпро 3058.pdf 31.01.2018 16:01
- рішення від 02.02.2018 № 933 + лист Замовнику.pdf 05.02.2018 21:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.02.2018 № 1507.pdf 21.02.2018 17:22
- рішення від 20.02.2018 № 1507.pdf 23.02.2018 19:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.01.2018 16:01
Дата прийняття рішення по скарзі:
23.02.2018 19:26
Скарга
Задоволена, очікує виконання
СКАРГА (в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
733fec47181148aaa711abf864ad9ef9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-09-003058-c.a3
Назва:
СКАРГА (в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
СКАРГА (в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.pdf 01.01.2018 12:29
- Скарга.pdf 01.01.2018 12:29
- рішення від 03.01.2018 № 18 + лист Замовнику.pdf 03.01.2018 14:39
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.01.2018 № 441.pdf 19.01.2018 18:47
- Рішення від 18.01.2018 № 441.pdf 23.01.2018 16:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.01.2018 12:29
Дата прийняття рішення по скарзі:
23.01.2018 16:02
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга на умови Тендерної документації
Номер:
2bb93f1aa8d547d0ad07ba164cde7c77
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-09-003058-c.c2
Назва:
Скарга на умови Тендерної документації
Скарга:
Скарга на умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Квитанція.pdf 04.12.2017 17:56
- Скарга!.pdf 04.12.2017 18:27
- Рішення від 06.12.2017 № 8551+листЗамовнику.pdf 07.12.2017 20:36
- інформація про резолютивну частину рішення від 21.12.2017 № 9033.pdf 22.12.2017 11:14
- рішення від 21.12.2017 № 9033.pdf 27.12.2017 19:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.12.2017 18:30
Дата прийняття рішення по скарзі:
27.12.2017 19:09
Скарга
Задоволена, очікує виконання
СКАРГА (в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
e7cf8306663d4dcc85343c7c089a5567
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-09-003058-c.c1
Назва:
СКАРГА (в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
На веб-порталі Уповноваженого органу 09.11.2017 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі Код за ДК 021:2015: 55320000-9- Послуги з організації харчування (послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів, дитячих дошкільних установ та інших установ), зі строком виконання до 31.12.2018 року на очікувану вартість 310`040`915.01 грн. (без ПДВ), Замовником процедури закупівлі є Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради.
До оголошення про заявлену процедуру закупівлі з урахуванням змін, які було опубліковано 02.12.2017 року, було додано в електронному вигляді Тендерну документацію ДК 021:2015: 55320000-9- Послуги з організації харчування (послуги з харчування для загальноосвітніх навчальних закладів, дитячих дошкільних установ та інших установ) далі «Тендерна документація», Додаток 5.1 – Дислокація ДНЗ та інші установи; Додаток 5.2 – Дислокація ЗНЗ та інші установи; Додаток 6.1 – Орієнтовне меню для ДНЗ; Додаток 6.2 – Орієнтовне меню для ЗНЗ; Додаток 6.3 – Орієнтовне меню для інших установ, Додаток 4 – Проект договору.
ФОП Баклаєнко Д.І. є потенційним учасником у зазначеній процедурі закупівлі, однак після ознайомлення із змістом Тендерної документації та доданих Додатків було виявлено, що зазначені документи не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим нормативним актам, які є обов’язковими до виконання з огляду на наступне.
Повний текст скарги у прикріпленому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.pdf 04.12.2017 16:26
- Скарга.pdf 04.12.2017 16:26
- рішення від 06.12.2017 № 8550+лист Замовнику.pdf 07.12.2017 20:19
- інформація про резолютивну частину рішення від 21.12.2017 № 9034.pdf 22.12.2017 11:17
- рішення від 21.12.2017 № 9034.pdf 27.12.2017 19:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.12.2017 16:26
Дата прийняття рішення по скарзі:
27.12.2017 19:07