-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали
Завершена
184 811.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 924.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 924.06 UAH
Період оскарження:
16.02.2018 14:37 - 21.02.2018 16:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
eda88f3af107435fa31e3f22093d64c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-16-001669-c.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
КОМУНАЛЬНОМУ ЛІКУВАЛЬНОМУ ЗАКЛАДУ «ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА
ЛІКАРНЯ М.ДРУЖКІВКА»
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля №2139287, номер тендеру у ЦБД UA-2018-02-16-001669-c
16.02.2018 року було опубліковано оголошення про проведення допорогових торгів із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№
п/п Найменування товару Одиниця виміру Кількість
1 Канюля венфлон (зелен) 18 G шт 500
2 Канюля венфлон 22 G шт 200
3 Катетер Фолея р.№ 16 шт 20
4 Катетер Фолея р.№ 18 шт 20
5 Катетер Фолея р.№ 26 шт 5
6 Клейонка тканев. м 50
7 Мундштук до алкотестера №20 уп 1
8 Рукавички н/с "М" (розмір 7-8) латексні припудрені, неоглядові пар 2500
9 Рукавички стерильні хірургічні латексні припудрені р.6,5 пар 130
10 Рукавички стерильні хірургічні латексні припудрені р.7 пар 600
11 Рукавички стерильні хірургічні латексні припудрені р.7,5 пар 2500
12 Рукавички стерильні хірургічні латексні припудрені р.8,0 пар 1000
13 Система ПК шт 300
14 Система ПР шт 2500
15 Шовк чорный №3 шт 36
16 Шовк чорный №4 шт 36
17 Шприц 5,0 шт 5100
18 Шприц 2.0 шт 1000
19 Шприц 10,0 шт 4000
20 Шприц 20,0 шт 600
21 Шприц 1,0 шт 100
22 Лейкопластир на бавовняній основі 2*500 шт 100
23 Бинт гіпсовий 2,7*20 шт 50
24 Бинт гіпсовий 2,7*15 шт 50
25 Бинт марлевий медичний 5*10 н/стер шт 200
26 Голка спинальна 23G (0,6*88) шт 20
27 Голка спинальна 22G шт 20
28 Бинт марлевий 5*10 стерильний шт 500
29 Бинт марлевий 7*14 стерильний шт 500
30 Вата медична гігієнічна н/с 100 г уп 460
31 Марля 5 м уп 100
32 Рукавички н/ст латексні оглядові р. М пара 10000
33 Рукавички стерильні оглядові з пудрою, р. М пара 4000
34 Зонд урогенітальний універсальний шт 1500
35 Дзеркало гінекологічне одноразове стерильне S шт 750
36 Дзеркало вагінальне стерильне одноразове М шт 1500
37 Ложка Фолькмана шт 500
38 Бинт марлевий медичний 7x14 н/стер. шт 300
39 Контейнери для збору мокротиння 60 мл шт 400
40 Контейнери конусні (Фалькони) для збору мокротиння 60 мл шт 300
41 Зонд шлунковий р.18 шт 10
42 Зонд шлунковий р.15 шт 5
43 Рукавички хірургічні "подвійні" стерильні, (нітрилові, без пудри, 1 пара та латексні, з пудрою, 1 пара) розмір 7,0 пар 5
44 Рукавички хірургічні "подвійні" стерильні, (нітрилові, без пудри, 1 пара та латексні, з пудрою, 1 пара) розмір 7,5 пар 8
45 Рукавички хірургічні "подвійні" стерильні, (нітрилові, без пудри, 1 пара та латексні, з пудрою, 1 пара) розмір 8,0 пар 5
46 Пов'язка ранова антимікробна сорбційна стерильна для післяопераційних ран самоклеюча 9х10 см шт. 9
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних допорогових торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Система ПК шт 300
Система ПР шт 2500
Шприц 5,0 шт 5100
Шприц 2.0 шт 1000
Шприц 10,0 шт 4000
Шприц 20,0 шт 600
Шприц 1,0 шт 100
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2139287, номер тендеру у ЦБД UA-2018-02-16-001669-c шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі, а саме:
Система ПК шт 300
Система ПР шт 2500
Шприц 5,0 шт 5100
Шприц 2.0 шт 1000
Шприц 10,0 шт 4000
Шприц 20,0 шт 600
Шприц 1,0 шт 100
, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З повагою,
Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи:
Учасник
- 2139287.pdf 21.02.2018 15:17
Дата подачі:
21.02.2018 15:17
Вирішення:
Розглянувши вимогу тендерний комітет КЛЗ «Центральна міська клінічна лікарня м. Дружківка» висловлює свою подяку за бажання взяти участь у допороговій закупівлі та приносить свої вибачення стосовно неможливості задовольнити Вашу вимогу з наступних причин:
1) вимога надійшла надто пізно за 43 хвилини до завершення періоду уточнень (період уточнень за закупівлею завершується 21 лютого о 16 годині 00 хвилин) внесення змін до допорогової закупівлі технічно можливо лише під час періоду уточнень;
2) медичні матеріали, заявлені у допороговій закупівлі, потрібні для використання терміново;
3) попередній моніторинг закупівель свідчить про те, що заявлені медичні матеріали є в наявності у широкого кола постачальників.
Статус вимоги:
Відхилено