-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Гематологічний аналізатор автоматичний ,Імунофлуорисцентний аналізатор напівавтоматичний та стартовий комплект реактивів
Завершена
435 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 175.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 175.00 UAH
Період оскарження:
23.05.2023 15:03 - 28.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено
ДИСКРИМІНАЦІЯ СУКУПНИХ ВИМОГ
Номер:
aaeb817e41124fd4bfce9f7ac8febafd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-23-011160-a.a1
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЯ СУКУПНИХ ВИМОГ
Вимога:
23.05.2023 року Замовник КНП "Хотинський центр первинної медичної допомоги" Хотинської міської ради оголосив закупівлю: «Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори». Код закупівлі UA-2023-05-23-011160-a.
Ознайомившись з тендерною документацією, виявили дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії, що вбачається з нижченаведеного.
Відповідно у Додатку 3 до Тендерної документації наведений перелік обладнання, а саме автоматичний гематологічний аналізатор та імунофлуоресцентний аналізатор, яке закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них.
Слід зазначити, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до предмета закупівлі автоматично гематологічний аналізатор, відсутні щонайменше два виробники, обладнання яких відповідають усім в сукупності вимогам тендерної документації (ТД). Зокрема, у сукупності з іншими умовами ТД (Додаток 3) дискримінаційними є наступні вимоги:
Вимога до пункту 6 – Наявність вбудованого термопринтера, має бути розташований на фронтальній (лицевій) панелі аналізатора. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки не впливає на саму роботу на аналізаторі, а лише звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі. Адже багато виробників гематологічних аналізаторів розміщують термопринтер як на боковій поверхні приладу так і на верхній частині аналізатора. Те, де розміщено термопринтер на приладі ніяким чином не впливає на роботу лаборанта на самому аналізаторі, ба більше, коли термопринтер розташовано на фронтальній (лицевій) панелі аналізатора це може певним чином заважати роботі з пробірками з кров’ю пацієнтів, адже термопринтер та пробозабірна голка знаходяться в безпосередній близькості, на лицевій панелі, і лаборант може руками заважати собі тій чи іншій операції. Натомість розміщення принтера на верхній чи на боковій панелі приладу, виключає те, що лаборант може перекинути пробірки з кров’ю пацієнтів видруковуючи аналізи. Тому дана вимога є необгрунтованою, а отже дискримінаційною і тому наполеглива вимога прибрати її взагалі з таблиці, тому що в реальному робочому процесі термопринтер на лицьовій стороні аналізатора лише заважатиме роботі з пробами пацієнтів.
Теж саме стосується Вимоги до пункту 7 – Наявність комунікаційного інтерфейсу: USB порт (не менше 4 шт.), LAN-інтерфейс розташовані на боковій панелі аналізатора. Дана вимога є дискримінаційною, адже аналогічні вимозі пункту №6 не впливає на роботу на аналізаторі, а лише обмежує коло учасників процедури закупівлі. Виробники обладнання можуть розміщувати дані порти як на боковій частині аналізатора, так і на задній (тильній) частині приладу. В своїй більшості аналізатори розміщують на робочому місці задньою стороною ближче до стіни, а ділюент 20л справа чи зліва від аналізатора, тому розміщення на боковій панелі роз’ємів USB порт (не менше 4 шт.), LAN-інтерфейс є навпаки не практичним у повсякденному використанні приладу, тим паче це не естетично коли з боку в аналізатора сторчатимуть якісь проводи до якого підключатимуть додаткове обладнання. Тому дана вимога є необгрунтованою, а отже дискримінаційною і тому наполеглива вимога прибрати
її взагалі з таблиці, тому що в реальному робочому процесі термопринтер на лицьовій стороні аналізатора лише заважатиме роботі з пробами пацієнтів.
Також вимоги до Імунофлуорисцентного аналізатора, зокрема до пункту 3 – Довжина хвилі: 615 нм ± 5 нм. Адже зазначення даної вимоги суттєво обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки в більшості аналізаторів довжини хвилі для зчитування результатів можуть бути іншими, проте це ніяким чином не впливає на точність проведення того чи іншого аналізу. Прохання дану вимогу розширити вказавши межі таким чином: Довжина хвилі: від 610 нм до 650 нм.
Те ж саме стосується до пункту 20 – Розміри не більше: 225 мм × 152 мм × 105 мм; вага не більше 1,5 кг. Взагалі зазначення фізичних параметрів – габаритних розмірів, ваги жорстко суперечить основному принципу публічних закупівель – це не дискримінація учасників. Дана вимога є необгрунтованою та дискримінаційною, адже покликана обмежити коло учасників, лише однією компанією ТОВ «Фармаско», яка є офіційним представником в Україні імунофлуорисцентних аналізаторів LS 1100. Дана інформація яка зазначена в пунктах таблиці медико-технічних вимог додатку №3, чітко повторює характеристики аналізатора, які зазначені на офіційному сайті компанії, за посиланням: https://pharmasco.com/products-services/obladnannia-dlia-medichnikh-laboratoriy/poct/munofluoristsentniy-analizator-ls1100.
Притаманними лише даному типу аналізатора а саме LS 1100 є ще вимоги які зазначені в пунктах 19 та 8 – Наявність вбудованої батареї, та Інтерфейс українською мовою, на що також зконцентрована увага на офіційному сайті компанії «Фармаско»
Таким чином, наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ до предмету закупівлі у чинній редакції (так як відсутні ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати медичні вироби саме з такими СУКУПНИМИ вимогами, які включають вимоги в\інших пунктів медико-технічного завдання) позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням їхніх прав як учасників.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, зокрема лише компанія Фармаско, яка є офіційним представником в Україні продукції виробництва Dymind, зокрема гематологічного аналізатора DH-36, та імунофлуоресцентного аналізатора LS 1100, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Підтвердженням даної інформації можна переконатись за посиланням: https://pharmasco.com/infocenter/visokotehnologichniy-gematologichniy-analizator-novogo-pokolinnya-dh36
Згідно з частиною першою та четвертою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України
"Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, керуючись п. п. 52-64 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”.
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу на процедуру закупівлі до розгляду: «Код ДК 021:2015– 38430000-8 – «Детектори та аналізатори»». Ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-23-011160-a.
2. Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2023-05-23-011160-a.
3. Внести зміни або прибрати взагалі вимоги що є дискримінаційними сукупними вимогами, як описано Скаржником вище.
В разі незадоволення наших законних вимог, ми будемо змушені звертатися із відповідною скаргою до органів АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга, вимога.pdf 26.05.2023 17:54
Дата подачі:
26.05.2023 17:54
Вирішення:
Шановний учаснику нам потрібні саме такі аналізатори ячкі ми описали.
Статус вимоги:
Відхилено