-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт навчального та спального корпусів Майорщинської спеціальної школи Полтавської обласної ради за адресою вул. Козацька, 59, с. Майорщина, Лубенський район, Полтавська область» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Завершена
8 405 130.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
18.05.2023 16:29 - 27.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Недопустима Вимога "Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ). У складі пропозиції учасник надає чинний на момент видачі Сертифікатів документ, що підтверджує акредитацію органу сертифікації. Відповідні сертифікати систем повинні бути чинні протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі."
Номер:
a321af365cfa4143ba7ae407b24c75b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-18-013477-a.a2
Назва:
Недопустима Вимога "Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ). У складі пропозиції учасник надає чинний на момент видачі Сертифікатів документ, що підтверджує акредитацію органу сертифікації. Відповідні сертифікати систем повинні бути чинні протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі."
Вимога:
Лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07: «У зв'язку із втратою чинності з
01.01.2018 Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і
сертифікацію" (далі - Декрет) повідомляємо.
…З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила
своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації
діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації»…
Основний принцип проведення акредитації - добровільність (акредитація не є обов'язковою)
1. Стаття 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»: «Діяльність з
акредитації базується на таких основних принципах: забезпечення рівності прав, законних інтересів
усіх заінтересованих сторін… добровільності акредитації»
2. Національне агентство з акредитації України (НААУ) в «Основних принципах діяльності НААУ»
також чітко вказує на добровільність акредитації (офіційний сайт НААУ).
Неприпустимість штучного обмеження потенціного кола учасників тендера
Письмо Мінекономіки № 3433-09/17860-09 вiд 23.03.2021 підписом заступника міністра І. Новікової:
«Мінекономіки розглянуло Ваше звернення щодо сертифікації систем управління якістю
акредитованим органом із сертифікації та повідомляє.
Виходячи з норм Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон про закупівлі), вимоги в
тендерній документації встановлюються замовником самостійно згідно із законодавством, з
урахуванням частини четвертої статті 5 Закону про закупівлі, відповідно до якої замовники не мають
права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів,
закріплених у частині першій статті 5 Закону про закупівлі, не призводячи своїми діями до
штучного a6o умисного обмеження потенційного кола учасників.
Відповідно до норм Закону про закупівлі та Положення про Міністерство розвитку економіки, торгівлі
та сільського господарства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
20.08.2014 № 459 (зі змінами), до компетенції Мінекономіки як Уповноваженого органу не належить
визначення правомірності дій замовників в конкретних випадках.
Разом з цим зазначаємо, що відповідно до статті 5 Закону України “Про акредитацію органів з оцінки
відповідності”, який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки
відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність…»
Відповідно дана Вимога обмежує участь учасників просимо її прибрати!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.05.2023 10:14
Вирішення:
Шановний Учасник! Розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне. Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в подальшому - Закон) з урахуванням Особливостей.
Так, відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, частиною 3 Розділу 5 тендерної документації передбачено, що Учасник у складі своєї пропозиції надає скан-копії з оригіналів чинних Сертифікатів системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015 та ISO 9001:2018; системи екологічного менеджменту/управління, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 14001:2015 та системи менеджменту/управління охорони здоров’я та безпеки праці виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 45001:2019. Сертифікатами Учасник закупівлі повинен підтвердити, що системи управління/менеджменту якості; системи екологічного менеджменту/управління та системи менеджменту/управління охорони здоров’я та безпеки праці Учасника стосовно: електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; штукатурних робіт; покриття підлоги й облицювання стін; малярних робіт та скління; інших робіт із завершення будівництва; покрівельних робіт відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015/ ISO 9001:2018/ ISO 14001:2015/ ISO 45001:2019 відповідно. Сертифікати повинні бути видані органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ). У складі пропозиції учасник надає чинний на момент видачі Сертифікатів документ, що підтверджує акредитацію органу сертифікації. Відповідні сертифікати систем повинні бути чинні протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі.
Згідно зі статтею 10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» Національний орган України з акредитації може акредитувати органи з оцінки відповідності, зокрема: органи із сертифікації систем якості, систем управління якістю, систем екологічного управління; інші органи з оцінки відповідності.
Отже, вказана норма передбачена Законом.
Таким чином, зазначена вимога тендерної документації щодо акредитації органу сертифікації, не є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки кожен Учасник має можливість отримати відповідні документи.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Кваліфікаційні вимоги визначені в таблиці 1 Додатку 2
Номер:
a1719bf163b34d73a401c4ba409907e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-18-013477-a.c1
Назва:
Кваліфікаційні вимоги визначені в таблиці 1 Додатку 2
Вимога:
Шановний Замовник, приберіть вимогу щодо подачі Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань охорони праці на експлуатацію - дрилі, шурупокруту/шуруповерту, перфортатору, оскільки жодним нормати-вно правовим актом не встоновлено вимог щодо декларування на ці інструменти.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.05.2023 15:09
Вирішення:
Відповідні зміни внесено до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено