-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Апарат штучного кровообігу)
Завершена
7 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 79 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 79 000.00 UAH
Період оскарження:
25.10.2017 18:01 - 17.12.2017 00:00
Скарга
Відхилено
Щодо оскарження рішення про відхилення (дискваліфікацію) тендерної пропозиції
Номер:
72f695155f624b909a2161ebc7b575a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-25-001849-b.c2
Назва:
Щодо оскарження рішення про відхилення (дискваліфікацію) тендерної пропозиції
Скарга:
Відповідно до положень ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” Фізична особа – підприємець Балабушка Тарас Костянтинович звертається до Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, та просить розглянути дану скаргу зважаючи на порушення його законних прав та інтересів при проведенні закупівлі код ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Апарат штучного кровообігу) 021: 2015: 33180000-5 - Equipment for maintaining physiological functions of the body (Artificial blood circulation device) (надалі за текстом Договору – Закупівля).
25 жовтня 2017 року ДУ "Науково-практичним медичним центром дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України" (далі — Замовник) оголошено процедуру закупівлі - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Апарат штучного кровообігу), відкриті торги з публікацією англійською мовою.
Фізичною особою – підприємцем Балабушкою Тарасом Костянтиновичем (надалі за текстом скарги – Скаржник ) було надано тендерну пропозицію для участі у закупівлі.
За результатами розгляду пропозицій Учасників, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ФОП Балабушка Т.К., яке оформлене Протоколом № 556 від 22.12.2017 року засідання тендерного комітету Державної установи “Науково – практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України” щодо розгляду тендерних пропозицій (надалі за текстом Скарги – Протокол)
Підставою для відхилення відповідно до Протоколу зазначено наступне:
Не відповідність умовам тендерної документації згідно пункту 1 частині 1 статі 30 та пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2105 року № 922 – VII.
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.pdf 27.12.2017 16:04
- Принтскрин екрану.pdf 27.12.2017 16:04
- Платіжне доручення ФОП Балабушка Т.К. .pdf 27.12.2017 16:04
- Рішення від 29.12.17№9253+лист Замовнику.pdf 02.01.2018 18:37
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.01.2018 № 438.pdf 19.01.2018 19:01
- Рішення від 18.01.2017 № 438.pdf 23.01.2018 18:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.12.2017 16:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.01.2018 18:24
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо порушення Замовником процедури закупівлі, а саме встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Номер:
601fedd175f74dd8a9280e14e029dd3e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-25-001849-b.b1
Назва:
СКАРГА щодо порушення Замовником процедури закупівлі, а саме встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Скарга:
25 жовтня 2017 на веб-порталі електронної системи публічних закупівель ProZorro було оприлюднено оголошення UA-2017-10-25-001849-b , згідно якого Державна установа "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України" (далі – Замовник) повідомив про проведення процедури відкритих торгів із закупівлі товарів: Код згідно національного класифікатора України код ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Апарат штучного кровообігу).
Товариство з обмеженою відповідальністю має намір прийняти участь у торгах та запропонувати обладнання.
Уважно вивчивши медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, які зазначено в додатку 4 тендерної документації ми прийшли до висновку, що дані вимоги прописані під конкретну модель конкретного виробника, а саме HL-20, виробництва Maquet, що є дискримінаційними стосовно учасників, які представляють інших виробників та такими, що обмежують конкурентно-економічне середовище.
Вважаємо, що Замовник, встановлюючи в тендерній документації дискримінаційні медико-технічні вимоги, порушив вимоги ст.3 Закону „Принципи здійснення закупівель”, а саме принципи недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів та запобігання корупційним діям і зловживанням.
По суті справи вважаємо за необхідне пояснити наступне.
По перше:
Медико-технічні вимоги до Апарат штучного кровообігу, викладені в додатку 4, повністю збігаються з технічними характеристиками HL-20, виробництва Maquet, згідно брошюри виробника (додаток № 2)
Інформація наявна в широкому доступі в з нею можна ознайомитися на сайті виробника та у брошурі виробника
Також хочемо зазначити, що жоден з інших виробників не задовольняє сукупності медико-технічних вимог, що зазначені у Додатку №4
З наведеної вище інформації, що підтверджується доданими до скарги брошурою (Додаток №4 ) слідує, що медико-технічні вимоги тендерної документації, викладено таким чином, що тільки обладнання одного конкретного виробника може їм повністю відповідати.
Відповідно до вимог ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно п.6 Розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим даною тендерною документацією. Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону».
З огляду на вище зазначене невідповідність хоча б по одному пункту медико-технічних вимог є причиною для відхилення пропозиції Учасника.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна місити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
ТОВ «Кінд Інтерслух Київ» зацікавлене прийняти участь у даній процедурі закупівлі, яка проводиться Замовником, але як і постачальники обладнання інших відомих світових виробників, які мають аналогічні або кращі клінічно-доведені результати, заздалегідь позбавлене можливості бути переможцем цієї процедури закупівлі, оскільки обладнання не відповідатиме в тій чи іншій частині медико-технічним вимогам ТД, і відповідно пропозиція конкурсних торгів буде відхилена як така, що не відповідає умовам документації конкурсних торгів. Такі вимоги Замовника є дискримінаційними
Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно частини 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
З вище наведеного слідує, що Замовник порушив вимоги ст. 3, 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та встановив дискримінаційні медико-технічні вимоги в тендерній документації, обмежуючи при цьому конкуренцію.
Таким чином, встановлення Замовником в тендерній документації таких медико-технічних вимог, яким відповідає тільки обладнання виробництва компанії Maquet, є протиправним, не відповідає вимогам законодавства України і порушує права та законні інтереси нашого Товариства.
Допущене Замовником порушення може бути усунено шляхом внесення змін до тендерної документації.
З огляду на вище зазначене та відповідно до ст.8 та ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови тендерної документації та внести відповідні зміни до тендерної документації.
ДОДАТКИ:
1. Сканований оригінал квитанції про оплату за подання скарги №6/2017 від 17.11.2017.
2. Брошура виробника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 6/2017 19.11.2017 21:43
- Скан-копія платіжного доручення 19.11.2017 21:43
- брошура виробника додаток 2 19.11.2017 21:43
- Відповідь 21.11.2017 12:17
- рішення від 21.11.2017 № 8172.pdf 22.11.2017 21:51
- Щодо розгляду скарги UA-2017-10-25-001849-b.b1.pdf 04.12.2017 19:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.12 2017 № 8579.pdf 07.12.2017 22:00
- Рішення від 06.12.2017 № 8579.pdf 11.12.2017 21:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.11.2017 21:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.12.2017 21:35
Дата виконання рішення Замовником:
13.12.2017 14:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Тендерний комітет прийняв до уваги Рішення №8579-р/пк-пз від 06.12.2017 року постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель щодо процедури закупівлі код ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Апарат штучного кровообігу), відповідно до якого, прийнято рішення внести зміни до тендерної документації.