• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 "Ясочка" м. Суми, Сумської області за адресою: м. Суми, вул. Збройних Сил України, 39 (коригування)) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)

Торги відмінено

15 715 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 78 577.25 UAH
Період оскарження: 22.05.2023 20:39 - 27.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 3025816ac0ef466f8d578abc1847adab
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-22-012782-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Згідно розділу V р.2 Інші вимоги передбачена вимога, що обов’язковим є ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва, з наданням довідки довільної форми, яка подається Учасником у складі тендерної пропозиції . Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, оскільки порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям, добросовісній конкуренціі серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною, тому що відвідування об’єкту можливе тільки з дозволу Замовника. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! . Встановивши вимогу про огляд об’єкта, , Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних робіт та відповідають всім встановленим вимогам, однак не змогли відвідати об’єкт, не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть даній вимогі, яка встановлена у Тендерній документації. Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло потенційних учасників, які зареєстровані в інших містах та областях. Даний огляд понесе в собі додаткові витрати. Наше підприємство не може відряджати своїх працівників на огляд до Замовників з якими невідомо чи буде заключений договір. Окрім того, на даний момент проведення таких оглядів об’єктів на території України є дещо недоречним та недоцільним. На даний момент на всій території України введено та діє воєнний стан (внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ (зі змінами, внесеними Указом від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-ІХ, Указом від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-ІХ, Указом від 17 травня 2022 року № 341/2022, затвердженим Законом України від 22 травня 2022 року № 2263-ІХ, Указом від 12 серпня 2022 року № 573/2022, затвердженим Законом України від 15 серпня 2022 року № 2500-ІХ, Указом від 7 листопада 2022 року № 757/2022, затвердженим Законом України від 16 листопада 2022 року № 2738-ІХ, Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 06.02.2023 № 59/2023, затвердженим Законом України від 7 лютого 2023 року № 2916-ІХ). Вимагаємо вилучити вимогу про огляд об’єкту, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Даною дискримінаційною вимогою, Замовник порушує частину першу статті 5 «Про публічні закупівлі», оскільки про максимальну економію Замовник не задумується встановлюючи вимоги до Учасників, які в подальшому призведуть до збільшення витрат понесених Учасниками під час додаткового виїзду на об’єкт. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є, є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Тендерна документація на закупівлю код ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 "Ясочка" м. Суми, Сумської області за адресою: м. Суми, вул. Збройних Сил України, 39 (коригування)) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») складена у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 22.10.2022 № 1178 ( в редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 р. № 471) (далі – Особливості) та жодним чином не порушує принципи публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону. Вимога про огляд об’єкта направлена на встановлення чіткого розуміння фронту робіт, врахування технічного стану об’єкта перед виконанням робіт з капітального ремонту. Замовник забезпечив вільний доступ до об’єкта та інформації про закупівлю, не обмежив жодними часовими проміжками в рамках проведення закупівлі, можливість реалізації огляду об’єкта учасником, тому не порушив норми законодавства, що регламентує публічні закупівлі та принципи здійснення публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено