-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці км 269+600 – км 275+100 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці (с. Гуменці). Коригування.
Завершена
190 381 217.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 571 143.65 UAH
мін. крок: 0.3% або 571 143.65 UAH
Період оскарження:
27.12.2017 10:27 - 25.01.2018 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга до Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Номер:
925f6184ecba404f99169aa2c29a3273
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-27-000379-a.b1
Назва:
Скарга до Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Скарга:
Скаржник вважає, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, що обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі та порушує принципи недискримінаційності, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності.
Вимога щодо надання завірених копії договору (договорів) довідки та акти виконаних робіт, де вартість виконаних робіт по договору (договорах) повинна бути не менше ніж 20 % від очікуваної вартості даної процедури закупівлі є обмежуючою та дискримінаційною.
Відповідно до п.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Законом не передбачено право замовника встановлювати граничну вартість виконання аналогічних договорів, а тільки наявність документально підтвердженого досвіду їх виконання. Жодної вказівки в Законі на те, що такий досвід має бути підтверджений певною вартістю виконаних робіт (послуг) (у тому числі, не менше ніж 20 %) немає, а тому наявність такої вимоги у документації конкурсних торгів суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Така вимога тендерної документації є дискримінаційною по відношенню до скаржника, яке внаслідок встановлення замовником у тендерній документації вказаної дискримінаційної вимоги не має змоги взяти участь у процедурі закупівлі та запропонувати свою економічно вигідну ціну.
Порушено ст. 3 та п. 3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінації учасників, п. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» про те, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга МБУ1.pdf 24.01.2018 22:54
- Довідка досвід.pdf 24.01.2018 22:54
- Договір 28.pdf 24.01.2018 22:54
- Акти.pdf 24.01.2018 22:54
- Платіжка.pdf 24.01.2018 22:54
- Рішення від 26.01.2018 № 689 + Лист Замовнику.pdf 29.01.2018 16:01
- Рішення від 12.02.2018 № 1239.pdf 12.02.2018 17:28
- Заперечення Гуменці..PDF 02.02.2018 12:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.01.2018 22:54
Опис причини скасування:
Отримана відповідь замовника
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
09.02.2018 11:26
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
12.02.2018 17:28