• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015: 31120000-3 – Генератори (генератори)

Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Завершена

2 633 608.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 336.08 UAH
Період оскарження: 19.05.2023 15:54 - 26.05.2023 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на рішення/дії Замовника та виявлені порушення і сфері публічних закупівель

Номер: fcb9046e88734262b27468c3b0942ef6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-19-011516-a.a4
Назва: СКАРГА на рішення/дії Замовника та виявлені порушення і сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА на рішення/дії Замовника та виявлені порушення і сфері публічних закупівель
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.06.2023 16:21
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 03.07.2023 19:34
Автор: ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО, Хлєбніков Валерій Геннадійович +380675673500 khlebnikov@darex.com.ua https://darex.com.ua/
Вимога
Є відповідь

Дискваліфікація по тех.стороні

Номер: 608ad1408da24a3f9a72e5db88c1c520
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-19-011516-a.c3
Назва: Дискваліфікація по тех.стороні
Вимога:
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» , зазначені Вами критерії не наводять до погіршення технічних параметрів запропонованого нами обладнання. В технічній документації до тендера було зазначено, що номінальна потужність генератора потрібна бути 160 кВт +/- 5%. Але ми пропонували генератор з більшим запасом потужності. Це не призводить до погіршення техніко-експлуатаційних показників ДГУ. Зменшення ваги ДГУ не обмежить Товариство у виборі наявних транспортних засобів для його транспортування. Тому дані параметри не повинні впливати на ваше рішення.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Збільшення потужності генератора призводить до збільшення витрат палива, що в свою чергу збільшує витрати на його технічне обслуговування (заміна оливи, фільтрів, тощо) при його роботі при навантажені. У запропонованої Вами ДГУ (згідно наданого паспорта) витрата палива (при завантажені 75%) складає 257 г/кВт.год (близько 61 л/год). Натомість в Технічній специфікації Ви вказали витрату палива (при завантажені 75%) – 37,4 л/год, що не відповідає паспортним даним ДГУ та вимогам Технічної специфікації. Тому зважаючи на вищевказане при однакових умовах навантаження ДГУ з більшою номінальною потужністю (205,2 кВт запропонованою Вами) витрачатиме більше палива а ніж необхідний нам ДГУ з потужністю 160 кВт.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

клас регулювання

Номер: 20c8be0ddc814246b9c07172ceffef3b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-19-011516-a.c2
Назва: клас регулювання
Вимога:
Шановний Замовник! Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було виявлено вимогу що інших учасників, яка є технічно не обгрунтованою, може призвести до зайвих перевитрат бюджетних коштів, а саме: Тендерною документацією вимагається: «клас регулювання згідно ISO8528 - не менше G3» Слід зазначити що дизельна електростанція постачається з шафою АВР (автоматичного введення резерву), відповідно має працювати в тому числі як резервне джерело для резерву електроенергії від електричних мереж загального призначення. Згідно п.4.2.2.1 ДСТУ ЕN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (який принятий наказом Мінекономрозвитку від 20.05.2014 № 573 ) (гармонізований з міжнародними та європейськими стандартами), щодо вимог змінення напруги електропостачання, зазначається: «4.2.2.1 Вимоги У нормальних робочих умовах, за винятком періодів, під час котрих відбувались переривання напруги, змінення напруги не повинні перевищувати ± 10 % від величини номінальної напруги». Отже напруга мережі може змінюватись в межах +/- 10 % Про те вимого по регулюванню «не менше G3» визначає що зміна напруги має бути в межах 1% , і такий клас регулювання застосовується переважно для високоточної телекомунікаційної апаратури. Різниця в десть разів в даному випадку є значною. Тому Просимо надати підтвердження що електропостачання від мереж загального призначення також закуповується з вимогою по зміні напруги в 1%. Таке регулювання не є великою проблемою для сучасних дизельних електростанцій, про те така вимога в даній закупівлі створює підстави розглядати вимогу щодо такого класу регулювання як не обоснованою, унеможливлює Максимальну економію та ефективність (що протирічить принципам закупівель згідно Закон України «Про публічні закупівлі»), підкреслює націленість на обладнання Genmac G200PS (За Законом («Закон України «Про публічні закупівлі») якщо предмет закупівлі характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, то таке посилання повинно бути обґрунтованим). Таким чином, Вимагаємо прибрати вимогу по «клас регулювання згідно ISO8528 - не менше G3» або замінити її на «клас регулювання згідно ISO8528 - не менше G2».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Повідомляємо на Ваше звернення: На об’єктах департаменту застосовується різноманітне сучасне електрообладнання, яке чутливе до коливань напруги, такі як сучасні частотні регулятори фірм ABB, Danfoss та інші. Також експлуатується телекомунікаційне обладнання (відеоспостереження), системи диспетчеризації на базі сучасної мікропроцесорної техніки. Даний клас, а саме – G3 дасть впевненість, що у разі використання ДГУ обладнання буде працювати коректно і не вийде з ладу. Зважаючи на вищевикладене, даний параметр залишаємо без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Ширина дизельної електростанції =< 1226мм ?!?

Номер: 9204a7469e1043b3a5c818def3ce8a80
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-19-011516-a.c1
Назва: Ширина дизельної електростанції =< 1226мм ?!?
Вимога:
Шановний Замовник! Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було виявлено дискримінаційну вимогу щодо інших учасників. Додаток 4 до Тендерної документації "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" містить вимогу, що прямо ОБМЕЖУЮТЬ кількість потенційних учасників даного тендеру, а саме: «Габаритні розміри (ДхШхВ): не більше 3600х1226х2000 мм;» Зокрема вимога по ширині становить – «не більше 1226мм». Вимоги щодо габаритів з точністю до міліметрів виписані под Genmac Royal G200 PS https://energoplaza.com/catalog/generatory/dizelnye/genmac/g200ps-s-avr-1/ https://plusenergy.com.ua/ua/p899607196-dizelnyj-generator-genmac.html https://kwt.market/generators/dizelnie/dizelnyy-generator-genmac-g200ps-v-kozhukhe/ За Законом («Закон України «Про публічні закупівлі») якщо предмет закупівлі характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, то таке посилання повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". (вираз "або еквівалент" є про те обґрунтування про обмеження по ширині, яке до міліметрів відповідає обладнанню Genmac Royal G200 PS, не є критичними, не містить самого об’єктивного обґрунтування із зазначенням транспортних засобів для створення такого обмеження, створює підстави для просування обладнання Genmac Royal G200 PS). Замовник у відповіді на питання щодо зміни вимоги на габарити (ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 25.05.2023, 11:22) надає наступне обгрунтування : «При збільшені габаритів даної ДГУ можуть виникнути ризики пов’язані з неможливістю переміщення ДГУ під мостами та естакадами міста Києва (обмеження по висоті проїзду). Також збільшення габаритів та ваги ДГУ обмежить Товариство у виборі наявних транспортних засобів для його транспортування. Тому дані параметри залишаємо без змін.» Вимагаємо не застосовувати обмеження по ширині («не більше 1226мм») яке з точністю до міліметрів прописане під Genmac Royal G200 PS і дискримінує інших учасників з шириною 1300мм. Ширина 1300мм не є критичною для переміщення ДГУ (в тому числі під мостами та естакадами), також +74мм до 1226мм по ширині не критичним для вибору транспортних засобів для транспортування вантажу довжиною 3600мм і вагою до 2300кг. Дана вимога не обґрунтована технічно, але, в свою чергу обмежує рівні права інших учасників Тендеру. У ст. 22 ч. 4 Закону України Про публічні закупівлі вказано: "4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано: "Принципи здійснення закупівель: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: ДОБРОСОВІСНА конкуренція серед учасників; МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ та ефективність; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ діям і зловживанням. У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано: «5. Недискримінація учасників: 3. Замовник НЕ МОЖЕ встановлювати ДИСКРИМІНАЦІЙНІ вимоги до учасників." Вимагаємо змінити вищезазначену вимогу (щодо ширини дизельної електростанції) в Тендерній документації, оскільки застосування даної вимоги ДИСКРИМІНУЄ права потенційних учасників тендеру, штучно ЗМЕНШУЄ кількість учасників тендеру, не обґрунтована технічно, створює підстави для КОРУПЦІЙНИХ ДІЙ і зловживань, приводить до ПЕРЕВИТРАТ бюджетних коштів. Вимагаємо змінити вимогу щодо ширини дизельної електростанції на «ШИРИНА – НЕ БІЛЬШЕ 1300мм».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Зважаючи на те, що ПрАТ «АК «Київводоканал» є стратегічним підприємством, від нормальної та безперебійної роботи якого залежить життя і здоров’я споживачів м. Києва, окремих районів Київської області та є виробником питної води, якість якої повинна відповідати санітарно-гігієнічним нормам та в зв’язку з наявною потребою Замовника в закупівлі генераторів встановлена вимога щодо параметрів/габаритів дизельної електростанції. При цьому пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що виключною прерогативою Замовника є встановлення технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. На ринку в Україні достатня кількість ДГУ з габаритами, в м ежах, що вказані в тендерній документації до даної закупівлі. Збільшення чи зменшення даної характеристики під певного учасника може сприйнятись іншими учасниками, як обмеження рівних прав інших учасників Тендеру. Тому дані характеристики залишаємо без змін.
Статус вимоги: Відхилено