-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) №13 "Купава" Сумської міської ради за адресою: м. Суми, площа Пришибська, 23 (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)
Торги відмінено
7 452 894.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 264.47 UAH
мін. крок: 0.5% або 37 264.47 UAH
Період оскарження:
22.05.2023 15:53 - 30.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
249718f4cc4f4579bc145a5002985b3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-22-010844-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Згідно розділу V р.2 Інші вимоги передбачена вимога, що обов’язковим є ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва, з наданням довідки довільної форми, яка подається Учасником у складі тендерної пропозиції . Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, оскільки порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям, добросовісній конкуренціі серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною, тому що відвідування об’єкту можливе тільки з дозволу Замовника. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! . Встановивши вимогу про огляд об’єкта, , Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних робіт та відповідають всім встановленим вимогам, однак не змогли відвідати об’єкт, не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть даній вимогі, яка встановлена у Тендерній документації. Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло потенційних учасників, які зареєстровані в інших містах та областях. Даний огляд понесе в собі додаткові витрати. Наше підприємство не може відряджати своїх працівників на огляд до Замовників з якими невідомо чи буде заключений договір. Окрім того, на даний момент проведення таких оглядів об’єктів на території України є дещо недоречним та недоцільним. На даний момент на всій території України введено та діє воєнний стан (внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ (зі змінами, внесеними Указом від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-ІХ, Указом від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-ІХ, Указом від 17 травня 2022 року № 341/2022, затвердженим Законом України від 22 травня 2022 року № 2263-ІХ, Указом від 12 серпня 2022 року № 573/2022, затвердженим Законом України від 15 серпня 2022 року № 2500-ІХ, Указом від 7 листопада 2022 року № 757/2022, затвердженим Законом України від 16 листопада 2022 року № 2738-ІХ, Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 06.02.2023 № 59/2023, затвердженим Законом України від 7 лютого 2023 року № 2916-ІХ). Вимагаємо вилучити вимогу про огляд об’єкту, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Даною дискримінаційною вимогою, Замовник порушує частину першу статті 5 «Про публічні закупівлі», оскільки про максимальну економію Замовник не задумується встановлюючи вимоги до Учасників, які в подальшому призведуть до збільшення витрат понесених Учасниками під час додаткового виїзду на об’єкт. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є, є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.05.2023 11:48
Вирішення:
Добрий день! Відповідно до п. 2.5. частини 2 розділу V Тендерної документації, затвердженої рішенням Уповноваженої особи (протокол № 19 від 22 травня 2023р.) встановлено наступне «Додатково учасникам пропонується оглянути об’єкт, на якому мають бути виконані роботи та ознайомитись з примірником проектно-кошторисної документації за місцем знаходження Замовника». Жодним іншим пунктом Тендерної документації не встановлено вимоги про надання довідки довільної форми щодо ознайомлення учасника з об’єктом будівництва. Таким чином, огляд об’єкта є правом, а не обов’язком Учасника. Виходячи з цього, Ваша вимога про внесення змін до Тендерної документації є недоцільною, необґрунтованою та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено