-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з поводження з небезпечними відходами)
Завершена
385 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 925.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 925.00 UAH
Період оскарження:
22.05.2023 13:13 - 03.06.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
77b03a86de574b119fb379048cd25eb0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-22-006760-a.c12
Назва:
СКАРГА
Скарга:
НЕ ВРАХУВАННЯ ПОПЕРЕДНЬОГО РІШЕННЯ АМКУ. НАДАННЯ ВИМОГИ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ С ПОРУШЕННЯМ ВИМОГ ЗАКОНУ. НЕОБҐРУНТОВАНЕ ВІДХИЛЕННЯ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга текст.docx 22.07.2023 17:24
- Скарга.pdf 22.07.2023 17:24
- Скарга.pdf.p7s 22.07.2023 17:24
- рішення УО 24.07.2023 09:45
- пояснення 31.07.2023 14:12
- Рішення УО про виконання 10.08.2023 13:45
- рішення від 25.07.2023 № 11281.pdf 25.07.2023 15:28
- інформація про резолютивну частину рішення від 07.08.2023 № 12191.pdf 08.08.2023 13:38
- рішення від 07.08.2023 № 12191.pdf 09.08.2023 18:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.07.2023 17:25
Дата розгляду скарги:
07.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.07.2023 15:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.08.2023 18:48
Дата виконання рішення Замовником:
10.08.2023 13:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" по закупівлі "90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з поводження з небезпечними відходами)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-05-22-006760-a.
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
8ef885c0d3b44f81b5340a8e4b3dabdc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-22-006760-a.a11
Назва:
Вимога
Вимога:
У складі пропозиції Переможця відсутня ліцензія яка містить такий вид відходів, як: "відпрацьовані LED-лампи" на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, утилізація ), виданої Уповноваженим органом.
Чому Ви одних учасників розглядаєте на відповідність вимог тендерної документації, а інших ні???
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.07.2023 09:28
Вирішення:
У складі своєї пропозиції Переможець ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надав Ліцензію,видану Міністерством екології та природних ресурсів України, №327 від 06.09.2016 та Наказ,виданий Міністерством екології та природних ресурсів України, №386 від 19.10.2017 «Про розширення ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», відповідно до переліку якого у п. 5 містяться наступні види господарської діяльності: збирання; зберігання; оброблення; утилізація; видалення; знешкодження, а у п. 6 «Перелік небезпечний відходів на поводження з якими отримано ліцензію» зазначено: 1. Ртуть, сполуки ртуті (збирання; зберігання; оброблення; утилізація; видалення; знешкодження), до якого і входять лампи люмінісцентні та відпрацьовані LED-лампи. Пропозиція ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» повністю відповідає вимогам тендерної документації та визнана Переможцем на законних підставах. Звертаємось до Учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС з проханням не вчиняти дії, які призводять до невиправданого затягування термінів проведення процедури закупівлі та надання послуг Замовнику. Виходячи з вищезазначеного, вимога не задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
f13d07daabe7419a914448decc02d61f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-22-006760-a.b10
Назва:
СКАРГА
Скарга:
СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол відхилення ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.docx 19.06.2023 22:28
- Протокол обрання медвідходи..docx 19.06.2023 22:28
- Скарга текст.docx 19.06.2023 22:28
- Скарга текст.pdf 19.06.2023 22:28
- Скарга текст.pdf.p7s 19.06.2023 22:28
- рішення від 21.06.2023 № 9088.pdf 21.06.2023 14:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.07.2023 № 9922.pdf 05.07.2023 13:34
- рішення від 04.07.2023 № 9922.pdf 07.07.2023 15:26
- протокол розгляду word 22.06.2023 14:01
- протокол розгляду 22.06.2023 14:01
- оригінал 139-1 22.06.2023 14:01
- тендерна документація 22.06.2023 14:01
- Технічні вимоги додаток 2 22.06.2023 14:01
- ліцензія 22.06.2023 14:01
- висновок 22.06.2023 14:01
- ліцензія 22.06.2023 14:01
- висновок СЕС 22.06.2023 14:01
- довідка про субпідрядника 22.06.2023 14:01
- виконання рішення АМКУ 12.07.2023 12:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.06.2023 22:29
Дата розгляду скарги:
04.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.06.2023 14:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.07.2023 15:27
Дата виконання рішення Замовником:
12.07.2023 12:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
уповноважена особа ВИРІШИЛА:
1.Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС" по закупівлі "90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з поводження з небезпечними відходами)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-05-22-006760-a.
2. Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "НВК "УКРЕКОПРОМ" переможцем процедури закупівлі — "90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з поводження з небезпечними відходами)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-05-22-006760-a.
3.Оприлюднити рішення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
83cf9dbddd8944009259ededeca75488
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-22-006760-a.a9
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Доброго дня!
Існує ПОСТАНОВА КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Київ Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування п.41. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
п.43.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
При розгляді нашої пропозиції жаль не був врахований п 43. Особливостей, чим порушений порядок розгляду нашої тендерної пропозиції.
Просимо переглянути рішення стосовно відхилення нашої пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.06.2023 16:28
Вирішення:
Шановний учаснику!
Відповідно до вимог пункту 11. Додатку №2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ЗАВДАННЯ» для підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних вимогам, учасник у складі пропозиції повинен надати наступні документи:
1. Ліцензію, на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, утилізація ), виданої Уповноваженим органом (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії);
2. Ліцензію Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, надати копію ліцензії (витягу).
3. Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об’єкті поводження з відходами Учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки (відходи повинні відповідати предмету закупівлі) (надати копію).
Предметом закупівлі даної процедур закупівлі є послуги з поводження з небезпечними відходами наступного виду:
- Медичні відходів категорії «B»,»С», інфікованих та потенційно інфікованих (медичні відходи,а саме:- шприци, ситеми, діалізатори, діалізні системи, скло, використані бинти, марля, одноразові захисні маски, одноразхові захисні костюми, одноразові рукавички, голки, і тому подібні); непридатні фармацевтичні препарати; лампи люмінісцентні; відпрацьовані LED-лампи.
На виконання підпункту 1. Пункту 11. Додатку №2, ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС в складі свої пропозиції надав Ліцензію Міністерства екології та природних ресурсів України №АЕ199209 від 12.03.2013 видану на підприємство, у якій міститься наступний перелік видів небезпечних відходів, на поводження з якими видана ліцензія та які відповідають переліку видів відходів згідно предмету закупівлі:
5. Відходи виробництва, одержання і застосування фармацевтичних препаратів (збирання, зберігання, утилізація, перевезення), що не відповідає вимог тендерної документації, оскільки відсутній такий види діяльності, як знешкодження.
6. Клінічні та подібні їм відходи, а саме- відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарських або інших закладах під час дослідження, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт (збирання, зберігання, утилізація, перевезення), що не відповідає вимог тендерної документації, оскільки відсутній такий види діяльності, як знешкодження.
19. Відходи, що містять як складові або забруднювачі ртуть, сполуки ртуті (у т.ч. відпрацьовані люмінесцентні та ртутні лампи) (збирання, зберігання, перевезення), що не відповідає вимог тендерної документації, оскільки відсутній такий види діяльності, як знешкодження та утилізація.
На виконання підпункту 3. Пункту 11. Додатку №2 ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС надав Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02-07/4301 від 01.02.2013 виданий на підприємство, за результатами якого дотримання вимог безпеки при здійсненні наступних операцій: відходи виробництва, одержання і застосування фармацевтичних препаратів, за винятком відходів, зазначених у Зеленому переліку відходів (збирання, зберігання, утилізація, перевезення), що не відповідає вимог тендерної документації, оскільки відсутній такий види діяльності, як знешкодження; клінічні та подібні їм відходи, а саме- відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарських або інших закладах під час дослідження, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт (збирання, зберігання, утилізація, перевезення), що не відповідає вимог тендерної документації, оскільки відсутній такий види діяльності, як знешкодження; відходи, що містять як складові або забруднювачі ртуть, сполуки ртуті (у т.ч. відпрацьовані люмінесцентні та ртутні лампи) (збирання, зберігання, перевезення), що не відповідає вимог тендерної документації, оскільки відсутній такий види діяльності, як знешкодження та утилізація без вказання
Окрім цього, ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС в складі свої тендерної пропозиції надав «19. Довідка про субпідрядника» Вих. 19 від 05.06.2023 року відповідно до якої планує залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, у т.ч. для операцій з знешкодження відходів.В свою чергу, Переможець надає видану на ім’я ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" Ліцензію № 371 від 19.10.2015 р., відповідно до якої категорія «10. Відходи, що містять як складові або забруднювачі ртуть, сполуки ртуті (у т.ч. відпрацьовані люмінесцентні лампи та прилади, що містять ртуть) (збирання, перевезення, зберігання)» не містить видів операцій як знешкодження та утилізація, що є порушенням вимог тендерної документації.
Невідповідності в ліцензіях стосуються саме предмета закупівлі,ваша пропозиція не відповідає предмету закупівлі. Ні у вас, ні у субпідрядника немає повного переліку операцій , вказаного в додатку 2 - 1. Ліцензію, на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, утилізація ), виданої Уповноваженим органом (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії);
У разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених п 43 абз 2 Особливостей не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно відповідних підстав, визначених у п.44 ч.2 Особливостей із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.Така позиція Мінекономрозвитку надана в консультації за посиланням: https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=2609b34c-7091-431c-a520-d85f4665cbf1&lang=uk-UA.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА щодо рішення Замовника про визнання переможцем
Номер:
dd4b25649337432ba2a68a5af68b4b78
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-22-006760-a.b8
Назва:
ВИМОГА щодо рішення Замовника про визнання переможцем
Вимога:
ВИМОГА
щодо рішення Замовника про визнання переможцем
22 травня 2023 року на веб-порталі Уповноваженого органу (в системі електронних закупівель ProZorro) Комунальним підприємством "Хмельницька міська лікарня" Хмельницької міської ради (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення про проведення Відкритих торгів з особливостями № UA-2023-05-22-006760-a на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Учасниками зазначенної процедури закупівлі були: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", ТОВ "УТІЛЬВТОРПРОМ", ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ".
09 червня 2023 року на веб-порталі Уповноваженого органу Замовник оприлюднив ПРОТОКОЛ №135 прийняття рішення уповноваженою особою від 09 червня 2023 року про прийняття рішення про намір укласти договір із ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС (далі - Переможець).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», як учасник даної процедури закупівлі, вважає, що дії Замовника грубо порушили процедуру закупівлі, що як наслідок спричинило невиконання вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та не погоджується із зазначеним рішенням Замовника, вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1. Пунктом 3.1.1. Розділу 3 тендерної документації передбачається, що тендерна пропозиція подається шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: Додатком 1 – Тендерна пропозиція, відповідно до якого Учасник не повинен відступати від даної форми.
На виконання даної вимоги ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС в складі свої пропозиції надав «20. Цінова пропозиція» Вих. №20 від 05.06.2023 року, у якій в графі «Керівництво (ПІБ, посада, контактні телефони)» не зазначив контактні телефони.
2. Пунктом 3.1.6. Розділу 3 тендерної документації передбачається, що на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання/реєстрації, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
На виконання даної вимоги ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС в складі свої пропозиції надав «11. Лист-згода на обробку персональних даних» Вих. №11 від 05.06.2023 року, в якому не зазначив коли виданий паспорт.
3. Відповідно до вимог пункту 11. Додатку №2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ЗАВДАННЯ» для підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних вимогам, учасник у складі пропозиції повинен надати наступні документи: 1. Ліцензію, на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, утилізація ), виданої Уповноваженим органом (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії); 2. Ліцензію Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, надати копію ліцензії (витягу). 3. Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об’єкті поводження з відходами Учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки (відходи повинні відповідати предмету закупівлі) (надати копію). Зазначаємо, що предметом даної процедур закупівлі є послуги з поводження з небезпечними відходами наступного виду: Медичні відходів категорії «B»,»С», інфікованих та потенційно інфікованих (медичні відходи,а саме:- шприци, ситеми, діалізатори, діалізні системи, скло, використані бинти, марля, одноразові захисні маски, одноразхові захисні костюми, одноразові рукавички, голки, і тому подібні); непридатні фармацевтичні препарати; лампи люмінісцентні; відпрацьовані LED-лампи.
На виконання підпункту 1. Пункту 11. Додатку №2, ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС в складі свої пропозиції надав Ліцензію Міністерства екології та природних ресурсів України №АЕ199209 від 12.03.2013 видану на підприємство, у якій міститься наступний перелік видів небезпечних відходів, на поводження з якими видана ліцензія та які відповідають переліку видів відходів згідно предмету закупівлі: 5. Відходи виробництва, одержання і застосування фармацевтичних препаратів (збирання, зберігання, утилізація, перевезення), що не відповідає вимог тендерної документації, оскільки відсутній такий види діяльності, як знешкодження. 6. Клінічні та подібні їм відходи, а саме- відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарських або інших закладах під час дослідження, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт (збирання, зберігання, утилізація, перевезення), що не відповідає вимог тендерної документації, оскільки відсутній такий види діяльності, як знешкодження. 19. Відходи, що містять як складові або забруднювачі ртуть, сполуки ртуті (у т.ч. відпрацьовані люмінесцентні та ртутні лампи) (збирання, зберігання, перевезення), що не відповідає вимог тендерної документації, оскільки відсутній такий види діяльності, як знешкодження та утилізація.
На виконання підпункту 3. Пункту 11. Додатку №2 ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС надав Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02-07/4301 від 01.02.2013 виданий на підприємство, за результатами якого дотримання вимог безпеки при здійсненні наступних операцій: відходи виробництва, одержання і застосування фармацевтичних препаратів, за винятком відходів, зазначених у Зеленому переліку відходів (збирання, зберігання, утилізація, перевезення), що не відповідає вимог тендерної документації, оскільки відсутній такий види діяльності, як знешкодження; клінічні та подібні їм відходи, а саме- відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарських або інших закладах під час дослідження, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт (збирання, зберігання, утилізація, перевезення), що не відповідає вимог тендерної документації, оскільки відсутній такий види діяльності, як знешкодження; відходи, що містять як складові або забруднювачі ртуть, сполуки ртуті (у т.ч. відпрацьовані люмінесцентні та ртутні лампи) (збирання, зберігання, перевезення), що не відповідає вимог тендерної документації, оскільки відсутній такий види діяльності, як знешкодження та утилізація.
Окрім цього, ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС в складі свої тендерної пропозиції надав «19. Довідка про субпідрядника» Вих. 19 від 05.06.2023 року відповідно до якої планує залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, у т.ч. для операцій з знешкодження відходів. В свою чергу, Переможець надає видану на ім’я ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" Ліцензію № 371 від 19.10.2015 р., відповідно до якої категорія «10. Відходи, що містять як складові або забруднювачі ртуть, сполуки ртуті (у т.ч. відпрацьовані люмінесцентні лампи та прилади, що містять ртуть) (збирання, перевезення, зберігання)» не містить видів операцій як знешкодження та утилізація, що є порушенням вимог тендерної документації.
Виходячи з вищезазначеного, ми вважаємо, що рішення Замовника призвело до порушення принципів здійснення закупівель, що визначені у статті 5 Закону, зокрема принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, іншим вимогам чинного законодавства, чим руйнують систему публічних закупівель в цілому. На підставі викладеного, ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» вимагає скасувати рішення Замовника про намір укласти договір із ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, оформлене ПРОТОКОЛОМ №135 прийняття рішення уповноваженою особою від 09 червня 2023 року, через невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам тендерної документації. У разу ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись до АМКУ для здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Тарком Хмельницький.docx 09.06.2023 16:35
- рішення уо 12.06.2023 14:22
Дата подачі:
09.06.2023 16:35
Вирішення:
Щодо рішення Замовника про визнання переможцем
22 травня 2023 року на веб-порталі Уповноваженого органу (в системі електронних закупівель ProZorro) Комунальним підприємством "Хмельницька міська лікарня" Хмельницької міської ради (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення про проведення Відкритих торгів з особливостями № UA-2023-05-22-006760-a на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Учасниками зазначенної процедури закупівлі були: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко Захист-Україна"", ТОВ "УТІЛЬВТОРПРОМ", ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ".
09 червня 2023 року на веб-порталі Уповноваженого органу Замовник оприлюднив ПРОТОКОЛ №135 прийняття рішення уповноваженою особою від 09 червня 2023 року про прийняття рішення про намір укласти договір із ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС (далі - Переможець).
1. Пунктом 3.1.1. Розділу 3 тендерної документації передбачається, що тендерна пропозиція подається шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: Додатком 1 – Тендерна пропозиція, відповідно до якого Учасник не повинен відступати від даної форми.
На виконання даної вимоги ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС в складі свої пропозиції надав «20. Цінова пропозиція» Вих. №20 від 05.06.2023 року, у якій в графі «Керівництво (ПІБ, посада, контактні телефони)» не зазначив контактні телефони,проте на даному бланку у двох інших графах є контактні номери телефонів.
2. Пунктом 3.1.6. Розділу 3 тендерної документації передбачається, що на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання/реєстрації, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий.
На виконання даної вимоги ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС в складі свої пропозиції надав «11. Лист-згода на обробку персональних даних» Вих. №11 від 05.06.2023 року, в якому не зазначив коли виданий паспорт. проте у тендерній пропозиції є копія цього паспорту,де є вказана інформація.
Щодо інших вимог – вони є суттєвими,тому рішення про визнання переможцем ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС буде скасовано.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Уточнення переліку відходів
Номер:
4a5d3595bd77463ab5a8f2035d91de67
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-22-006760-a.c7
Назва:
Уточнення переліку відходів
Вимога:
Відповідно до Наказу №325 від 08.06.2015 «Про затвердження правил Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» із змінами, внесеними згідно з наказом міністерства охорони здоров’я №2075 від 14.11.2022 року (далі – наказ), пункту 4 розділу 1 провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446. Просимо вас уточнити, які саме відходи ви плануєте знешкоджувати, а які відходи утилізувати (після попередньої нейтралізації, якщо така передбачається Наказом).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.05.2023 12:23
Вирішення:
Шановний учаснику!
«Категорія В — це найбільша група медичних відходів, до яких включають будь-які відходи, які мали контакт із біологічними рідинами. До цієї категорії включають відходи, які залишаються під час та після догляду за пацієнтами з COVID-19. Відходи категорії В поділяють на небезпечно гострі та інші-підлягають спалюванню.»
В додатку 2 вказаний орієнтовний перелік медичних відходів,а саме:-шприци,ситеми,діалізатори, діалізні системи,скло,використані бинти, марля,одноразові захисні маски,одноразхові захисні костюми,одноразові рукавички,голки, і тому подібні.
Згідно наказу №325 від 08.06.2015 «Про затвердження правил Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» із змінами, внесеними згідно з наказом міністерства охорони здоров’я №2075 від 14.11.2022 року:
«1. До відходів категорії В належать інфіковані та потенційно інфіковані відходи, які мали контакт з біологічними середовищами інфікованого матеріалу:
використаний медичний інструмент (гострі предмети: голки, шприці, скальпелі та їх леза, предметні скельця, ампули, порожні пробірки, битий скляний посуд, вазофікси, пір'я, піпетки, ланцети тощо);
предмети, забруднені кров’ю або іншими біологічними рідинами;
органічні медичні відходи хворих (тканини, органи, частини тіла, плацента, ембріони тощо);
харчові відходи з інфекційних відділень закладу;
відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій (мікробіологічні культури і штами, що містять будь-які живі збудники хвороб, штучно вирощені в значних кількостях, живі вакцини, непридатні до використання, а також лабораторні чашки та обладнання для їх перенесення, залишки живильних середовищ, інокуляції, змішування мікробіологічних культур збудників інфекційних захворювань, інфіковані експериментальні тварини та біологічні відходи віваріїв);
відходи лікувально-діагностичних підрозділів закладів та диспансерів, забруднених мокротинням пацієнтів, мікробіологічних лабораторій, що здійснюють роботи із збудниками туберкульозу.
2. Відходи, визначені у пункті 1 цього розділу, підлягають обов’язковому знезараженню (дезінфекції) фізичними методами (термічними, мікрохвильовими, радіаційними тощо). Застосування хімічних методів дезінфекції допускається тільки для знезараження харчових відходів з відділень інфекційних хворих, а також при організації первинних протиепідемічних заходів в осередках інфекції.
Органічні медичні відходи хворих (тканини, органи, частини тіла, плацента, ембріони тощо);харчові відходи з інфекційних відділень закладу;-такі відходи ми не плануємо включати у дану закупівлю.
Всі відходи, які підлягають дезинфекції згідно наказу №325 від 08.06.2015 «Про затвердження правил Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» із змінами, внесеними згідно з наказом міністерства охорони здоров’я №2075 від 14.11.2022 року будуть дезинфіковані .
Щодо категорії C (токсикологічно-небезпечні медичні відходи
лікарські, діагностичні, дезінфекційні засоби; елементи живлення, предмети, що містять ртуть, прилади і обладнання, що містять важкі метали; відходи, що утворились в результаті експлуатації обладнання, транспорту, систем освітлення тощо) – ми не можемо передбачити. що і в якій кількості буде, крім ламп. Можливо, будуть ще діагностичні та дезінфікуючі засоби. Ми закуповуємо послугу, а не товар. У додатку 2 вказано всю можливу інформацію.
Попередня нейтралізація (дезактивація) застосовується до цитостатиків і генотоксичних препаратів.які в нашому закладі не використовуються.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Замовник не видалив Місце провадження діяльності(документи, що підтверджують виділення земельної ділянки місцевою територіальною громадою для проводження певної діяльності відровідно до ліцензії)
Номер:
be818c19fe614c0c9bbab5f674178380
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-22-006760-a.b6
Назва:
Замовник не видалив Місце провадження діяльності(документи, що підтверджують виділення земельної ділянки місцевою територіальною громадою для проводження певної діяльності відровідно до ліцензії)
Вимога:
Відповідно до 4 Перелік змін Замовник мав видалити цю вимогу, але залишив її
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.05.2023 10:40
Вирішення:
Вибачте,технічна помилка,виправимо.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Місце провадження діяльності(документи, що підтверджують виділення земельної ділянки місцевою територіальною громадою для проводження певної діяльності відровідно до ліцензії)
Номер:
7b5af2e40424433e9c8992e32cb4039a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-22-006760-a.a5
Назва:
Місце провадження діяльності(документи, що підтверджують виділення земельної ділянки місцевою територіальною громадою для проводження певної діяльності відровідно до ліцензії)
Вимога:
Шановний Замовнику, яким чином Предмету закупівлю стосується ділянка землі? відходи не закопуються, а знешкоджуються, ШЛЯХОМ ВИСОКОТЕМПЕРАТУРНОГО ЗНИЩЕННЯ. Це відповідно до ЗУ "Про відходи" та Ліцензійних умов поводження із небезпечними відходами. Тож, видаліть абсолютно безглузду вимогу із Тексту ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.05.2023 15:39
Вирішення:
Шановний Учаснику! На вашу вимогу до додатку 2 будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
24bcd16889774c05956a31ea71c193a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-22-006760-a.b4
Назва:
Дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, проаналізувавши тендерну документацію до закупівлі UA-2023-05-22-006760-a, нами було виявлено дискримінаційні умови, а саме:
Залучення третіх осіб до виконання послуг в сфері поводження з небезпечними медичними відходами категорії В забороняється .
В свою чергу хочемо Вам пояснити норми Закону.
Така умова є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які не планують залучати субпідрядні організації для надання послуг.
Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що учасник процедури закупівлі може залучити спроможності субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 % відсотків від вартості Договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або Послуг. Пункт 18 частини 2 статті 22 Закону зобов’язує замовника встановити вимогу у тендерній документації про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання , якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у разі закупівлі робіт або послуг.
Згідно абз. 2 частини 3 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Отже, заборонивши залучення субпідрядника, замовник суттєво знижує конкуренцію та дискримінує учасників, які планують залучення таких суб’єктів.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, та передбачити в умовах тендерної документації право Учасників залучати субпідрядні організації.
У випадку не задоволення нашої вимоги ми будемо змушені звернутись до АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ВІДПОВІДНОЮ СКАРГОЮ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.05.2023 15:29
Вирішення:
Шановний Учаснику! На вашу вимогу до додатку 2 будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
d42f30081bd04ac48f8b34c4a4c513a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-22-006760-a.c3
Назва:
Дискримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, проаналізувавши тендерну документацію до закупівлі UA-2023-05-22-006760-a, нами було виявлено дискримінаційні умови, а саме:
П.1 Додатку № 2 вимагалось надати Ліцензію, на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, утилізація, видалення), виданої Уповноваженим органом (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії);
Відповідно до ст. 1 Закону України « Про відходи»
видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації;
Як вбачається із Додатку 2 тендерної документації – предметом закупівлі є саме медичні відходи.
Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов Документації як дискримінаційна з наступних підстав.
Підприємства, які мають право на поводження з небезпечними відходами повинні мати спеціальне обладнання, а саме сертифіковані печі, які надають право на спалювання відходів.
Високотемпературне спалювання відходів відбувається за безполуменевою технологією: відходи спалюють у потоках гарячого повітря з керованою температурою. Усе це відбувається в печі спеціальної конструкції, з допалюванням утворених газів і хімічним очищенням викидів, що утворюються. Технологія рекомендована до використання як найкраща для термічної утилізації небезпечних відходів. «Після переробки утворюється зольний шлак, який можна використовувати при пересипці доріг, рекультивації старих сміттєзвалищ, та зольний пил.
Водночас, згідно з Державними санітарно-протиепідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року (у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022 р.), суб’єкт господарювання, що отримав ліцензію на операції у сфері поводження з небезпечними відходами здійснює лише операції: Інсинерації та Кремації. За визначенням, наведеним у ст. 6 розділу 1 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами вказано, що: Інсинерація – контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі. 3 Кремація – контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорії).
Міністерством охорони здоров’я України Наказом № 325 від 08.06.2015 не встановлено ОБОВ’ЯЗКОВІСТЬ наявності збирання, зберігання, знешкодження, утилізація, видалення в потенційного Учасника, а лише перелік операції поводження з небезпечними відходами, такі як: сортування, збирання, оброблення, зберігання, знешкодження, перевезення, видалення і захоронення медичних відходів.
Тож обґрунтованою є наявність Ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, знешкодження, утилізація. Отже, із аналізу наведених норм, вбачається, що до операцій у сфері поводження з небезпечними відходами така операція як "видалення" до категорії медичних відходів не застосовується, а застосовується «УТИЛІЗАЦІЯ» а тому, враховуючи, що предмет даної закупівлі 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, вимагаємо видалити таку операцію як ВИДАЛЕННЯ!
Вимагаємо викласти пункт 1.2. в наступній редакції:
Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, знешкодження, УТИЛІЗАЦІЯ що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійсненням операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі.
У випадку відсутності реакції на нашу вимогу, ми будемо змушені звернутися до АМКУ із захистом своїх порушених прав.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.05.2023 15:23
Вирішення:
Шановний Учаснику! На вашу вимогу до додатку 2 будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено