-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни)
Завершена
1 250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 250.00 UAH
Період оскарження:
18.05.2023 16:48 - 22.06.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Тендер
Номер:
942e898b91c44444aceb416dec6197ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-18-014073-a.b7
Назва:
Тендер
Вимога:
Шановний замовнику !
Стосовно протокольного рішення уповноваженої особи № 895/75-77 від 28 серпня 2023 року, опубліковане в електронній системі закупівель 28.08.2023 року.
Вважаємо, що рішення Замовника за результатами оцінки тендерної пропозицій, оформлене протоколом від 28.08.2023 року є протиправним, незаконним та підлягає скасуванню з огляду на наступне:
відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону №2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до норм пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
З огляду на вищевикладене, звертаю Вашу увагу на недоліки тендерної документації, що є свідченням порушення вимог діючого законодавства.
А саме, в порушення вимог підпунктів 2 та 3 пункту 41 Особливостей №1178, в редакції, що діяла на момент початку закупівлі, замовник у пункті 8 розділу 4 тендерної документації, серед підстав відхилення тендерних пропозицій зазначив, що замовник-ЦЗО відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, коли тендерна пропозиція учасника викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією;
Також, в порушення пунктів 41 та 44 Особливостей №1178, в редакції, що діяла на момент початку закупівлі, замовник у 8 розділу 4 тендерної документації вказав, що він відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону). Замовник-ЦЗО не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та не вимагає від Учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності.
У пункті 4 розділу 5 тендерної документації замовник зафіксував, що оплата за поставлений в повному обсязі предмет закупівлі проводиться замовником-ініціатором протягом 90 календарних днів після належного підписання сторонами відповідних актів/видаткової накладної, що також відповідає умовам оплати договору зазначеним в оголошенні про проведення закупівлю. Водночас, у пункті 4.1 проєкту договору про закупівлю (додаток 3 до тендерної документації) замовник вказав, що оплата вартості послуг проводиться на підставі належним чином оформлених накладних та актів виконаних робіт, протягом 90 банківських днів з дати надання Виконавцем Замовнику зазначених документів, за умови надходження відповідного фінансування. Отже, умови прєкту договору про закупівлю не відповідають інформації у тендерній документації та у оголошенні про проведення закупівлі. Також, не узгоджується із змістом пункту 19 Особливостей №1178, в редакції, що діяла на момент початку закупівлі, і пункт 3.5 проєкту договору про закупівлю, в якому замовник допускає можливість зміни істотних умов договору, у зв’язку із зміною ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Таким чином, замовником при складанні тендерної документації не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Також, звертаю увагу на порушення, допущені під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1». Замовником не були виявлені невідповідності у інформації та документах учасника:
1) відсутність згоди на обробку персональних даних замовником від Римаря Антона Борисовича. Персональні дані зазначеної особи містяться у договорі про надання послуг №19/06 від 19.06.2023 р., а саме реєстраційний номер облікової картки платника податків. Водночас, згідно підпункту 8 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації персональні дані фізичної особи, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована відповідно до положень Закону не можуть бути оброблені, поширені без згоди фізичної особи. До персональних даних фізичної особи відносяться зокрема, паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво платника податків, посвідчення, диплом про закінчення учбових закладів, допуски, звіти про ЄСВ, трудові книжки (її відомості), трудові контракти, відомості про сімейний стан та стан здоров'я, місцепроживання, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша інформація, передбачена законодавством України. У разі не надання фізичною особою, персональні дані якої містяться у складі тендерної пропозиції Учасника, згоди на обробку таких персональних даних відповідно до положень Закону, спричинить відхилення тендерної пропозиції Учасника відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
- відсутність всіх невід’ємних додатків до договору оренди № 3539 нерухомого майна, що належить до комунальної власності від 06.01.2022 р., наданого учасником на виконання вимоги підпункту 1.1 пункту 1 у додатку 1 до тендерної документації, а саме викопіювання з по поверхового плану;
- невідповідність дезінфекційного засобу, який використовує учасник у технології прання білизни, а саме «Дезеконом (концентрат)», вимогам замовника, зокрема, в частині спектру антимікробної дії у відношені гастроентеритів та дерматофітів, що також підтверджується висновклм державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 22.03.2021 р., наданим учасником у складі документів тендерної пропозиції. Водночас, у пункту 6 розділу ІІІ у додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що в технології обробки білизни має застосовуватися дезінфекційний засіб з широким спектром антимікробної дії, а саме: у відношенні бактерій (включаючи мікобактерії туберкульозу), вірусів (зокрема віруси гепатитів, вірусів ВІЛ (СНІД), поліомієліту, вірусів грипу A (H1N1), гастроентеритів, вірусів ECHO, воксакі та інших вірусних патогенів), спор, грибів роду KANDIDA, дерматофітів, пліснявих грибків.
Оскільки, зазначені порушення не можуть бути усуненні, тому, замовник має прийняте відповідне рішення про відміну відкритих торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 01.09.2023 18:30
Дата подачі:
01.09.2023 18:30
Вирішення:
Шановний Учасник, відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" та Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 наведений вичерпний перелік умов для відміни Закупівлі. Наведені у вашій вимозі аргументи не є підставою для відміни торгів.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
СКАРГА ВІД ФОП Крендельова А.І.
Номер:
abf91b17355f44a79068327fd91a6237
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-18-014073-a.b6
Назва:
СКАРГА ВІД ФОП Крендельова А.І.
Скарга:
СКАРГА ВІД ФОП Крендельова А.І.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2023-05-18-014073-a_.pdf 01.09.2023 17:41
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
01.09.2023 18:12
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
cfefa77c51634f3cbcb0221736f6c0e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-18-014073-a.a5
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга від ТОВ "Київпромсервіс 1"
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА UA-2023-05-18-014073-a.pdf 26.07.2023 20:13
- СКАРГА UA-2023-05-18-014073-a.pdf.p7s 26.07.2023 20:13
- Рішення від 08.05.2023 № 6111.pdf 26.07.2023 20:13
- рішення від 01.06.2023 № 7877 .pdf 26.07.2023 20:13
- витяг_із_рішення_від_13_02_2023_№_1613_АМКУ.pdf 26.07.2023 20:13
- ЗМІ про закупівлю).pdf 27.07.2023 10:34
- Додаткові_заперечення_UA_2023_05_18_014073_a.pdf 08.08.2023 23:10
- рішення від 28.07.2023 № 11596.pdf 28.07.2023 18:05
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.08.2023 № 12394.pdf 10.08.2023 11:22
- рішення від 09.08.2023 № 12394.pdf 14.08.2023 15:16
- Відповідь на скаргу (Прання).docx 08.08.2023 13:07
- Slovnyk_ukrainskoi_movy_t8.pdf 08.08.2023 13:07
- Протокольне рішення УО АМКУ (Прання).pdf 28.08.2023 10:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.07.2023 20:15
Дата розгляду скарги:
09.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.07.2023 18:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.08.2023 15:16
Дата виконання рішення Замовником:
28.08.2023 10:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» за процедурою закупівлі ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги зпрання медичної білизни), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2023-05-18-014073-a
Вимога
Залишено без розгляду
деталі у вимозі
Номер:
d080f2b422d44f88b799143c8d74a602
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-18-014073-a.a4
Назва:
деталі у вимозі
Вимога:
Рішення органу оскарження"За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР щодо послуг з прання медичної білизни об'ємом за попередній рік не менше саме 50 т, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника."
Аналогічний договір - це ОДНИНА, А НЕ МНОЖИНА! Просимо виконати рішення АМКУ!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.06.2023 10:42
Вирішення:
Шановний потенційний Участнику, в рішенні АМКУ зазначено саме про обєм, Замовник на підставі рішення АМКУ вніс зміни, які вимагалися в тексті рішення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.06.2023 00:03
Вимога
Відхилено
деталі у вимозі
Номер:
51dbbfe1bcd5467394b73eb301447402
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-18-014073-a.a3
Назва:
деталі у вимозі
Вимога:
статус вимоги: завоволена. Але зміни в Тд не внесено. Замовником не виконано рішення АМКУ № 7877-р/пк-пз від 01.06.2023 р. в частині кількості аналогічних договорів. Просимо п. 3.1, 3.2. Додатку 1 викласти наступним чином: «3.1. Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних (-ого) договорів (-ору) на прання медичної білизни протягом 3-х попередніх років із зазначенням повного найменування підприємства, дати, номера та предмету договору. 3.2. Копії (-ія) договорів (-ору) про надання аналогічних послуг, які (-ий) вказані (-ий) в довідці, з актами аданих послуг/виконаних робіт або інші документи, що підтверджують виконання договорів (-ору), зазначених (-ого) у довідці». В інакшому випадку, нами 20.06.2023 року буде подано скаргу до АМКУ та повідомлено ДАСУ про наявність підстав для притягнення уповноваженої особи Замовника до відповідальності згідно ст.164-14 КУпАП (невиконання рішення АМКУ).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.06.2023 15:31
Вирішення:
В тексті рішення АМКУ зазначено "За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які
зможуть надати аналогічний договір щодо послуг з прання медичної білизни об'ємом за
попередній рік не менше саме 50 т, що є дискримінаційним по відношенню до інших
суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника."
Замовником були внесені зміни та прибрано дану вимогу з ТД, з приводу кількості договорів в тексті рішення АМКУ не зазначено.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
деталі у вимозі
Номер:
d377da6a5ce04df99f1e586b5a4dc3d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-18-014073-a.a2
Назва:
деталі у вимозі
Вимога:
ДОДАТОК № 5 до тендерної документації ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДМОВИ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ «Перелік документів та інформації для підтвердження відсутності підстав для відхилення Учасника відповідно до вимог, визначених пунктом 47 Постанови» та «Вимоги до ПЕРЕМОЖЦЯ процедури закупівлі та відповідний спосіб перевірки» викладено некоректно. Закупівля оголошена 18 травня 2023 року, а отже в редакції Особливостей від 20.04.23 року (без аукціонів) підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах регулює ПУНКТ 44!. Просимо привести ТД у відповідність до чинного законодавства. Абз. 5 п. 2 Особливостей в редакції від 19.05.2023 року : закупівлі товарів, робіт і послуг, що розпочаті ДО набрання чинності цією постановою, завершуються в порядку, що діяв до набрання чинності цією постановою.
Крім цього, Замовником не виконано рішення АМКУ № 7877-р/пк-пз від 01.06.2023 р. в частині кількості аналогічних договорів. Просимо п. 3.1, 3.2. Додатку 1 викласти наступним чином: «3.1. Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних (-ого) договорів (-ору) на прання медичної білизни протягом 3-х попередніх років із зазначенням повного найменування підприємства, дати, номера та предмету договору. 3.2. Копії (-ія) договорів (-ору) про надання аналогічних послуг, які (-ий) вказані (-ий) в довідці, з актами аданих послуг/виконаних робіт або інші документи, що підтверджують виконання договорів (-ору), зазначених (-ого) у довідці». В інакшому випадку, нами 20.06.2023 року буде подано скаргу до АМКУ та повідомлено ДАСУ про наявність підстав для притягнення уповноваженої особи Замовника до відповідальності згідно ст.164-14 КУпАП (ТД складена не у відповідності до законодавства, невиконання рішення АМКУ).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.06.2023 19:56
Вирішення:
до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
71b69224748241d18100e93992b9783b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-18-014073-a.a1
Назва:
СКАРГА
Скарга:
СКАРГА ВІД ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
Пов'язані документи:
Учасник
- договір на транспортний засіб.pdf 22.05.2023 21:58
- договір_Оренди_Братиславська_3 (матеріально-технічна база та обладнання).pdf 22.05.2023 21:58
- СКАРГА.pdf 22.05.2023 21:58
- Рішення від 08.05.2023 № 6111.pdf 22.05.2023 21:58
- Аналогічний досвід.pdf 22.05.2023 21:58
- аналогічний договір, який підтверджує можливість транспортування в умовах воєнного стану.pdf 22.05.2023 21:58
- додаткові пояснення Скаржника.pdf 29.05.2023 16:33
- рішення від 24.05.2023 № 7203.pdf 24.05.2023 17:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.06.2023 № 7877.pdf 02.06.2023 14:49
- рішення від 01.06.2023 № 7877.pdf 06.06.2023 19:44
- Відповідь на скаргу (Прання КОКЛ).docx 29.05.2023 09:51
- Лист.pdf 29.05.2023 09:51
- Договір 112.pdf 29.05.2023 09:51
- Відповідь на скаргу (Прання КОКЛ).pdf 29.05.2023 09:51
- Скрін Пральня Лотус.jpg 29.05.2023 09:51
- Протокол_розторгнення_договору_з_Київпромсервіс.pdf 29.05.2023 09:51
- Скрін Блеск.jpg 29.05.2023 09:51
- Скрін ФОП.jpg 29.05.2023 09:51
- Зміни до Тендерної документації КОКЛ прання.docx 19.06.2023 11:57
- Протокольне_рішення_УО_відповідно_рішення_АМКУ.pdf 19.06.2023 11:57
- ТД - КОКЛ Прання зі змінами.docx 19.06.2023 11:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.05.2023 21:59
Дата розгляду скарги:
01.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.05.2023 17:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.06.2023 19:44
Дата виконання рішення Замовником:
19.06.2023 11:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та рішення органу оскарження - Антимонопольного комітету України набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються, а саме: внесено зміни до тендерної документації ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання медичної білизни) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2023-05-18-014073-a з метою усунення порушення