-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Флюс зварювальний
Зварювальний флюс марки ОСЦ-45 (відповідно до технічного завдання), виготовлено згідно ГОСТ 9087-81; упаковка - мішки поліпропіленові - 50 кг, дата виготовлення не пізніше 12 місяців від дня постачання заводом виробником. Постачання партіями, за заявками Замовника, оплата після постачання партії товару.
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
15.02.2018 16:29 - 20.02.2018 17:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо умов договору
Номер:
8390e3595b4b4b7683014d78316c5f8d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-15-000563-b.a1
Назва:
Вимога щодо умов договору
Вимога:
Наше підприємство має намір прийняти участь у закупівлі: Флюс зварювальний ОСЦ-45 (або еквівалент), 12 т, оголошення UA-2018-02-15-000563-b на ProZorro для потреб КП «Швидкісний трамвай» та просить розглянути можливість внесення окремих змін до Тендерної документації, які мають істотне значення для прийняття рішення щодо участі у закупівлі. Слід підкреслити, що клопотання про внесення змін стосуються лише критично важливих питань, негативна відповідь на які не дасть змоги прийняти позитивне рішення щодо можливості прийняти участь у закупівлі за існуючих умов. //
Висунення вимоги стосовно відстрочення оплати за поставлений товар до 90 банківських днів (див. п. 6.1. проект договору постачання, який є частиною тендерної документації, файл Договір 24960000-1 (Флюс).doc), тобто більше чотирьох календарних місяців після постачання товару, матиме наслідком необхідність кредитування та заморожування значної суми коштів, що помітно підвищує для Постачальника за договором собівартість та фінансові ризики здійснення розрахунків належним чином. Враховуючи загальну економічну ситуацію в країні та довгостроковий характер договору, вимога тендерної документації щодо такого тривалого терміну відстрочення оплати також значно ускладнює розрахунки Постачальника з підприємством-виробником продукції. У сучасних умовах високої вартості кредитних ресурсів, вважаємо такі вимоги економічно необґрунтованими, надмірними та такими, що обмежують коло потенційних учасників. //
У проект договору постачання, який є частиною тендерної документації, файл Договір 24960000-1 (Флюс).doc, просимо внести зміни в п. 6.1. Замість словосполучення «оплату протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з дати постачання Товару» записати «оплату протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати постачання Товару».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.02.2018 12:17
Вирішення:
Доброго дня!
На Ваше звернення повідомляємо наступне:
Маємо можливість та внесемо зніни в п.6.1:
6.1. Оплата за партію Товару здійснюється Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування належних до сплати сум за банківськими реквізитами Постачальника, зазначених у Договорі, на підставі рахунку на оплату протягом 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати постачання Товару на склад Покупця. Датою оплати вважається дата надходження коштів на поточний рахунок Постачальника.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так