• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з благоустрою: поточний ремонт майданчиків по збору ТПВ в населених пунктах Яворівського району Львівської області (Код ДК 021:2015 – 50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)

Завершена

1 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Період оскарження: 18.05.2023 17:26 - 28.05.2023 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга на дискримінаціні умови тендерної документації

Номер: d85b0ec6dbda44638a4895a8f3ccbfad
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-18-014814-a.b2
Назва: Скарга на дискримінаціні умови тендерної документації
Скарга:
викладено в файлі
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.05.2023 18:58
Автор: ФОП "Литвин Павло Володимирович ", Павло Литвин +380937250707 lytvynpavlo2022@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо Акту обстеження

Номер: cc4e2534082840abbfd7d01c105341d0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-18-014814-a.a1
Назва: Щодо Акту обстеження
Вимога:
Вимогами Додатку 2 Технічне завдання встановлено таку вимогу: «Для надійного виконання робіт, а також забезпечення якісного, вчасного та безперебійного виконання умов договору Учасникам необхідно ознайомитись з об’єктом (фронтом робіт) для повного розуміння обсягів та складності об’єкта й скласти відповідний акт обстеження (у довільній формі) за підписом Замовника. Учасник надає відповідний акт у складі своєї пропозиції.» В той же час кількість населених пунктів та вулиць де будуть встановлені майданчики по збору ТВП містять 30 адрес. Тобто, потенційному Учансику слід все оглянути, а це села, які знаходяться у різних частинах області. Учаснику слід понести значні часові та фінансові затрати на паливо перш ніж взяти участь, які йому ніхто не компенсує. Зокрема, частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть субʼєкти господарювання, які зможуть оглянути обʼєкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження обʼєкта (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо потенційного Учасника. Практику АМКУ наводимо: Рішення АМКУ N° 6298-p/пк-пз від 29.03.2021, оголошення N° UA-2021-02-22-003442-a. Аналогічна позиція Органу оскарження простежується й у рішенні від 30. 10.2020 N° 20243-р/пк-пз, рішення від 13.10.2020 N° 19212. Вимагаємо внесення змін та вилучення такої вимоги, інакше ми будемо змушені вжити заходи задля приведення вимог цієї закупівлі до вимог Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, у відповідь на ваше звернення, повідомляємо, що Замовником встановлену дану вимогу задля повного розуміння обсягів та складності робіт, які необхідно буде йому виконати. Оскільки в процесі огляду учасник може краще оцінити обсяги робіт та можливо виявити певні недоліки або інші невідповідності, певні приховані роботи, які краще виявити на етапі узгодження, а не в процесі виконання договору, оскільки це зекономить в подальшому і час і витрати Замовника та Учасника.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 31.05.2023 00:00