• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

Завершена

1 720 213.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 202.13 UAH
Період оскарження: 23.05.2023 14:55 - 02.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції

Номер: fd6bf1dffd5e4b758e6a1e2a576d7c56
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-23-010786-a.a2
Назва: Надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції
Вимога:
Надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в Додатку 2 до тендерної документації, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: під час оцінки тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРТ ХОЛ БУД» Замовником було виявлено невідповідності та надано Вимогу про усунення недоліків в якій Замовник зазначив та вимагає - «На підтвердження форми тендерної пропозиції учасник має надати: 1. Додаток 2 до тендерної документації привести у відповідність до форми наданої замовником. 2. надати правильні розрахунки у розділах 1-56. Після усунення недоліків учасник ТОВ «АРТ ХОЛ БУД» не виконав вимоги, а саме не виправив помилки та не надав правильні розрахунки. Отже невиправлення учасником зазначених невідповідностей є законними підставами для відхилення тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 55e5d071b1f8482892ee25ba8bc60545
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-23-010786-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику! Додатоком № 4 ТД (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) замовником визначено (цитуємо): «Дозволи, ліцензії, сертифікати повинні бути чинними на граничну дату укладання договору та на весь строк надання послуг, що є предметом закупівлі. Копія чинного сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015. Сертифікати відповідності подаються на основні матеріали». Це дискримінаційна вимога. 1. Замовником не визначено перелік основних матеріалів, на які подавати сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015. 2. На матреріали подаються сертифкати якості, а не сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, які не є обов’язковими, а добровільними на території України. Доводимо до Вашого відома, що частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для: суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами; учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти; виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Сертифікати ISO не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Таким чином, документи які не є обов’язковими на території України не можуть бути підставою для дискваліфікації учасника. При цьому необхідно звернути увагу, що ст. 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» діяльність з акредитації базується на принципі добровільності акредитації, а не її обов’язковості. Такої ж думки притримується і НААУ у своїх основних принципах діяльності (офіційний сайт). Крім того, виходячи зі змісту ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права установлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, не призводячи своїми діями до умисного або штучного обмеження кола учасників. Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012 р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»). Листом від 12.01.2018 року за № 3433-06/1382-07 Мінекономрозвитку звернув увагу, що в зв’язку із втратою чинності Декрету КМУ від 10.05.1993 року за № 46-93 «Про стандартизацію та сертифікацію», з 01.01.2018 року державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з цього часу відсутні правові підстави провадження органами сертифікації діяльності із сертифікації, як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення даної вимоги, як дискримінаційної такою, яка не є обов’язковою у силу Закону. Тендерна документація та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників» (ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Інакше будемо змушені оскаржити цю дискримінаційну вимогу в Антимонопольному комітеті України. Зазделегідь вдячні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Ваше звернення розглянуто і повідомляємо, що внесені зміни до ТД. ТД буде викладено в новій редакції.
Статус вимоги: Задоволено