-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Експлуатаційне утримання автоматичного пункту габаритно-вагового контролю в русі (WIM) на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя км 2+998
Експлуатаційне утримання автоматичного пункту габаритно-вагового контролю в русі (WIM) на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя км 2+998
Торги не відбулися
1 248 722.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 243.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 243.61 UAH
Період оскарження:
22.05.2023 16:26 - 28.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо коректного врахування витрат на експлуатаційне утримання пункту габаритно-вагового контролю в русі (WIM)
Номер:
e5dc373472f544b59334c27a17918579
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-22-011462-a.a1
Назва:
Щодо коректного врахування витрат на експлуатаційне утримання пункту габаритно-вагового контролю в русі (WIM)
Вимога:
Шановний Замовнику !
1. У наданій Вами відомості обсягів не враховане наступні витрати:
- вартість перевезення робітників, дорожніх знаків, огороджень на об’єкт.
- вартість контрвагів.
При цьому транспорт для вказаних цілей, та обладнання (контрваги) використовуються та оплачуються Підрядником.
2. У ціні пропозиції Підрядник фіксує суму коштів, яка відображається в договірній ціні, а саме : - витрати на метрологічну повірку уповноваженим органом сертифікації - 45,419 тис.грн (без ПДВ).
До цього пункту виникають наступні питання:
– чому врахована сертифікація у сумі лише 45 419 без ПДВ, у той час, як вартість робіт/послуг з оцінки відповідності законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки системи зважування, фіксації номеру та габариту для двох смуг руху від ННЦ «Інститут Метрології» (м.Харків) на суму 176 561,70 грн. без ПДВ станом на 07.02.2022р.
- У відомості BoQ наявне калібрування 2-х смугового автоматичного пункту габаритно-вагового контролю, але в підсумковій відомості у складі тендерної документації не врахована вартість використання трьох автомобілів (2 -вісних, 3-вісних, 5-вісних), які здійснюють 5 проїздів на кожній швидкості, три швидкості, два стани завантаженості: 3 авто х 5 проїздів х 3 швидкості х 2 стани= 90 проїздів.
3. В Додатку 3 до тендерної документації (підсумковавідомість ресурсів) вказано використання автомобіля, призначення якого не зрозуміле, а саме:
- Автомобiлi бортовi, вантажопiдйомнiсть 3 т (працює від пересувної електростанції) маш. год 7,29
4. В Додатку 3 до тендерної документації (підсумкова відомість ресурсів) вказано використання електростанції, що працює від пересувної електростанції – просимо Вас пояснити, що це за обладнання:
- Електростанції пересувні, потужність 2 кВт (працює від пересувної електростанції)
Результатом неврахованих витрат є те, що сумарна вартість робіт з щомісячного обслуговування нижча собівартості та менша, ніж вартість аналогічних послуг у інших областях на повністю аналогічних об’єктах .
Також неможливо коректне, тобто, відповідно до стандарту ДСТУ OIML R134_1_2010 надання послуг з сертифікації даного 2-х смугового автоматичного пункту габаритно-вагового контролю, оскільки, очевидно, не враховано значні витрати на вказані послуги.
Просимо Вас переглянути склад відомості обсягів робіт, врахувавши всі необхідні витрати, також переглянути вартість автомобільного транспорту і обладнання з огляду на реальні ринкові ціни оренди автомобільного транспорту, доставки автомобілів, та матеріалів на об’єкт і назад. Також просимо Вас уточнити вимоги до сертифікації, та врахувати всі необхідні витрати для надання цієї послуги за реальною ринковою вартістю. А також врахувати витрати пов’язані із калібруванням обладнання.
Додатково просимо Вас врахувати, що Підрядники, які мають дійсні сертифікати для обслуговування аналогічних 2-х смугового автоматичного пункту габаритно-вагового контролю знаходяться на певній віддаленості від самого об’єктe, що впливає на дальність та вартість всіх перевезень, та збільшує витрати на відрядження кваліфікованого персоналу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.05.2023 22:10
Вирішення:
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому (Роз’яснення Мінекономрозвитку України №3302-6/3812-06 від 07.02.2017).
Тендерну документацію сформовано відповідно до Звіту Державного підприємства «Державний науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна» (ДП «ДерждорНДІ»), затвердженого 16 травня 2023 року
Статус вимоги:
Відхилено