-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житньо-пшеничний, хліб пшеничний з борошна 1гат.)
Торги не відбулися
404 321.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 2 840.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 2 840.00 UAH
Період оскарження:
22.05.2023 14:04 - 27.05.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
4e200bdc2f51472d95c901ca5d820ced
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-22-007822-a.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на выдхилення Гейковка.pdf 02.07.2023 00:27
- Рішення від 04.07.2023 № 9862.pdf 04.07.2023 22:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.07.2023 № 10771.pdf 18.07.2023 16:21
- Рішення від 17.07.2023 № 10771.pdf 20.07.2023 16:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.07.2023 07:55
Дата розгляду скарги:
17.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.07.2023 22:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.07.2023 16:27
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника
Номер:
7da189337f354085a8ab6d8f19319003
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-22-007822-a.b1
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ, вул. Митрополита
Василя Липківського, 45
Замовник: Комунальне підприємство "Гейківська багатопрофільна лікарня з надання психіатричної допомоги" Дніпропетровської обласної ради"
ЄДРПОУ: 01988120
53054УкраїнаДніпропетровська областьКриворізький р-н, с. Кривбасвул. Вишнева, буд. 31-а
тел.: +380680059157
е-mail: tender-geikovka@ukr.net
Скаржник: ПП «ЗВГ»
ЄДРПОУ: 24433519
50011, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Магнітогорська, 36
тел.: +380685885555
е-mail: zvghleb@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2023-05-22-007822-a
СКАРГА
на рішення Замовника
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування)
22.05.2023 Комунальне підприємство "Гейківська багатопрофільна лікарня з надання психіатричної допомоги" Дніпропетровської обласної ради" (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня
2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) за ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб житньо-пшеничний, хліб пшеничний з борошна 1гат.) (далі – відкриті торги за Особливостями).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 30.05.2023 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
1. ПП "ЗВГ"- 260 300 грн.
2. ТОВ "МКТ23" - 301 263 грн.
3. ТОВ "КРИВОРІЗЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №1" - 301 400 грн.
Відповідно до протокольного рішення Замовник діскваліфіковує пропозицію ПП «ЗВГ» від 05.06.2023 року з підстав, що нами надано не всі документи відповідно до вимог Замовника про усунення невідповідностей, а саме нами не надано у складі пропозиції:
- Акт, складений за результатами проведення планового ( позапланового ) заходу державного контролю ( інспектування ) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на складське приміщення протягом першого кварталу 2023 року з відміткою про відсутність відомостей про виявлені порушення та -Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти відповідно до наказу Міністерства економіки України від 21 січня 2022 року № 143-22, виданий щодо обстеження транспортних засобів протягом першого кварталу 2023 року з відміткою про відсутність відомостей про виявлені порушення.
ПП «ЗВГ» (далі – Скаржник) вважає, що зазначене рішення замовника, яке відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвело до порушення
норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке.
Так, 02.06.2023 року Замовник надає ПП «ЗВГ» вимогу про усунення невідповідностей, а саме «Шановний Учасник зверніть увагу на: - В довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору виправите помилку в назві установи з якою було укладено договір. - Абзац 14 пункт 47 Особливостей. - Акт, складений за результатами проведення планового ( позапланового ) заходу державного контролю ( інспектування ) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на складське приміщення протягом першого кварталу 2023 року з відміткою про відсутність відомостей про виявлені порушення. - Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти відповідно до наказу Міністерства економіки України від 21 січня 2022 року № 143-22, виданий щодо обстеження транспортних засобів протягом першого кварталу 2023 року з відміткою про відсутність відомостей про виявлені порушення.»
Перш за все слід зазначити, що згідно з частиною 16 статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Натомість, Замовником не було додержено даної вимоги Закону та не було зазначено конкретного посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, так само відсутній конкретний перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Більш того, за текстом вбачається, що Замовник не просить усунути невідповідності у пропозиції, а просто просить звернути увагу на надану ПП «ЗВГ» довідку щодо досвіду виконання аналогічного договору, на Абзац 14 пункт 47 Особливостей та на акти інспектуваня складені першим кварталом. Тобто за вимогою Замовника взагалі було не зрозуміло що саме має виправити Учасник, які саме документи він має надати та яким вимогам Тендерної документаціїї наша пропозиція не відповідає.
Тож, вважаємо, що Замовником було направлено вимогу про усунення невідповідностей з порушенням норм Закону.
Так, ПП «ЗВГ» на виконання вимоги Замовника додає 02.06.2023 року наступні документи:
- Виправлену довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору від 02.06.2023 року №1/1;
- Довідку щодо відсутності підстава для прийняття рішення про відмову нашому підприємству в участі у відкритих торгах та відхилення нашої тендерної пропозиції з підстав не виконані зобов’язання за раніше укладеними договорами про закупівлю із замовником від 02.06.2023 року №1/2
- Акт, складений за результатами проведення планового ( позапланового ) заходу державного контролю ( інспектування ) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на складське приміщення від 26.05.2023 року з відміткою про відсутність відомостей про виявлені порушення.
- Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти відповідно до наказу Міністерства економіки України від 21 січня 2022 року № 143-22, виданий щодо обстеження транспортних засобів від 26.05.2023 року з відміткою про відсутність відомостей про виявлені порушення
- Розяснення з приводу актів інспектування від 02.06.2023 року №1/3.
У своєму роз’ясненні від 02.06.2023 року №1/3 ПП «ЗВГ» зазначає, що дані акти є безстроковими та діючими на дату подання або розкриття нашої пропозиції і у підприємства були відсутні правові підстави для отримання даних актів у першому кварталі. Закупівля була оголошена 22.05.2023 року, а це вже другий квартал 2023 року, тому отримати дані акти першим кварталом було не можливо, адже вони не робляться задніми числами і підприємство не може прогнозувати наперед, що у Замовника виявиться бажання отримати акти саме першим кварталом. Дана обставина не впливає на предмет закупівлі, на технічні, якісні або кількісні характеристики предмету закупівля, а також на ціну пропозицію. А тому замовник не має підстав для дискваліфікації нашої пропозиції в цій частині та тим самим приступити до розгляду наступних цінових пропозицій, які перевищують нашу бульш ніж на 40 000 грн.
Також слід зазначити, що правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю), в тому числі при здійсненні заходів державного нагляду (контролю) у сфері захисту прав споживачів, визначаються Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» (далі – Закон).
Відповідно до Закону діяльність органів державного нагляду (контролю) щодо виявлення порушень вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг є державним наглядом (контролем).
При цьому, заходи державного нагляду (контролю) – планові та позапланові заходи, які здійснюються у формі перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених законом.
Законом встановлено, що планові заходи здійснюються відповідно до річних планів, що затверджуються органом державного нагляду (контролю) не пізніше 1 грудня року, що передує плановому.
Підстави для здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю) визначаються статтею 6 Закону.
Під час проведення позапланового заходу з’ясовуються лише ті питання, необхідність перевірки яких стала підставою для здійснення цього заходу, з обов’язковим зазначенням цих питань у посвідченні (направленні) на проведення заходу державного нагляду (контролю).
Для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ (рішення, розпорядження), який має містити найменування суб'єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, та предмет перевірки.
На підставі наказу (рішення, розпорядження) оформляється посвідчення (направлення) на проведення заходу державного нагляду (контролю), яке підписується керівником органу державного нагляду (контролю) (головою державного колегіального органу) або його заступником (членом державного колегіального органу) із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові і засвідчується печаткою.
У разі проведення позапланової перевірки за зверненням фізичної особи про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров’ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, перед початком здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю) посадові особи територіального органу державного нагляду (контролю) зобов’язані пред’явити керівнику чи уповноваженій особі суб’єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу, фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі, крім документів, передбачених цим Законом, додатково копію погодження центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у відповідній сфері державного нагляду (контролю), або відповідного державного колегіального органу на проведення такої перевірки.
За результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт перевірки.
У разі необхідності вжиття заходів реагування на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, орган державного нагляду (контролю) протягом п’яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.
Таким чином у підприємства була відсутня законна підстава для проведення планової чи позопланової перевірки, про що нами надаволось відповідне роз’янення у складі пропозиції №418/5 від 29.05.2023 року.
Відповідно до п. 1 Розділу 3 Тендерної документації, замовник передбачив, що у разі відсутності будь-яких зазначених документів в тендерній пропозиції, учасник повинен надати письмове роз’яснення щодо їх відсутності з вказанням причини та/або посиланням на нормативні акти. Слід зазначити, що учасником надані письмові роз’яснення з вказанням причин та посиланням на нормативні акти.
У своємо протокольному рішенні Замовник зазначає, що якщо б Учасник звернувся до Замовника з приводу актів, тоді б він вніс відповідні зміни. Але слід зазначити, що ставити питання Замовнику або надавити вимоги щодо умов Тендерної документації це не наш обов’язок, а наше право. А от Замовник Зобов’язаний всебічно розглядати документи пропозиції Учасника і з урахуванням того, що нами надано відповідні роз’яснення з посиланням на відповідні нормативні акти, та роз’яснення з приводу того, що неможливо отримати дані акти першим кварталом, адже тендер оголошено було вже у другому кварталі, та з урахуванням того, що дані акти не мають строку дії та були діючими на момент подання та розкриття нашої пропозиції, вважаємо всі вимоги тендерної документації виконані в повному обсязі, так само як і вимогу Замовника на усунення невідповідностей також виконаною в повному обсязі.
Враховуючи викладене, протокольне рішення Замовника від 05.06.2023 року порушує наші законні права та інтереси як учасника закупівлі на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель, а тому таке рішення має бути визнане не правомірним та таким, що підлягає скасуванню.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону,
ПРОШУ
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати протокольне рішення від 05.06.2023 року Комунального підприємства "Гейківська багатопрофільна лікарня з надання психіатричної допомоги" Дніпропетровської обласної ради" щодо дискваліфікації ПП «ЗВГ» неправомірним.
3. Зобов’язати Комунальне підприємство "Гейківська багатопрофільна лікарня з надання психіатричної допомоги" Дніпропетровської обласної ради" скасувати протокольне рішення від 05.06.2023 року про дискваліфікацію ТОВ «ЗВГ»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на выдхилення Гейковка.pdf 09.06.2023 11:30
- рішення від 12.06.2023 № 8439.pdf 12.06.2023 18:03
- інформація про резолютивну частину рішення від 21.06.2023 № 9117.pdf 22.06.2023 12:18
- рішення від 21.06.2023 № 9117.pdf 26.06.2023 19:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.06.2023 12:13
Дата розгляду скарги:
21.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.06.2023 18:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.06.2023 19:17
Дата виконання рішення Замовником:
27.06.2023 09:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано в повному обсязі.