-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 : 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні ЛОТ 1 ДК 021:2015 : 33192500-7 ПробіркиДК 021:2015 : 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні ЛОТ 2 Індикаторні смужки
Згідно річного плану закупівель
Торги не відбулися
282 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 110.00 UAH
мін. крок: 0% або 110.00 UAH
Період оскарження:
22.05.2023 11:28 - 29.07.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації Лот 1
Номер:
1ecb10f347fe4cba87414e699f5abd7f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-22-004195-a.b4
Назва:
СКАРГА
на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Лот 1
Скарга:
22.05.2023 року Замовник оголосив закупівлю: ДК 021:2015 : 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. ЛОТ 1 ДК 021:2015 : 33192500-7 Пробірки. ЛОТ 2 ДК 021:2015 : 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Індикатрні смужки).
25.05.23р., виявивши дискримінаційні умови у тендерній документації Замовника, учасником ТОВ “Ледум” була подана відповідна скарга. Рішенням АМКУ від 08.06.23р. дана скарга була задоволена та зобов'язано було Замовника внести вказані у скарзі зміни. Однак 06.07.23 року Замовник НІБИТО вніс зміни до ТД, проте зі змісту яких вбачається факт невиконання ним вказаного рішення АМКУ. Оскільки фактично Замовник не вніс змін, які були зазначені у скарзі ТОВ “Ледум” та з приводу яких було прийнято відповідне рішення АМКУ (на користь скаржника).
Зі змісту тендерної документації зі змінами (які завантажені на сайті закупівлі 06.07.23 року) вбачається наявність дискримінаційних вимог, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії - учасника ТОВ “Ледум”, що вбачається з нижченаведеного.
Відповідно у Додатку 3.1 до Тендерної документації (Лот 1 в редакції від 06.07.23 року) наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них.
Слід зазначити, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до медичних виробів (за позиціями №1-5 Лот 1 в редакції від 06.07.23 року), відсутні щонайменше два виробники, медичні вироби яких відповідають усім в сукупності вимогам тендерної документації (ТД).
Звертаємо особливу увагу на те, що безпосередньо потенційний учасник (виробник) повинен запропонувати медичні вироби одразу за всіма позиціями №1-5 Лоту 1 , які повинні відповідати всім сукупним вимогам ТД.
Зокрема, у сукупності з іншими умовами ТД (Додаток 3.1 в редакції від 06.07.23 року) дискримінаційними є наступні вимоги:
- Вимоги до п. 2 Додатку 3.1 до Тендерної документації у частині Медико-технічні вимоги (за всіма сукупними вимогами до даної позиції, є монопольною)»
- Вимоги до п. 3 Додатку 3.1 до Тендерної документації у частині Медико-технічні вимоги: "З рідким ЕДТА К3 нанесеним на внутрішню стінку пробірки. Пробірка має бути стерильною, повинна мати етикетку із зазначенням активатору згортання або антикоагулянту, кількість крові в мл (міткою), яку необхідно набрати в пробірку, поле для нотаток, а також відривним подвійним унікальним цифровим кодом для ідентифікації проби…"
- Вимоги до п. 4 Додатку 3.1 до Тендерної документації у частині Медико-технічні вимоги: " Пробірка вакуумна з цитратом натрію 3,2%, 3,6 мл, 13*100 мм. Кількість: 70. Пробірка має бути стерильною, повинна мати етикетку із зазначенням активатору згортання або антикоагулянту, співвідношення крові і реагента та % цитрат Na, кількість крові в мл (міткою), яку необхідно набрати в пробірку, поле для нотаток, а також відривним подвійним унікальним цифровим кодом для ідентифікації проби. Розмір 13x100 мм.Упаковка пробірок 100 шт "
- Вимоги до п. 5 Додатку 3.1 до Тендерної документації у частині Медико-технічні вимоги: «Пробірка вакуумна для забору венозної крові повинна бути вкрита сухим активатором утворення згустку для прискорення згортання крові. Пробірка має бути стерильною, повинна мати етикетку із зазначенням активатору згортання або антикоагулянту, кількість крові в мл (міткою), яку необхідно набрати в пробірку, поле для нотаток, а також відривним подвійним унікальним цифровим кодом для ідентифікації проби.»
- Вимоги до постачальника: у частині п.7 Додатку 3.1: «На кожній індивідуальній упаковці повинно бути таке маркування на українській мові: найменування товару, номер серії, дата випуску, термін придатності та інші дані, з необхідними реквізитами виробника., що передбачені чинним законодавством України.»
Повідомляємо, що наразі існують інші виробники, які мають своїх уповноважених представників в Україні, включаючи ТОВ “Ледум”, та мають можливість запропонувати пробірки за позиціями №1, 3-5 Лоту 1 (згідно предмету закупівлі), які відповідають загальновстановленим стандартам до медичних виробів та діючому законодавству, проте з іншими технічними характеристиками (запропонована редакція змін до вимог ТД наведена у прохальній частині даної скарги). Однак окрім позиції №2, оскільки позиція є монопольною, є лише у одного виробника, враховуючи саме сукупні вимоги до даної позиції.
Зазначаємо, що Декларація відповідності щодо медичних виробів, які Скаржник може запропонувати, додається до скарги (виробник “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай (уповноваженим представником якого є наша компанія — ТОВ “Ледум”).
Таким чином, наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ до предмету закупівлі (Лот 1 в редакції від 06.07.23 року: так як відсутні ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати медичні вироби саме з такими СУКУПНИМИ вимогами) позбавляє потенційного учасника ТОВ “Ледум” можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням його прав як учасника. Оскільки ТОВ “Ледум” має можливість поставити дані медичні вироби згідно переліку предмета закупівлі, які відповідають загальновстановленим стандартам (з іншими технічними характеристиками), однак лише за умови внесення змін до тендерної документації (усунення дискримінаційних вимог).
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Згідно з частиною першою та четвертою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, керуючись п. п. 52-64 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: “ДК 021:2015 : 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. ЛОТ 1 ДК 021:2015 : 33192500-7 Пробірки.” Ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-22-004195-a.
2. Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2023-05-22-004195-a.
3. Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації (Лот 1), а саме :
• Позицію 2 - виділити в окремий лот.
• Вимоги до п. 3 частково змінити та викласти у наступній редакції: «Пробірка вакуумна для забору венозної крові. З ЕДТА К3 нанесеним на внутрішню стінку пробірки. Пробірка повинна бути герметично закритою вакуумною системою для дозованого вакуумного взяття крові. Пробірка має бути стерильною, повинна мати етикетку із зазначенням активатору згортання або антикоагулянту, кількість крові в мл (міткою), яку необхідно набрати в пробірку, поле для нотаток. Колір кришки фіолетовий/лавандовий/ бузковий Об’єм 3 мл Розмір 13x75мм Упаковка пробірок –100 шт».
• Вимоги до п. 4 частково змінити та викласти у наступній редакції: «Пробірка вакуумна з цитратом натрію 3,2%, 3,6 мл, 13*100 мм або 13x75 мм. Пробірка вакуумна для забору венозної крові повинна мати цитрат натрію не менше 3,2% (1:9 0.10 9 mmpl/L) Пробірка має бути стерильною, повинна мати етикетку із зазначенням активатору згортання або антикоагулянту, співвідношення крові і реагента та % цитрат Na, кількість крові в мл (міткою), яку необхідно набрати в пробірку, поле для нотаток. Повна відповідальність розміру пробірки, вказаної в назві згідно цієї тендерної документації. Колір кришки: блакитна Об’єм 3,6 мл Розмір 13x100 або 13*75 мм Упаковка пробірок 50 або 100 шт».
• Вимоги до п. 5 частково змінити та викласти у наступній редакції: «Пробірка вакуумна для забору венозної крові повинна бути вкрита активатором утворення згустку для прискорення згортання крові. Пробірка повинна бути герметично закритою вакуумною системою для дозованого вакуумного взяття крові. Пробірка має бути стерильною, повинна мати етикетку із зазначенням активатору згортання або антикоагулянту, кількість крові в мл (міткою), яку необхідно набрати в пробірку. Повна відповідальність розміру пробірки, вказаної в назві згідно цієї тендерної документації. Колір кришки: червона Об’єм 6 мл Розмір 13x100 мм Упаковка пробірок 100 шт».
• Вимоги до постачальника: змінити частково та викласти частину 7 Додатку 3.1 в наступній редакції: «Товар повинен бути новим, цілим, без пошкоджень заводської упаковки та її змісту. Товар має бути у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні, та відповідає встановленим стандартам, маркована згідно з діючим ТУ та ДСТУ. На кожній упаковці та/або в інструкції для споживача/користувача повинно бути таке маркування на українській мові: найменування товару, номер серії, дата випуску, термін придатності та інші дані, з необхідними реквізитами виробника., що передбачені чинним законодавством України».
Додаток:
1. Копія декларації про відповідність - ТОВ “Ледум”, як представника виробника “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай.
2. Рішення АМКУ від 08.06.23р.
3. Протокол змін Замовника №100 від 06.07.23р.
Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко
07.07.2023 року
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 07.07.2023 12:34
- рішення від 08.06.2023 № 8335.pdf 07.07.2023 12:34
- Декларація про відповідність CDRICH Д 0017 2017 Пробірки вакуумні, тримачі.pdf 07.07.2023 12:34
- Замовник Протокол 100 від 06.07.23.pdf 07.07.2023 12:34
- Декларація про відповідність CDRICH Д 0050 2019 Мікро Пробірки.pdf 07.07.2023 12:34
- рішення від 10.07.12023 № 10205.pdf 10.07.2023 17:39
- інформація про резолютивну частину рішення від 20.07.2023 № 11102.pdf 21.07.2023 18:12
- рішення від 20.07.2023 № 11102.pdf 25.07.2023 12:19
- Пояснення АМКУ пробірки.pdf 12.07.2023 16:27
- Декларація EximLab.pdf 12.07.2023 16:28
- Декларація №UA-BD-001.pdf 12.07.2023 16:29
- Декларація_01_18 (вакуумні пробірки)_1.pdf 12.07.2023 16:29
- Декларація_05_18 (капілярні пробірки)_1 (1).pdf 12.07.2023 16:30
- запит на АМКУ.pdf 12.07.2023 16:30
- Пояснення АМКУ пробірки.doc 12.07.2023 16:31
- Пробірки.pdf 27.07.2023 09:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.07.2023 12:55
Дата розгляду скарги:
20.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.07.2023 17:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.07.2023 12:20
Дата виконання рішення Замовником:
27.07.2023 09:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Зміни внесено в додаток 3.1 і до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації Лот 1
Номер:
2cff51058b594a0cb96cbbf3ef02d93f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-22-004195-a.a3
Назва:
СКАРГА
на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Лот 1
Скарга:
22.05.2023 року Замовник оголосив закупівлю: ДК 021:2015 : 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. ЛОТ 1 ДК 021:2015 : 33192500-7 Пробірки. ЛОТ 2 ДК 021:2015 : 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Індикатрні смужки).
Ознайомившись з тендерною документацією, виявили дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію та порушують права нашої компанії - учасника ТОВ “Ледум”, що вбачається з нижченаведеного.
Відповідно у Додатку 3.1 до Тендерної документації (Лот 1) наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них.
Слід зазначити, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до медичних виробів (за позиціями №1-5 Лот 1), відсутні щонайменше два виробники, медичні вироби яких відповідають усім в сукупності вимогам тендерної документації (ТД).
Звертаємо особливу увагу на те, що безпосередньо потенційний учасник (виробник) повинен запропонувати медичні вироби одразу за всіма позиціями №1-5 Лоту 1 , які повинні відповідати всім сукупним вимогам ТД.
Зокрема, у сукупності з іншими умовами ТД (Додаток 3.1) дискримінаційними є наступні вимоги:
- Вимоги до п. 1 Додатку 3.1 до Тендерної документації у частині Медико-технічні вимоги: "Колір кришки: бузковий. Фасування 50 шт в упаковці "
- Вимоги до п. 2 Додатку 3.1 до Тендерної документації у частині Медико-технічні вимоги (за всіма сукупними вимогами до даної позиції, є монопольною)»
- Вимоги до п. 3 Додатку 3.1 до Тендерної документації у частині Медико-технічні вимоги: "З рідким ЕДТА К3 нанесеним на внутрішню стінку пробірки. Пробірка має бути стерильною, повинна мати етикетку із зазначенням активатору згортання або антикоагулянту, кількість крові в мл (міткою), яку необхідно набрати в пробірку, поле для нотаток, а також відривним подвійним унікальним цифровим кодом для ідентифікації проби. Колір кришки фіолетовий"
- Вимоги до п. 4 Додатку 3.1 до Тендерної документації у частині Медико-технічні вимоги: " Пробірка вакуумна з цитратом натрію 3,2%, 3,6 мл, 13*100 мм. Кількість: 70. Пробірка має бути стерильною, повинна мати етикетку із зазначенням активатору згортання або антикоагулянту, співвідношення крові і реагента та % цитрат Na, кількість крові в мл (міткою), яку необхідно набрати в пробірку, поле для нотаток, а також відривним подвійним унікальним цифровим кодом для ідентифікації проби. Розмір 13x100 мм.Упаковка пробірок 100 шт "
- Вимоги до п. 5 Додатку 3.1 до Тендерної документації у частині Медико-технічні вимоги: «Пробірка вакуумна для забору венозної крові повинна бути вкрита сухим активатором утворення згустку для прискорення згортання крові. Пробірка має бути стерильною, повинна мати етикетку із зазначенням активатору згортання або антикоагулянту, кількість крові в мл (міткою), яку необхідно набрати в пробірку, поле для нотаток, а також відривним подвійним унікальним цифровим кодом для ідентифікації проби.»
- Вимоги до постачальника: у частині п.7 Додатку 3.1: «На кожній індивідуальній упаковці повинно бути таке маркування на українській мові: найменування товару, номер серії, дата випуску, термін придатності та інші дані, з необхідними реквізитами виробника., що передбачені чинним законодавством України.»
Повідомляємо, що наразі існують інші виробники, які мають своїх уповноважених представників в Україні, включаючи ТОВ “Ледум”, та мають можливість запропонувати пробірки за позиціями №1, 3-5 Лоту 1 (згідно предмету закупівлі), які відповідають загальновстановленим стандартам до медичних виробів та діючому законодавству, проте з іншими технічними характеристиками (запропонована редакція змін до вимог ТД наведена у прохальній частині даної скарги). Однак окрім позиції №2, оскільки позиція є монопольною, є лише у одного виробника, враховуючи саме сукупні вимоги до даної позиції.
Зазначаємо, що Декларація відповідності щодо медичних виробів, які Скаржник може запропонувати, додається до скарги (виробник “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай (уповноваженим представником якого є наша компанія — ТОВ “Ледум”).
Таким чином, наявність встановлених Замовником ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ СУКУПНИХ ВИМОГ до предмету закупівлі (Лот 1) у чинній редакції (так як відсутні ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати медичні вироби саме з такими СУКУПНИМИ вимогами) позбавляє потенційного учасника ТОВ “Ледум” можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням його прав як учасника. Оскільки ТОВ “Ледум” має можливість поставити дані медичні вироби згідно переліку предмета закупівлі, які відповідають загальновстановленим стандартам (з іншими технічними характеристиками), однак лише за умови внесення змін до тендерної документації (усунення дискримінаційних вимог).
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Згідно з частиною першою та четвертою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, керуючись п. п. 52-64 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", ст. ст. 5, 18, 20, 22, Закону України “Про публічні закупівлі”, -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі: “ДК 021:2015 : 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. ЛОТ 1 ДК 021:2015 : 33192500-7 Пробірки.” Ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-22-004195-a.
2. Встановити викладені у скарзі порушення, допущені Замовником торгів щодо процедури закупівлі UA-2023-05-22-004195-a.
3. Зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації (Лот 1), а саме (Редакція змін додається):
• Вимоги до п. 1 частково змінити та викласти у наступній редакції: «Колір кришки: бузковий або Лавандовий або Фіолетовий. Фасування 50 або 100 шт в упаковці. Кількість: 100 або 50».
• Позицію 2 - виділити в окремий лот.
• Вимоги до п. 3 частково змінити та викласти у наступній редакції: «З ЕДТА К3 нанесеним на внутрішню стінку пробірки. Пробірка має бути стерильною, повинна мати етикетку із зазначенням активатору згортання або антикоагулянту, кількість крові в мл (міткою), яку необхідно набрати в пробірку, поле для нотаток. Колір кришки фіолетовий або бузковий або Лавандовий.»
• Вимоги до п. 4 частково змінити та викласти у наступній редакції: «Пробірка вакуумна з цитратом натрію 3,2%, 3,6 мл, 13*100 мм або 13x75 мм. Кількість: 70 або140. Пробірка має бути стерильною, повинна мати етикетку із зазначенням активатору згортання або антикоагулянту, співвідношення крові і реагента та % цитрат Na, кількість крові в мл (міткою), яку необхідно набрати в пробірку, поле для нотаток. Розмір 13x100 мм або 13x75 мм. Упаковка пробірок 50 або 100 шт.»
• Вимоги до п. 5 частково змінити та викласти у наступній редакції: «Пробірка вакуумна для забору венозної крові повинна бути вкрита сухим активатором утворення згустку для прискорення згортання крові. Пробірка має бути стерильною, повинна мати етикетку із зазначенням активатору згортання або антикоагулянту, кількість крові в мл (міткою), яку необхідно набрати в пробірку, поле для нотаток.»
• Вимоги до постачальника: змінити частково та викласти частину 7 Додатку 3.1 в наступній редакції: «Товар повинен бути новим, цілим, без пошкоджень заводської упаковки та її змісту. Товар має бути у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні, та відповідає встановленим стандартам, маркована згідно з діючим ТУ та ДСТУ. На кожній упаковці та/або в інструкції для споживача/користувача повинно бути таке маркування на українській мові: найменування товару, номер серії, дата випуску, термін придатності та інші дані, з необхідними реквізитами виробника., що передбачені чинним законодавством України».
Додаток:
1. Редакція змін від Скаржника.
2. Копія декларації про відповідність - ТОВ “Ледум”, як представника виробника “Chengdu Rich Science Industry Co., Ltd” Китай.
Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко
25.05.2023 року
Пов'язані документи:
Учасник
- Редакція змін.pdf 26.05.2023 10:35
- Скарга.pdf 26.05.2023 10:35
- Декларація про відповідність CDRICH Д 0050 2019 Мікро Пробірки.pdf 26.05.2023 10:35
- Декларація про відповідність CDRICH Д 0017 2017 Пробірки вакуумні, тримачі.pdf 26.05.2023 10:35
- рішення від 30.05.2023 № 7555.pdf 30.05.2023 18:52
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.06.2023 № 8335.pdf 09.06.2023 14:19
- рішення від 08.06.2023 № 8335.pdf 13.06.2023 13:20
- Декларація EximLab.pdf 01.06.2023 17:10
- Пояснення АМКУ.pdf 01.06.2023 17:11
- Оголошення UA-2023-05-22-004195-a.pdf 01.06.2023 17:11
- Декларація_05_18 (капілярні пробірки)_1 (1).pdf 01.06.2023 17:12
- Декларація №UA-BD-001.pdf 01.06.2023 17:12
- Декларація_01_18 (вакуумні пробірки)_1.pdf 01.06.2023 17:13
- пояснювальна на закупівлю пробірок.pdf 01.06.2023 19:57
- Пояснення на закупівлю пробірок.doc 02.06.2023 10:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.05.2023 14:04
Дата розгляду скарги:
08.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.05.2023 18:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.06.2023 13:21
Дата виконання рішення Замовником:
06.07.2023 16:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення № 8335-р/пк-пз від 08.06.2023 р. - виконано. До системи внесено оновлені: Додаток3.1; Додаток 6.1; Тендерна документація
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
59fe750b79cb4c20892cbbd85a529e23
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-22-004195-a.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
22.05.2023 року Замовник оголосив закупівлю ДК 021:2015 : 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. ЛОТ 1 ДК 021:2015 : 33192500-7 Пробірки. ЛОТ 2 ДК 021:2015 : 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Індикатрні смужки).
Ознайомившись з тендерною документацією (Лот 1), виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію. Зокрема у Додатку 3.1 до Тендерної документації наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них. Звертаємо Вашу увагу, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до медичних виробів (за позиціями №1-5 Лоту 1), ВІДСУТНІ ВЗАГАЛІ ВИРОБНИКИ, які можуть ОДРАЗУ РАЗОМ запропонувати такі медичні вироби, ЖОДЕН ВИРОБНИК НЕ МАЄ ТАКИХ МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ САМЕ З ТАКИМИ СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ. Зокрема, дискримінаційними є наступні вимоги:
- Вимоги до п. 1 Додатку 3.1 до Тендерної документації у частині Медико-технічні вимоги: "Колір кришки: бузковий. Фасування 50 шт в упаковці "
- Вимоги до п. 2 Додатку 3.1 до Тендерної документації у частині Медико-технічні вимоги (за всіма сукупними вимогами до даної позиції, є монопольною)»
- Вимоги до п. 3 Додатку 3.1 до Тендерної документації у частині Медико-технічні вимоги: "З рідким ЕДТА К3 нанесеним на внутрішню стінку пробірки. Пробірка має бути стериль-ною, повинна мати етикетку із зазначенням активатору згортання або антикоагулянту, кількість крові в мл (міткою), яку необхідно набрати в пробірку, поле для нотаток, а також відривним подвійним унікальним цифровим кодом для ідентифікації проби. Колір кришки фіолетовий"
- Вимоги до п. 4 Додатку 3.1 до Тендерної документації у частині Медико-технічні вимоги: " Пробірка вакуумна з цитратом натрію 3,2%, 3,6 мл, 13*100 мм. Кількість: 70. Пробірка має бути стерильною, повинна мати етикетку із зазначенням активатору згортання або антикоагулянту, співвідношення крові і реагента та % цитрат Na, кількість крові в мл (мі-ткою), яку необхідно набрати в пробірку, поле для нотаток, а також відривним подвійним унікальним цифровим кодом для ідентифікації проби. Розмір 13x100 мм.Упаковка пробірок 100 шт "
- Вимоги до п. 5 Додатку 3.1 до Тендерної документації у частині Медико-технічні вимоги: «Пробірка вакуумна для забору венозної крові повинна бути вкрита сухим активатором утворення згустку для прискорення згортання крові. Пробірка має бути стерильною, повинна мати етикетку із зазначенням активатору згортання або антикоагулянту, кількість крові в мл (міткою), яку необхідно набрати в пробірку, поле для нотаток, а також відривним подвійним унікальним цифровим кодом для ідентифікації проби.»
- Вимоги до постачальника: у частині п.7 «На кожній індивідуальній упаковці повинно бути таке маркування на українській мові: найменування товару, номер серії, дата випуску, термін придатності та інші дані, з необхідними реквізитами виробника., що передбачені чинним законодавством України.»
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. 5, 20, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, просимо ВНЕСТИ ЗМІНИ до тендерної документації (Лот 1):
-Вимоги до п. 1 частково змінити та викласти у наступній редакції: «Колір кришки: бузковий або Лавандовий або Фіолетовий. Фасування 50 або 100 шт в упаковці. Кількість: 100 або 50».
- Позицію 2 - виділити в окремий лот.
-Вимоги до п. 3 частково змінити та викласти у наступній редакції: «З ЕДТА К3 нанесе-ним на внутрішню стінку пробірки. Пробірка має бути стерильною, повинна мати етикет-ку із зазначенням активатору згортання або антикоагулянту, кількість крові в мл (міткою), яку необхідно набрати в пробірку, поле для нотаток. Колір кришки фіолетовий або бузковий або Лавандовий.»
-Вимоги до п. 4 частково змінити та викласти у наступній редакції: «Пробірка вакуумна з цитратом натрію 3,2%, 3,6 мл, 13*100 мм або 13x75 мм. Кількість: 70 або140. Пробірка має бути стерильною, повинна мати етикетку із зазначенням активатору згортання або антикоагулянту, співвідношення крові і реагента та % цитрат Na, кількість крові в мл (мі-ткою), яку необхідно набрати в пробірку, поле для нотаток. Розмір 13x100 мм або 13x75 мм. Упаковка пробірок 50 або 100 шт.»
-Вимоги до п. 5 частково змінити та викласти у наступній редакції: «Пробірка вакуумна для забору венозної крові повинна бути вкрита сухим активатором утворення згустку для прискорення згортання крові. Пробірка має бути стерильною, повинна мати етикетку із зазначенням активатору згортання або антикоагулянту, кількість крові в мл (міткою), яку необхідно набрати в пробірку, поле для нотаток.»
- Вимоги до постачальника: змінити частково та викласти частину 7 Додатку 3.1 в наступній редакції «Товар повинен бути новим, цілим, без пошкоджень заводської упаковки та її змісту. Товар має бути у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні, та відповідає встановленим стандартам, маркована згідно з діючим ТУ та ДСТУ. На кожній упаковці та/або в інструкції для споживача/користувача повинно бути таке маркування на українській мові: найменування товару, номер серії, дата випуску, термін придатності та інші дані, з необхідними реквізитами виробника., що передбачені чинним законодавством України».
Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ з аналогічних обставин (наявність дискримінаційних вимог) вже неодноразово приймав рішення. Зокрема надаємо Вам для огляду копії рішень АМКУ, якими було встановлено факт дискримінаційних вимог, а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації (копії рішень АМКУ додаються).
В разі незадоволення даної вимоги, залишаємо за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” .
Додатки:
1. Зміни, які пропонуються.
2. Копії рішень АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 16.02.2023 №1835.pdf 23.05.2023 15:30
- Редакція змін.pdf 23.05.2023 15:30
- рішення від 08.09.2022 № 5753 (1).pdf 23.05.2023 15:30
- Рішення від 13.03.2023 № 3056.pdf 23.05.2023 15:30
- протокол 78.pdf 26.05.2023 15:45
Дата подачі:
23.05.2023 15:30
Вирішення:
Шановний Учаснику по суті заданого питання надаємо наступне пояснення
Згідно п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
В Додатку 3.1. (Лот №1) до Тендерної документації наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником (пробірки) за 5-ма номенклатурними позиціями предмета закупівлі, що відображено в електронній системі. Медико-технічні вимоги зазначені до КОЖНОГО окремого виробу (!), а не зазначені СУКУПНІ ВИМОГИ до них, як Ви стверджуєте.
Тендерною документацією не встановлена вимога щодо участі у відкритих торгах ТІЛЬКИ ВИРОБНИКІВ медичних виробів про які ви зазначаєте. В п.4 Додатку 3.1. зазначено що товар може пропонуватись не тільки виробником (представництвом, філією виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або ПРЕДСТАВНИКОМ, ДИЛЕРОМ, ДИСТРИБ’ЮТОРОМ уповноваженого на це виробником. Незрозуміло, чому Ви вирішили, що поставка ВСЬОГО переліку виробів повинна здійснюватись ТІЛЬКИ ОДНИМ ВИРОБНИКОМ? Відповідна вимога НЕ ЗАЗНАЧЕНА в тендерній документації. Тож учасники можуть пропонувати товар одночасно декількох виробників (представників, дилерів, тощо) товару.
Звертаємо увагу, що пробірки з такими харакеристиками пропонують такі виробники як, BD, VACUSERA, Волес, CDRICH, ЕximLab, VACUSEL та інші.
- Ви пропонуєте в п. 1 частково змінити та викласти у наступній редакції: «Колір кришки: бузковий або Лавандовий або Фіолетовий. Фасування 50 або 100 шт в упаковці. Кількість: 100 або 50».
Кольори кришок на пробірках відображають цифрові коди речовин (коагулянтів та антикоагулянтів), що знаходяться в пробірках. Тобто, залежать від виду дослідження та складу реагентів у пробірці. Застосовувані кольори відповідають міжнародному стандарту кольорового кодування реактивів у пробірках ISO 6710. Замовник зазначив колір кришки- бузковий, тому що потрібно буде виконувати певні дослідження саме з ЦИМИ коагулянтами.
Незрозуміло, чому Ви наполягаєте на кольорі саме «бузковий або Лавандовий або Фіолетовий», а не червоний, синій, жовтий, тощо? Тому що Ви може запропонувати саме продукцію виробника представником якого Ви є? Виходячи з Вашої логіки Замовник вправі зазначити будь-який колір на свій розсуд ігноруючи відповідні інструкції? Оскільки кожен пацієнт здає кров для різних цілей, то лаборанту необхідно швидко орієнтуватися який реагент повинен бути всередині пробірки. Для цього на пробірках є спеціальна інформація з описом реагенту, або його відсутністю, і пробірки відрізнятися за цією ознакою за кольором кришки для того, що б лаборант міг швидко здійснити вибір. Завдяки цьому, вдається звести до мінімуму кількість помилок при зборі матеріалу, його обробці і проведенні досліджень. В Додатку 3.1. зазначено Кількість: 100 упаковок (5000 пробірок це потреба лікарні) і вона не може бути змінена, як Ви пропонуєте на Кількість: 100 або 50 (чого?).
- Щодо виділення позиції №2 в окремий лот, то звертаємо Вашу увагу, що ця позиція і так закуповується в Лоті №1. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку». Відповідно до п.5. Порядку визначення предмета закупівлі (Наказ Мінекономіки №708 від 15.04.2020 р.) Замовник визначив окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, номенклатурою – пробірки та індикаторні смужки. Тобто, це ПРАВО Замовника на свій розсуд визначати лоти закупівлі.
- Ви пропонуєте в п. 3 частково змінити та викласти у наступній редакції: «З ЕДТА К3 нанесе-ним на внутрішню стінку пробірки. Пробірка має бути стерильною, повинна мати етикет-ку із зазначенням активатору згортання або антикоагулянту, кількість крові в мл (міткою), яку необхідно набрати в пробірку, поле для нотаток. Колір кришки фіолетовий або бузковий або Лавандовий.».
Тобто, Ви пропонуєте виключити таку важливу характеристику як: Пробірка повинна бути герметично закритою вакуумною системою для дозованого вакуумного взяття крові.
Вакуумні пробірки є основним компонентом для взяття венозної крові. Пробірки можуть бути використані як пробірки для взяття крові, як пробірки для аналізу, а також для зберігання та транспортування інших біоматеріалів. Вакуумні пробірки для взяття крові містять вже готові хімічні добавки залежно від виду дослідження та мають кольорове маркування відповідно до міжнародного стандарту. Вони виготовлені в заводських умовах і вже містять усі реагенти та добавки, необхідні для проведення аналізу. Вакуум у пробірках забезпечує взяття необхідного об'єму крові та, відповідно, дозволяє гарантувати дотримання правильного співвідношення крові та реагенту. Натомість, Ви пропонуєте ПОГІРШИТИ характеристики пробірок в п.3. Це неприпустимо.
Щодо кольору кришки, аргументи вже були зазначені вище.
- Ви пропонуєте в п. 4 частково змінити та викласти у наступній редакції: «Пробірка вакуумна з цитратом натрію 3,2%, 3,6 мл, 13*100 мм або 13x75 мм. Кількість: 70 або140. Пробірка має бути стерильною, повинна мати етикетку із зазначенням активатору згортання або антикоагулянту, співвідношення крові і реагента та % цитрат Na, кількість крові в мл (мі-ткою), яку необхідно набрати в пробірку, поле для нотаток. Розмір 13x100 мм або 13x75 мм. Упаковка пробірок 50 або 100 шт.»
Незрозуміло, чому Ви пропонуєте розмір саме 13x75 мм? Тому що Ви може запропонувати саме продукцію виробника з такими характеристиками і представником якого Ви є?
В Додатку 3.1. зазначено Кількість: 70 упаковок (7000 пробірок це потреба лікарні) і вона не може бути змінена, як Ви пропонуєте на Кількість: 70 або140 (чого?).
- Ви пропонуєте в п. 5 частково змінити та викласти у наступній редакції: «Пробірка вакуумна для забору венозної крові повинна бути вкрита сухим активатором утворення згустку для прискорення згортання крові. Пробірка має бути стерильною, повинна мати етикетку із зазначенням активатору згортання або антикоагулянту, кількість крові в мл (міткою), яку необхідно набрати в пробірку, поле для нотаток.».
Тобто, Ви пропонуєте виключити таку важливу характеристику як: Пробірка повинна бути герметично закритою вакуумною системою для дозованого вакуумного взяття крові.
Свою позицію щодо цього ми вже зазначили вище стосовно п.3.
Також, Ви пропонуєте виключити: а також відривним подвійним унікальним цифровим кодом для ідентифікації проби. Тобто, пропонуєте прибрати таку важливу складову як відривний подвійний унікальний цифровий код для ідентифікації проби. Натомість, Ви не берете до уваги Інструкцію-алгоритм для роботи з вакуумними пробірками та не зазначаєте, яким же чином тоді Замовник повинен ідентифікувати проби? Тобто, Замовник повинен витратити кошти на закупівлю додаткових засобів для маркування пробірок?
- Ви пропонуєте викласти частину 7 Додатку 3.1 в наступній редакції «Товар повинен бути новим, цілим, без пошкоджень заводської упаковки та її змісту. Товар має бути у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні, та відповідає встановленим стандартам, маркована згідно з діючим ТУ та ДСТУ. На кожній упаковці та/або в інструкції для споживача/користувача повинно бути таке маркування на українській мові: найменування товару, номер серії, дата випуску, термін придатності та інші дані, з необхідними реквізитами виробника., що передбачені чинним законодавством України».
Інструкція – це довідково-інформаційний документ, в якому зібрані відомості щодо правильного, безпечного і ефективного використання описуваного продукту. Товар (пробірки) поставляється в упаковці і виробник (та/або імпортер) маркує ці упаковки, вказуючи назву виробу, виробника, КІЛЬКІСТЬ в упаковці, ТЕРМІН ПРИДАТНОСТІ, серію, інші відомості. В інструкції такі відомості відсутні. І яким же чином ідентифікувати пробірки, якщо немає відповідного маркування? Як убезпечитися від закупівлі фальсифікату? Тобто, товар, який Ви пропонуєте немає належної упаковки, яка промаркована відповідним чином із зазначенням назви виробника? Упаковка повинна МІСТИТИ відповідне МАРКУВАННЯ, яке дасть можливість отримати належну інформацію як про товар, так і про виробника товару.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Отже, Замовник не вбачає встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації в цій частині.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
дискримінаційні вимоги
Номер:
ece8e7fe7d894e43ac0c5eb98fa12b8c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-22-004195-a.c1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
22.05.2023 року Замовник оголосив закупівлю: ДК 021:2015 : 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні ЛОТ 1 ДК 021:2015 : 33192500-7 ПробіркиДК 021:2015 : 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні ЛОТ 2 Індикаторні смужки. Ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію.
Відповідно у Додатку 3.1. до Тендерної документації наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них.
Звертаємо Вашу увагу, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до медичних виробів (за позиціями №1-), ВІДСУТНІ ВЗАГАЛІ ВИРОБНИКИ, які можуть запропонувати такі медичні вироби. Зокрема, дискримінаційними є вимоги: №1 Пробірки пластикові ЕДТА К3 0.2мл без капіляра. №2 Пробірки пластикові ЕДТА К3 0.5мл 13*75 мм Мікропробірка з пробивним ковпачком, конусна внутрішня частина пробірки; пробка -герметична та легко проколювана; ковпачок із гвинтовою кришкою та видимою лінією заповнення з ЕДТА К2 Колір кришки: фіолетовий Обсяг проби 0,5 мл. Розмір 13*75 мм Фасування 100 шт в упаковці .№4 Пробірка вакуумна з цитратом натрію 3,2%, 3,6 мл, 13*100 мм (весь перелік сукупних вимог до даної позиції).З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України)” (саме в частині надання оригіналу гарантійного листа лише від виробника).
Слід зауважити, що медичні вироби (позиції №1,2, 4), які складають предмет закупівлі, зареєстровані в Україні у декількох виробників, які мають своїх уповноважених представників в Україні. Таким чином, через наявність в переліку згаданих вище медичних виробів з ВИЩЕЗГАДАНИМИ ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ ДО НИХ інші компанії не можуть прийняти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням прав цих учасників Дані вимоги є дискримінаційними та призводять до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст.ст. 5, 20, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, прошу ВНЕСТИ ЗМІНИ до тендерної документації:
№1 Пробірки пластикові ЕДТА К3 0.2мл без капіляра. №2 Пробірки пластикові ЕДТА К3 0.5мл 13*75 мм , змінити на 1 Пробірки пластикові ЕДТА К3 0.25мл. №2 Пробірки пластикові ЕДТА К3 0.5мл 13*75 мм Мікропробірка з пробивним ковпачком, конусна внутрішня частина пробірки; пробка -герметична та легко проколювана; ковпачок із гвинтовою кришкою та видимою лінією заповнення з ЕДТА К2 Колір кришки: фіолетовий Обсяг проби 0,5 мл. Розмір 13*75 мм Фасування 100 шт в упаковці або 50 штук в упаковці .№4 Пробірка вакуумна з цитратом натрію 3,2%, 3,6 мл, 13*100 мм.змінити на Пробірка вакуумна з цитратом натрію 3,2%, 3,6 мл, 13*75 мм В разі незадоволення даної вимоги, наша компанія залишає за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь 1.docx 25.05.2023 16:02
Дата подачі:
22.05.2023 15:34
Вирішення:
Номер вимоги UA-2023-05-22-004195-a.с1
Доброго дня.
Шановний Учаснику по суті заданого питання надаємо наступне пояснення
Згідно п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
В Додатку 3.1. до Тендерної документації наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником (пробірки) за 5-ма номенклатурними позиціями предмета закупівлі, що відображено в електронній системі. Медико-технічні вимоги зазначені до КОЖНОГО окремого виробу (!), а не зазначені СУКУПНІ ВИМОГИ до них, як Ви стверджуєте.Тендерною документацією не встановлена вимога щодо участі у відкритих торгах ТІЛЬКИ ВИРОБНИКІВ медичних виробів про які ви зазначаєте. В п.4 Додатку 3.1. зазначено що товар може пропонуватись не тільки виробником (представництвом, філією виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або ПРЕДСТАВНИКОМ, ДИЛЕРОМ, ДИСТРИБ’ЮТОРОМ уповноваженого на це виробником. Чому Ви вирішили, що поставка ВСЬОГО переліку виробів повинна здійснюватись ТІЛЬКИ ОДНИМ ВИРОБНИКОМ? Відповідна вимога НЕ ЗАЗНАЧЕНА в тендерній документації. Тож учасники можуть пропонувати товар одночасно декількох виробників товару.
Звертаємо увагу, що пробірки з такими харакеристиками пропонують такі виробники як, BD, VACUSERA, Волес, CDRICH, ЕximLab, VACUSEL та інші.
Ви самі зазначаєте в своєму звернені «Слід зауважити, що медичні вироби (позиції №1,2, 4), які складають предмет закупівлі, зареєстровані в Україні У ДЕКІЛЬКОХ ВИРОБНИКІВ, які мають своїх уповноважених представників в Україні».
Тож, Ваше ТОВ може співпрацювати з іншими виробниками, представниками, дилерами, тощо, а не пропонувати змінити характеристики пробірок під товар виключно ПЕВНОГО виробника.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто, можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність не заборонену законом. Отже, учасник процедури самостійно приймає рішення щодо організації своєї діяльності, в тому числі співпраці з виробниками та представниками виробника.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Отже, Замовником не вбачається встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації в цій частині. Кожний охочий, бажаючий скласти конкуренцію може прийняти участь у торгах.
Статус вимоги:
Задоволено