-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бетонна піраміда (бетонний тетраедр) (код за ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали)
Завершена
5 196 015.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 51 960.15 UAH
мін. крок: 1% або 51 960.15 UAH
Період оскарження:
22.05.2023 16:41 - 28.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
4c215373614b48a68d94527b2f16bbdd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-22-011713-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Вих. № 13-06/23-1 від 13.06.2023 р.
До Антимонопольного комітету України
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник: Товариство з обмеженою
відповідальністю “Укрєвросвіт”
Код ЄДРПОУ 34854163
81652,Львівська обл., м. Новий Розділ, пр. Шевченка 15а
тел./факс (03261)3-01-00.
Замовник
(суб’єкт, рішення якого оскаржується): ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1495
Код ЄДРПОУ:14321914
10025, Україна , Житомирська обл., Житомир
Інформація про закупівлю: Бетонна піраміда (бетонний тетраедр) (код за ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали)
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-22-011713-a
СКАРГА
01.06.2023 року відбулися відкриті торги щодо закупівлі Бетонна піраміда (бетонний тетраедр) (код за ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали) Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-22-011713-a (надалі – Торги) з поставки відповідного товару за замовленням Військової частини 1495 (надалі – Замовник).
За результатами проведення закупівлі 01.06.2023, як вбачається з Протоколу розкриття тендерних пропозицій/пропозицій перемогла цінова пропозиція ТОВ «Укрєвросвіт» (Скаржник) у розмірі 3 951 599,85 грн. (з ПДВ), на другому місці ТОВ «Альянс будівельників України» з пропозицією у розмірі 3 999 600, 00 грн. (з ПДВ), на третьому місці ТОВ «Житомир-Агробудіндустрія».
Однак, 08.06.2023 року Замовником прийнято рішення про відхилення переможної тендерної пропозиції ТОВ «Укрєвросвіт» з підстав того, що ТОВ «Укрєвросвіт» не підтвердив факт наявності власної лабораторії, не надав копії свідоцтва про атестацію лабораторії або сертифікатом про відповідність лабораторії».
Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з наступних підстав.
Так, положеннями пп. 1-6 п. 1 ст. 5 цього Закону визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 2 та 4 ст. 5 Закону, учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено: «Якість Товару, що буде поставлятися, повинна відповідати встановленим чинним законодавством України нормам, характеристикам, правилам а також має засвідчуватись відповідними документами підтверджуючими якість кожної партії Товару.
Наявність акредитованої лабораторії, що надає можливість проводити випробування та надавати відповідні технічні документи (протоколи випробувань, тощо), щодо якості кожної партії Товару який планується постачати – підтверджується:
- довідкою у формі гарантійного листа, з інформацією про наявність власної лабораторії,
- копією свідоцтва про атестацію лабораторії або сертифікатом про відповідність лабораторії (для Учасників, які мають власну лабораторію)».
Таким чином, з метою проведення випробування якості кожної партії Товару Замовником встановлено вимогу щодо наявності акредитованої лабораторії, однак в тендерній документації не зазначено, що така лабораторія повинна знаходитися у власності Учасника, який прийматиме участь у закупівлі.
Враховуючи вище сказане, Замовник в тендерній чітко не визначив чи акредитована лабораторія повинна знаходитися в Учасника на підприємстві чи така може бути залучена останнім у випадку необхідності проведення випробування.
Крім цього, згідно тендерної документації кожна партія товару, яка поставлятиметься Учасником повинна мати документи, які підтверджуватимуть якість товару, а від так не зрозумілим для Скаржника є необхідність проводити, ще додаткові випробування щодо якості такого товару в акредитованій лабораторії (яка повинна бути у власності Учасника), якщо Учасником і так будуть надаватися документи які підтверджують якість кожної партії товару.
ТОВ «Укрєвросвіт» в тендерній пропозиції повідомив, що виробником товару, який пропонується Учасником в межах даної закупівлі є ТОВ «Завод залізобетонних виробів «Дорожні та енергетичні конструкції», відповідно Учасником надано гарантійний лист про наявність в такого виробника лабораторії та сертифікат підтвердження компетентності такої лабораторії.
Крім цього учасник у складі тендерної пропозиції надав сертифікат відповідності на продукцію, яка відповідає ДСТУ Б В.2.6-2:2009 «Конструкції будинків і споруд. Вироби бетонні та залізобетонні. Загальні технічні умови», чинний на момент подання тендерної пропозиції, паспорт якості /технічний паспорт на бетон/бетонну суміш, сертифікат відповідності на сталь, з якої виготовляється петля монтажна, сертифікат про відповідність системи екологічного управління учасника вимогам ISO 14001:2015, сертифікат про відповідність системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015.
За таких обставин, ТОВ «Укрєвросвіт» було виконано вимоги тендерної документації визначені в Додатку 2.
На переконання Скаржника, вказана вимога (підстава) Замовника, через яку було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Укрєвросвіт» суперечить принципам рівності учасників та є дискримінаційною, оскільки обмежує його як Учасника та інших учасників, які прийняли участь у тендері та в яких не має власної лабораторії, незважаючи на те, що таку можна залучити, про що Учасником було повідомлено.
За таких обставин, вважаємо, що відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Укрєвросвіт» через відсутність власної лабораторії є дискримінаційною та обмежує конкуренцію серед учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
За таких обставин, констатуємо, що дії Замовника в частині відхилення тендерної пропозиції через відсутність власної лабораторії на підприємстві порушують положення частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону, що у свою чергу призвело до винесення Замовником протиправного Оскаржуваного рішення.
За таких обставин, на переконання ТОВ «Укрєвросвіт», Оскаржуване рішення прийнято Замовником всупереч положенням Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі» та є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Керуючись п.56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «Укрєвросвіт», зазначене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08 червня 2023р. №73-17-ВС в закупівлі Бетонна піраміда (бетонний тетраедр) (код за ДК 021:2015 44110000-4 Конструкційні матеріали), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-22-011713-a.
Додатки:
1. Копія рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «Укрєвросвіт», зазначене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08 червня 2023р. №73-17-ВС.
2. Гарантійний лист про наявність лабораторії;
3. Сертифікат підтвердження компетентності такої лабораторії.
13.06.2023р. Директор Клок О.Р.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Протокол № 73-17-ВС від 08.06.2023 відхилення тенд пропозиції тетраедр.docx 13.06.2023 10:56
- 2. Гарантійний лист про наявність лабораторії.pdf 13.06.2023 10:56
- 3. СЕРТИФІКАТ ЛАБОРАТОРІЯ ДЕК з додатками.pdf 13.06.2023 10:56
- Скарга.pdf 13.06.2023 10:56
- рішення від 15.06.2023 № 8728.pdf 15.06.2023 16:30
- інформація про резолютивну частину рішення від 27.06.2023 № 9424.pdf 28.06.2023 15:27
- рішення від 27.06.2023 № 9424.pdf 30.06.2023 10:04
- Пояснення по суті скарги.doc 16.06.2023 08:50
- Пояснення по суті скарги.pdf 16.06.2023 08:50
- Протокол № 73-21-ВС від 12.07.2023 скасування рішення відповідно до рішення АМКУ.docx 12.07.2023 12:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.06.2023 11:12
Дата розгляду скарги:
27.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.06.2023 16:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.06.2023 10:05
Дата виконання рішення Замовником:
12.07.2023 12:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9424-р/пк-пз від 27.06.2023, уповноваженою особою скасовано рішення від «08» червня 2023 року №73-17-ВС, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Укрєвросвіт" з підстав, зазначених в даному рішенні.