-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Монтажні і пусконалагоджувальні послуги по модернізації системи охоронної сигналізації (системи контролю доступу)
Торги відмінено
641 868.01
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 209.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 209.34 UAH
Період оскарження:
18.05.2023 16:49 - 23.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
неправомірне рішення замовника
Номер:
56a01d5eeb9c4fc38848305b22c5ee12
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-18-014105-a.c3
Назва:
неправомірне рішення замовника
Скарга:
Вих. №_145_від _26.06.2023_ Комісія Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення
законодавства у сфері публічних закупівель
вул. Митрополита В. Липківського, 45,
м. Київ-35, 03035
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю
«Охоронна фірма «Еліт»
Код ЄДРПОУ 41252635
Юридична адреса: вул. Шовковична, 34-В, місто Київ, 01034,
Фактична адреса: вул. Горлівська, 124/2, місто Київ, 02091
електронна пошта : securiti.elite@gmail.com
телефон: (044) 338-89-01,
тел. моб.: (063)649-17-55, (067) 557-21-50
Замовник: Державне підприємство « УКРСЕРВІС
МІНТРАНСУ»
Код ЄДРПОУ 30218246
Адреса : пр-т Перемоги, 14, місто Київ, 01135
Інформація про закупівлю: Код згідно ДК 021:2015 45310000-3 Електро-
монтажні роботи (Монтажні та пусконала-
годжувальні послуги по модернізації системи
охоронної сигналізації (системи контролю
доступу)
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-18-014015-a
ID: ba70edc05bde4f2d98fc2ec6ad0ff447
Державним підприємством «УКРСЕРВІС МІНТРАНСУ» (далі-Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-18-014015-a.
Процедура електронних закупівель здійснюється на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89) (далі по тексту-Закон) та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі по тексту-Особливості)
Товариство з обмеженою відповідальністю «Охоронна фірма «ЕЛІТ» (надалі –Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідній закупівлі та згідно вимог Тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Код згідно ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтажні та пусконалагоджувальні послуги по модернізації системи охоронної сигналізації (системи контролю доступу)
26 травня 2023 року відбулися торги без проведення електронного аукціону, в якому відповідно до протоколу розкриття прийняло участь 5 учасників:
1. ТОВ «Максіс Інжиніринг» - (Переможець)
2. ТОВ «Охоронна фірма «Еліт» -( Скаржник)
3. ТОВ «Валькірія»
4. ТОВ «Секюріті Груп»
5. ТОВ «Секур Інтеграція»
За результатами розгляду тендерних пропозицій в системі розміщено повідомлення про визнання переможцем та намір укласти договір з учасником закупівлі - ТОВ «Максіс Інжиніринг» (надалі-Переможець), ціну тендерної пропозиції якого, електронною системою закупівель, було визнано аномально низькою.
26.05.2023 в 00.01.23 год. електронною системою закупівель було розміщено вимогу до Переможця щодо обґрунтування аномально низької ціни закупівлі, яке о 14.08.02 год. цього ж дня Переможцем було надано шляхом довантаження його до тендерної пропозиції.
29.05.2023 о 16.35.04 Замовником в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення для Переможця з вимогою про усунення невідповідностей виявлених під час розгляду тендерної пропозиції.
Дану вимогу Переможцем було виконано шляхом довантаження 29.05.2023 р. через електронну систему, відповідних оновлених документів до тендерної пропозиції.
19.06.2023 Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Валькірія», до комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі –Комісія), подано скаргу про скасування рішення Замовника щодо визнання переможцем закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «Максіс Інжиніринг» в зв’язку з тим, що тендерна пропозиція Переможця не відповідає встановленим Замовником кваліфікаційним вимогам, оскільки в Переможця в серед поданих документів в складі тендерної пропозиції відсутній діючий сертифікат ДСТУ ISJ 9001, системи управління якістю.
Рішенням № 8611-р/пк-пз від 13.06.2023 Комісія зобов'язала державне підприємство "УКРСЕРВІС МІНТРАНСУ" скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "МАКСІС ІНЖИНІРИНГ" переможцем за процедурою закупівлі — "Монтажні і пусконалагоджувальні послуги по модернізації системи охоронної сигналізації (системи контролю доступу)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за No UA-2023-05-18-014105-a.
Відповідно до частини 11 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, якою є тендерна пропозиція Скаржника.
Однак 23.06.2023 в електронній системі закупівель Замовником розміщено протокол № 18.7 від 23.06.2023 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яким, як вважає Замовник, у складі тендерної пропозиції надано інформацію та / або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Особливостей (в редакції, яка діяла на момент початку проведення Процедури закупівлі), а саме: у складі Пропозиції Скаржника відсутній документ, який підтверджує відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у додатку 3 Документації, зокрема, не підписане учасником Технічне завдання.
Таке рішення Замовника є безпідставним, протиправним, прийнятим з порушенням принципів закупівель визначених ст. 5 та з порушенням ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон) з огляду на наступне – Пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації до Учасників процедури закупівлі було встановлено вимогу про надання інформації про відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі встановлення їх замовником) шляхом завантаження: інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації.
В пункті 6 цього ж розділу вказано - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 3.
Замовник не визначав вимоги до учасників закупівлі про надання в складі тендерної пропозиції надати підписане Технічне завдання, згідно Додатку № 3 до тендерної документації.
На виконання вимог встановлених Додатком № 3, Скаржник надав:
а) ліцензія на виконання робіт протипожежного призначення – документ, файл «Ліцензія пожарка. PDF»,
б) на відповідність вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ ISO 9001, ТУ, тощо) – документ, файл «Сертифікат ISO.PDF»,
в) можливість експлуатації обладнання протягом гарантійного строку експлуатації. Гарантійний строк експлуатації повинен становити 12 місяців – документ, файл «Гарантійний лист щодо термінів експлуат. Обладнання. pdf».
Також Скаржник в документі, файл «договір проект pdf» завантажив підписане Уповноваженою особою Технічне завдання.
Скаржник зазначає, що Замовник в супереч умовам власної тендерної документації, а саме: абзаців 13 та 14, пункту 2, розділу «Оцінка тендерних пропозицій» та в порушення вимог пункту 40 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (в редакції, яка діяла на момент початку проведення Процедури закупівлі), не надав Скаржнику можливість шляхом розміщення в електронній системі закупівель, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією.
Таким чином Замовник (державне підприємство « УКРСЕРВІС МІНТРАНСУ») в порушення вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» не дотримуючись об’єктивності та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, відхилило тендерну пропозицію ТОВ «Охоронна фірма «ЕЛІТ».
Виходячи з вищевикладеного, відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ,-
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури/закупівлі з боку Замовника: Монтажні та пусконалагоджувальні послуги по модернізації системи охоронної сигналізації (системи контролю доступу).
3. Скасувати рішення (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 18.7 від 23.06.2023 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Охоронна фірма «ЕЛІТ»);
4. Зобов’язати Замовника провести процедуру закупівлі в відповідності до вимог Закону та Особливостей.
Додатки:
- протокол № 18.7 від 23.06.2023,
- тендерна документація,
- документ, файл «Ліцензія пожарка. PDF»,
- документ, файл «Сертифікат ISO.PDF»,
- документ, файл «Гарантійний лист щодо термінів експлуат. Обладнання.pdf»,
- документ, файл «договір проект.pdf»
З повагою,
Генеральний директор Віктор ПОЛОНЧУК
«26» червня 2023 р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ..pdf 26.06.2023 18:34
- Сертифікат ISO.PDF 26.06.2023 18:35
- Гарант лист щодо терміфнів експлуат. обладнання.pdf 26.06.2023 18:35
- 18.7 відхилення.pdf 26.06.2023 18:35
- ліцензія пожарка.PDF 26.06.2023 18:35
- ТД.pdf 26.06.2023 18:35
- рішення від 29.06.2023 № 9527.pdf 29.06.2023 19:14
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.07.2023 № 10464.pdf 13.07.2023 12:30
- рішення від 12.07.2023 № 10464.pdf 17.07.2023 18:53
- Пояснення Word ЕЛІТ.docx 03.07.2023 11:53
- Пояснення Еліт.PDF 03.07.2023 11:53
- Скасування рішення Замовника №18.8.PDF 18.07.2023 09:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.06.2023 09:39
Дата розгляду скарги:
12.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.06.2023 19:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.07.2023 18:54
Дата виконання рішення Замовником:
18.07.2023 09:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Скасувати Рішення Замовника від 23. 06. 2023р № 18.7
2. Продовжити розгляд тендерних пропозицій учасників закупівлі (UA-2023-05-18-014105-a)
Вимога
Є відповідь
вимога про скасування рішення замовника
Номер:
c2403967bd2d4713bd1e5518506fead7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-18-014105-a.c2
Назва:
вимога про скасування рішення замовника
Вимога:
Вих. №_117_від _02.06.2023_
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю
«Охоронна фірма «Еліт»
Код ЄДРПОУ 41252635
Юридична адреса: вул. Шовковична, 34-В, місто Київ, 01034,
Фактична адреса: вул. Горлівська, 124/2, місто Київ, 02091
електронна пошта : securiti.elite@gmail.com
телефон: (044) 338-89-01,
тел. моб.: (063)649-17-55, (067) 557-21-50
Замовник: Державне підприємство « УКРСЕРВІС
МІНТРАНСУ»
Код ЄДРПОУ 30218246
Адреса : пр-т Перемоги, 14, місто Київ, 01135
Інформація про закупівлю: Код згідно ДК 021:2015 45310000-3 Електро-
монтажні роботи (Монтажні та пусконала-
годжувальні послуги по модернізації системи
охоронної сигналізації (системи контролю
доступу)
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-18-014015-a
ID: ba70edc05bde4f2d98fc2ec6ad0ff447
Плата за подання скарги – 3 851,20 грн.
Державним підприємством «УКРСЕРВІС МІНТРАНСУ» (далі-Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-18-014015-a.
Процедура електронних закупівель здійснюється на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89) (далі по тексту-Закон) та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі по тексту-Особливості)
Товариство з обмеженою відповідальністю «Охоронна фірма «ЕЛІТ» (надалі –Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідній закупівлі та згідно вимог Тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Код згідно ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Монтажні та пусконалагоджувальні послуги по модернізації системи охоронної сигналізації (системи контролю доступу)
26 травня 2023 року відбулися торги без проведення електронного аукціону, в якому відповідно до протоколу розкриття прийняло участь 5 учасників:
1. ТОВ «Максіс Інжиніринг» - (Переможець)
2. ТОВ «Охоронна фірма «Еліт» -( Скаржник)
3. ТОВ «Валькірія»
4. ТОВ «Секюріті Груп»
5. ТОВ «Секур Інтеграція»
За результатами розгляду тендерних пропозицій в системі розміщено повідомлення про визнання переможцем та намір укласти договір з учасником закупівлі - ТОВ «Максіс Інжиніринг» (надалі-Переможець), ціну тендерної пропозиції якого, електронною системою закупівель, було визнано аномально низькою.
26.05.2023 в 00.01.23 год. електронною системою закупівель було розміщено вимогу до Переможця щодо обґрунтування аномально низької ціни закупівлі, яке о 14.08.02 год. цього ж дня Переможцем було надано шляхом довантаження його до тендерної пропозиції.
29.05.2023 о 16.35.04 Замовником в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення для ТОВ «Максіс Інжиніринг» з вимогою про усунення невідповідностей а саме:
a) Невірно вказана кількість послуг в Тендерній пропозиції Вих. №2405-15 від 24.05.2023р.
b) Не дотримано «Форми 1» при складанні Учасником документу «Відомості про кадрові ресурси» Вих. №2405-06 від 24.05.2023 р.
Згідно вимоги для усунення невідповідностей Переможець повинен надати наступні документи:
• Тендерну пропозицію» із вірно вказаною кількістю послуг.
• Заповнену Довідку, яка повинна відповідати Формі 1.
Дану вимогу Переможцем було виконано шляхом довантаження 29.05.2023 р. через електронну систему, відповідних оновлених документів до тендерної пропозиції
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ «Максіс Інжиніринг», зазначаємо, що надана ним тендерна пропозиція, після усунення виявлених Замовником невідповідностей, не відповідає вимогам тендерної документації, оприлюдненої Замовником при оголошенні закупівлі.
Так Переможцем у тендерній пропозиції не надано:
1. інформації визначеної в графі «Учасник процедури закупівлі» по кожному пункту таблиці «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі установлених пунктом 44 Особливостей», Додатку 2 до Тендерної документації. (Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі встановлення їх замовником) мав надати інформацію про наявність / відсутність підстав, установлених пунктом 44 Особливостей шляхом завантаження: інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 44 Особливостей у відповідності до вимог визначених у Додатку № 2 до тендерної документації; У пункті 5 « Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені пунктом 44 Особливостей» цього ж розділу встановлено - підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі встановлені пунктом 44 Особливостей та спосіб підтвердження відповідності учасників викладений у Додатку № 2.).
2. Скан-копію паспорту уповноваженої на укладення договору про закупівлю особи переможця(учасника) (Згідно з підпунктом 4.1, пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції » встановлено вимогу до учасника - якщо особою, уповноваженою на укладення договору про закупівлю, є керівник Учасника, або інша особа, що визначена установчими документами Учасника, відомості про яких містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, в такому випадку надається документ, що підтверджує обрання/призначення керівника, іншої особи, що визначена установчими документами Учасника (скан-копія протоколу (рішення) загальних зборів Учасника та/або наказу про призначення на відповідну посаду, трудового контракту), а також скан-копія паспорту такої особи (для Учасників - юридичних осіб).
3. сертифікат відповідності ДСТУ ISO 9001 чи будь-який інший прирівняний до нього нормативний документ. (Згідно абзацу третього, Розділу 3 «Інші вимоги», Додатку 3 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» визначено, що \якість послуг повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ ISO 9001, ТУ, тощо).
4. згоду з проектам договору (Згідно пункту 3 «Проект договору про закупівлю», Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» встановлено вимогу до учасників закупівлі - згода з проектам договору, повинна бути підтверджена Учасником торгів, шляхом підписання проєкту Договору. В тендерній пропозиції Переможця завантажений не підписаний проект договору)
Таким чином Тендерна пропозиція ТОВ «Максіс Інжиніринг» не відповідає Тендерній документації Замовника й відповідно до пункту 41 Особливостей Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Замовник, в порушення абзацу 1, п.п.2), п. 44; абзацу 1, 2, п.п. 3) п.44 Особливостей виніс рішення щодо визначення переможця торгів та ухвалення рішення про укладення договору з ТОВ «Максіс Інжиніринг», чим порушив права Скаржника та інших учасників процедури закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись Законом та Особливостями,-
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 18.4 від 31.05.2023 «Щодо визначення переможця торгів та ухвалення рішення про укладення договору») щодо визначення переможцем ТОВ «Максіс Інжиніринг»
3. Відхилити пропозицію ТОВ «Максіс Інжиніринг» та прийняти рішення по закупівлі відповідно до п. 41 Особливостей, п. 11 ст. 29 Закону.
.
З повагою,
Генеральний директор Віктор ПОЛОНЧУК
«02» червня 2023 р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на закупівлю UA-2023-05-18-014105-a.pdf 02.06.2023 12:45
- 18.5 АМКУ.docx 19.06.2023 10:58
Дата подачі:
02.06.2023 12:45
Вирішення:
Скасувати Рішення Замовника від 31.05.2023 р. № 18.4
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Оскарження результатів закупівлі за тендером UA-2023-05-18-014105-a
Номер:
ea211dfc8b3c4c1585d43e64f0fee3c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-18-014105-a.b1
Назва:
Оскарження результатів закупівлі за тендером UA-2023-05-18-014105-a
Скарга:
31.05.2023 року ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "УКРСЕРВІС МІНТРАНСУ" ЄДРПОУ 30218246 (далі ДП "УКРСЕРВІС МІНТРАНСУ", Замовник) на офіційному порталі prozorro.gov.ua було опубліковано протокол розкриття у якому переможцем закупівлі було визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІС ІНЖИНІРИНГ" ЄДРПОУ 40295369
На нашу думку ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІС ІНЖИНІРИНГ" не відповідає встановленим замовником кваліфікаційним вимогам оскільки:
Згідно Технічного завдання Тендерної документації п.3:
«Якість послуг повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ ISO 9001, ТУ, тощо).
На Послуги, що надаються, повинні бути необхідні сертифікати (ліцензія на виконання робіт протипожежного призначення) або інші документи, що підтверджує відповідність нормам встановленим до них.»
Також в проекті договору:
«2.1. Якість Послуг, що виконуються, повинні відповідати державним стандартам, іншим нормативним актам, що передбачені законодавством (ДСТУ ISO 9001 та інші), що встановлюють вимоги до якості відповідних робіт, та Технічному завданню (Додатком № 1 до цього Договору).»
«6.1.1. Надає Замовнику ліцензію на провадження господарської діяльності з виконання робіт протипожежного призначення, та інші необхідні сертифікати або інші документи, що підтверджує відповідність нормам встановленим до таких Робіт.»
Тобто згідно тендерної документації у компанії-учасника торгів повинна бути запроваджена на підприємстві система управління якістю ДСТУ ISO 9001.
Документом що підтверджує запровадження на підприємстві системи управління якістю ДСТУ ISO 9001 є діючий сертифікат відповідності ДСТУ ISO 9001.
Виходячи з комплекту документів, які надала ТОВ "МАКСІС ІНЖИНІРИНГ" сертифікат відповідності ДСТУ ISO 9001 в неї відсутній що унеможливлює документальне підтвердження високої якості робіт, що надаються.
Просимо скасувати рішення щодо визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІС ІНЖИНІРИНГ".
У разі відмови у задоволенні цієї скарги просимо пояснити:
1. Яким чином у відсутності підтверджуючих документів Замовник визначив спроможність ТОВ "МАКСІС ІНЖИНІРИНГ" надати послуги, якість яких відповідає ДСТУ ISO 9001?
2. Яким чином підприємство, на якому не запроваджено систему управління якістю ДСТУ ISO 9001 може надавати послуги, якість яких відповідає ДСТУ ISO 9001?
3. Яким чином за відсутності діючого сертифіката відповідності ДСТУ ISO 9001 Замовником буде контролюватись якість робіт на відповідність ДСТУ ISO 9001?
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарженя 01 06 2023.pdf 01.06.2023 18:49
- рішення від 05.06.2023 № 7973.pdf 05.06.2023 18:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.06.2023 № 8611.pdf 14.06.2023 16:21
- рішення від 13.06.2023 № 8611.pdf 16.06.2023 13:48
- Пояснення.PDF 07.06.2023 16:49
- Пояснення Word.docx 07.06.2023 16:49
- 18.5 АМКУ.docx 19.06.2023 10:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.06.2023 10:38
Дата розгляду скарги:
13.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.06.2023 18:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.06.2023 13:49
Дата виконання рішення Замовником:
19.06.2023 10:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати Рішення Замовника від 31.05.2023 р. № 18.4