• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Папір для друку та різне канцелярське приладдя

Папір для друку та різне канцелярське приладдя

Торги не відбулися

143 193.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 431.93 UAH
Період оскарження: 27.02.2018 12:00 - 02.03.2018 18:00
Вимога
Залишено без розгляду

Позиції 39 та 40

Номер: 7a707dfebe374e9284dcc8dc8bc6fef0
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-27-000547-a.a3
Назва: Позиції 39 та 40
Вимога:
Шановні замовники, давайте уточнимо по поз.39: Оснастка, TRODAT 4913 (або еквівалент), і кліше 55 на 20 мм., 8 рядків. Тобто Вам потрібна вже готова оснастка, куди вмістяться 8 рядків на 55мм ширину та 20мм довжину? Там будуть нечитабельні букви. Тому просимо збільшити розмір до читабельного формату. Поз.40: Штамп 8913 - старий формат, новий просто 13 на 5 рядків самонабірний.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішенням тендерного комітету від 02.03.2018 протокол № 7 відмовлено в задоволенні вимоги. Позиція 39 Додатку. Збільшувати розмір оснастки та кліше нема необхідності, так як вже маємо такий штамп та замінюємо старий на новий. Позиція 40 Додатку. Не має значення який формат штампу 8913 старий чи новий, головне, щоб він був на 5 рядків само набірний.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 02.03.2018 15:22
Підтвердження вирішення: Рішенням тендерного комітету від 02.03.2018 протокол № 7 відмовлено в задоволенні вимоги. Позиція 39 Додатку. Збільшувати розмір оснастки та кліше нема необхідності, так як вже маємо такий штамп та замінюємо старий на новий. Позиція 40 Додатку. Не має значення який формат штампу 8913 старий чи новий, головне, щоб він був на 5 рядків само набірний.
Вимога
Залишено без розгляду

Корегування замовлення

Номер: b9eefc40e4bc494cbbf298ccc0c54c06
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-27-000547-a.a2
Назва: Корегування замовлення
Вимога:
Доброго дня, по позиції №2 (блок паперу для заміток) виставлена монопольні 400 листів в пачці по позиції 85*85мм, вимогаємо замінити на : Блок паперу для заміток 85*85мм, кількість 300 листів в пачці, що не є монопольною кількістю у пачці, що дасть змогу прийняти участь і іншим постачальникам товару.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішенням тендерного комітету від 02.03.2018 протокол № 7 відмовлено в задоволенні вимоги в зв’язку з тим, що кількість листів-400, в блоці паперу не є монопольною, так як є аналоги. Відповідно до прайс-листів фірм Fresh Up, Economix, Buromax в блоках паперу для заміток також є 400 листів.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 02.03.2018 15:24
Підтвердження вирішення: Рішенням тендерного комітету від 02.03.2018 протокол № 7 відмовлено в задоволенні вимоги в зв’язку з тим, що кількість листів-400, в блоці паперу не є монопольною, так як є аналоги. Відповідно до прайс-листів фірм Fresh Up, Economix, Buromax в блоках паперу для заміток також є 400 листів.
Вимога
Вирішена

Невідповідність груп товару

Номер: e5a955e17f6e46129c64d4a7c404d29b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-27-000547-a.a1
Назва: Невідповідність груп товару
Вимога:
Доброго дня, по виставленим позиціям є деякі вимоги що до корегування: поз.36 - стрічка клейка 18*101, не існує в природі, просимо виправити на 18*10м, поз.40 - Штамп 8913 - на 5 рядків, а далі вимога на 4 рядки. Просим уточнити на скільки рядків ? Поз.39 - не вказано, чи є своє кліше , чи треба вкючати у вартість розробку кліше. Поз12- стержні для ручок кулькових, але довжина не вказана, для яких ручок ?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішенням тендерного комітету від 28.02.2018 протокол № 6 внесені зміни до Додатку 2 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку та різне канцелярське приладдя) Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель UA-2018-02-27-000547-a та оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 28.02.2018 16:39
Підтвердження вирішення: Рішенням тендерного комітету від 28.02.2018 протокол № 6 внесені зміни до Додатку 2 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку та різне канцелярське приладдя) Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель UA-2018-02-27-000547-a та оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.