• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015- 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з підготовки до повірки та регулювання водолічильників на місці експлуатації та стаціонарному обладнанні)

Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Відповідно до технічних вимог вказано крок зниження ціни 1%.

Торги відмінено

4 738 340.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 18.05.2023 16:24 - 02.06.2023 00:00
Вимога
Вирішена

ВИМОГА

Номер: 8ee3ed0959164a3e8c6ef963f0e675b8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-18-013329-a.a2
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Замовник вимагає: – учасник повинен документально (із застосуванням документів встановленого зразка, узгоджених з Замовником) супроводжувати процес обробки інформації фіксацією показань засобів обліку, заповнення актів відповідного зразка, та своєчасної передачі інформації замовнику через відповідний електронний сервіс; – учасник повинен мати сайт, на якому у вільному доступі будуть доступні документи (свідоцтва, довідки) та протоколи повірки у відповідності до п. 5 статті 7 Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" - "Результати вимірювань повинні бути доступні юридичним і фізичним особам, які мають щодо них обґрунтований інтерес."; – учасник повинен надати довідку в довільній формі з посиланням на сайт де розміщенні документи про повірку та протоколи, що були виконані Учасником; – у разі оскарження результатів повірки Учасник повинен надати доступ до файлів, що зберігаються в енергонезалежній пам’яті установки за допомогою якої проводились відповідні метрологічні вимірювання; – з метою забезпечення можливості перевірки Замовником, на період надання послуг, що є предметом даної закупівлі, всі проливні установки (переносні та стаціонарні) повинні знаходитися на території м. Миколаїв; – - Наявність документу на право користування ліцензованим програмним забезпеченням Sensus READ, що застосовується під час повірки лічильників фірми Sensus. З огляду на вказане, наголосимо на наступних нормах законодавства. По-перше. Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» та Порядок проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затверджений наказом Мінекономіки від 08.02.2016 №193 не встановлюють жодних вимог до місця надання послуг. Так, Порядок проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затверджений наказом Мінекономіки від 08.02.2016 №193, встановлює умови проведення повірки, а саме повірку ЗВТ проводять: – у стаціонарних або пересувних повірочних лабораторіях; – безпосередньо на місці експлуатації або ремонту. При цьому, місце проведення повірки визначає виконавець, зважаючи на економічні чинники, можливість транспортування еталонів, допоміжних ЗВТ і допоміжного обладнання та ЗВТ, що повіряють, погоджуючи це рішення із заявником. По-друге. Предметом закупівлі є «Повірка лічильників води». Зазначена послуга надається з дотриманням: - Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність»; - Постанови Кабінету Міністрів України від 08.07.2015 №474 «Про затвердження Порядку подання засобів вимірювальної техніки на періодичну повірку, обслуговування та ремонт»; - Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів» від 08.02.2016 №193; - «Методики повірки лічильників води з механічним пристроєм номінальних діаметрів DN10, DN15, DN20 на місці експлуатації», затверджену наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №2129 від 23.12.2016 року; - Методики повірки в повірочній лабораторії – МПУ 392/03-2015 «Рекомендації. Метрологія. Лічильники води. Методика повірки». Жоден з перелічених вище чи будь-яких інших нормативних документів не передбачає виконання вимог замовника, зазначених вище. Згідно предмету закупівлі послуги, що надаватимуться повинні відповідати вимогам Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014р. №1314-VII. Послуги повинні надаватися в порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку подання засобів вимірювальної техніки на періодичну повірку, обслуговування та ремонт» від 08.07.2015р. № 474. Вимагаючи наявність документу на право користування ліцензованим програмним забезпеченням Sensus READ, що застосовується під час повірки лічильників фірми Sensus під час проведення повірки лічильників води замовник встановлює вимогу не передбачену чинним законодавством. Наголосимо, стаття 19 Конституції України встановлює, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Оскільки жоден з вищевказаних нормативно-правових актів не встановлює вимоги щодо наявності у виконавця послуги дозволу виробника ЗВТ на здійснення діяльності, то така вимога суперечить законодавству і є дискримінаційною. У зв’язку з зазначеним вище, ВИМАГАЄМО привести тендерну документацію у відповідність до норм, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», а саме: – виключити вимогу щодо обов’зку учасника документального підтвердження (із застосуванням документів встановленого зразка, узгоджених з Замовником) супроводжувати процес обробки інформації фіксацією показань засобів обліку, заповнення актів відповідного зразка, та своєчасної передачі інформації замовнику через відповідний електронний сервіс; – виключити вимогу щодо наявності учасником сайту, на якому у вільному доступі будуть доступні документи (свідоцтва, довідки) та протоколи повірки у відповідності до п. 5 статті 7 Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" - "Результати вимірювань повинні бути доступні юридичним і фізичним особам, які мають щодо них обґрунтований інтерес."; – виключити вимогу щодо надання учасником довідки в довільній формі з посиланням на сайт де розміщенні документи про повірку та протоколи, що були виконані Учасником; – виключити вимогу щодо надання учасником доступу до файлів, що зберігаються в енергонезалежній пам’яті установки за допомогою якої проводились відповідні метрологічні вимірювання у разі оскарження результатів повірки; – виключити вимогу щодо забезпечення можливості перевірки замовником, на період надання послуг, що є предметом даної закупівлі, всі проливні установки (переносні та стаціонарні) повинні знаходитися на території м. Миколаїв; – виключити вимогу щодо наявності документу на право користування ліцензованим програмним забезпеченням Sensus READ, що застосовується під час повірки лічильників фірми Sensus.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Задовільнено частково. Відповідь: 1. Виключити вимогу щодо обов’язку учасника документального підтвердження (із застосуванням документів встановленого зразка, узгоджених з Замовником) супроводжувати процес обробки інформації фіксацією показань засобів обліку, заповнення актів відповідного зразка, та своєчасної передачі інформації замовнику через відповідний електронний сервіс. Необхідність фотофіксації показників засобів обліку, що повіряються на місті експлуатації обумовлена вимогами діючої Методики повірки (додаток 3, п.2). «2. До протоколу повірки вносяться фотографії шкали лічильника на початку і наприкінці вимірювань для кожної об’ємної витрати.». У випадку відсутності заповненого документу (акту) з фіксацією номеру, показів, приладів обліку що проходять повірку, підпису абонента, дати та часу виконання послуги та іншої інформації Замовник не може проводити подальшу роботу за даним особовим рахунком, у зв'язку з чим Замовник вважає неможливим виключити вимогу щодо обов'язку учасника документального підтвердження (із застосуванням документів встановленого зразка, узгоджених з Замовником) супроводжувати процес обробки інформації фіксацією показань засобів обліку, заповнення актів відповідного зразка, та своєчасної передачі інформації замовнику через відповідний електронний сервіс. 2. Виключити вимогу щодо наявності учасником сайту, на якому у вільному доступі будуть доступні документи (свідоцтва, довідки) та протоколи повірки у відповідності до п. 5 статті 7 Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" "Результати вимірювань повинні бути доступні юридичним і фізичним особам, які мають щодо них обґрунтований інтерес.". Замовником буде внесено зміни до ДОДАТКУ 4 тендерної документації. 3. Виключити вимогу щодо надання учасником довідки в довільній формі з посиланням на сайт де розміщенні документи про повірку та протоколи, що були виконані Учасником. Замовником буде внесено зміни до ДОДАТКУ 4 тендерної документації. 4. Виключити вимогу щодо надання учасником доступу до файлів, що зберігаються в енергонезалежній пам’яті установки за допомогою якої проводились відповідні метрологічні вимірювання у разі оскарження результатів повірки. У відповідності до Методики повірки п.6.3 «Пристрій обчислення та зберігання даних повинен мати енергонезалежну пам’ять, захищену від зовнішнього втручання, для забезпечення зберігання в окремих файлах усіх виміряних та отриманих за час повірки даних.» Також відповідно ч. 3 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимоги замовника щодо надання учасником доступу до файлів, що зберігаються в енергонезалежній пам’яті установки за допомогою якої проводились відповідні метрологічні вимірювання у разі оскарження результатів повірки не суперечать жодному з Законодавчих або інших нормативних актів, та вимагаються виключно для підтвердження правильності виконання робіт у випадку оскарження результатів повірки абонентом замовника. 5. Виключити вимогу щодо забезпечення можливості перевірки замовником, на період надання послуг, що є предметом даної закупівлі, всі проливні установки (переносні та стаціонарні) повинні знаходитися на території м. Миколаїв. Замовником буде внесено зміни до ДОДАТКУ 4 тендерної документації. 6. Виключити вимогу щодо наявності документу на право користування ліцензованим програмним забезпеченням Sensus READ, що застосовується під час повірки лічильників фірми Sensus. Замовником буде внесено зміни до ДОДАТКУ 4 тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: bf080c67a3e24eb88a810bc7f6d834f7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-18-013329-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Замовник вимагає: – учасник повинен документально (із застосуванням документів встановленого зразка, узгоджених з Замовником) супроводжувати процес обробки інформації фіксацією показань засобів обліку, заповнення актів відповідного зразка, та своєчасної передачі інформації замовнику через відповідний електронний сервіс; – учасник повинен мати сайт, на якому у вільному доступі будуть доступні документи (свідоцтва, довідки) та протоколи повірки у відповідності до п. 5 статті 7 Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" - "Результати вимірювань повинні бути доступні юридичним і фізичним особам, які мають щодо них обґрунтований інтерес."; – учасник повинен надати довідку в довільній формі з посиланням на сайт де розміщенні документи про повірку та протоколи, що були виконані Учасником; – у разі оскарження результатів повірки Учасник повинен надати доступ до файлів, що зберігаються в енергонезалежній пам’яті установки за допомогою якої проводились відповідні метрологічні вимірювання; – з метою забезпечення можливості перевірки Замовником, на період надання послуг, що є предметом даної закупівлі, всі проливні установки (переносні та стаціонарні) повинні знаходитися на території м. Миколаїв; – - Наявність документу на право користування ліцензованим програмним забезпеченням Sensus READ, що застосовується під час повірки лічильників фірми Sensus. З огляду на вказане, наголосимо на наступних нормах законодавства. Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» та Порядок проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затверджений наказом Мінекономіки від 08.02.2016 №193 не встановлюють жодних вимог до місця надання послуг. Так, Порядок проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затверджений наказом Мінекономіки від 08.02.2016 №193, встановлює умови проведення повірки, а саме повірку ЗВТ проводять: – у стаціонарних або пересувних повірочних лабораторіях; – безпосередньо на місці експлуатації або ремонту. При цьому, місце проведення повірки визначає виконавець, зважаючи на економічні чинники, можливість транспортування еталонів, допоміжних ЗВТ і допоміжного обладнання та ЗВТ, що повіряють, погоджуючи це рішення із заявником. Згідно предмету закупівлі послуги, що надаватимуться повинні відповідати вимогам Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014р. №1314-VII. Послуги повинні надаватися в порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку подання засобів вимірювальної техніки на періодичну повірку, обслуговування та ремонт» від 08.07.2015р. № 474. Вимагаючи наявність документу на право користування ліцензованим програмним забезпеченням Sensus READ, що застосовується під час повірки лічильників фірми Sensus під час проведення повірки лічильників води замовник встановлює вимогу не передбачену чинним законодавством. Наголосимо, стаття 19 Конституції України встановлює, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Оскільки жоден з вищевказаних нормативно-правових актів не встановлює вимоги щодо наявності у виконавця послуги дозволу виробника ЗВТ на здійснення діяльності, то така вимога суперечить законодавству і є дискримінаційною. У зв’язку з зазначеним вище, ВИМАГАЄМО привести тендерну документацію у відповідність до норм, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», а саме: – виключити вимогу щодо обов’зку учасника документального підтвердження (із застосуванням документів встановленого зразка, узгоджених з Замовником) супроводжувати процес обробки інформації фіксацією показань засобів обліку, заповнення актів відповідного зразка, та своєчасної передачі інформації замовнику через відповідний електронний сервіс; – виключити вимогу щодо наявності учасником сайту, на якому у вільному доступі будуть доступні документи (свідоцтва, довідки) та протоколи повірки у відповідності до п. 5 статті 7 Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність" - "Результати вимірювань повинні бути доступні юридичним і фізичним особам, які мають щодо них обґрунтований інтерес."; – виключити вимогу щодо надання учасником довідки в довільній формі з посиланням на сайт де розміщенні документи про повірку та протоколи, що були виконані Учасником; – виключити вимогу щодо надання учасником доступу до файлів, що зберігаються в енергонезалежній пам’яті установки за допомогою якої проводились відповідні метрологічні вимірювання у разі оскарження результатів повірки; – виключити вимогу щодо забезпечення можливості перевірки замовником, на період надання послуг, що є предметом даної закупівлі, всі проливні установки (переносні та стаціонарні) повинні знаходитися на території м. Миколаїв; – виключити вимогу щодо наявності документу на право користування ліцензованим програмним забезпеченням Sensus READ, що застосовується під час повірки лічильників фірми Sensus.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Не повний текст
Дата скасування: 27.05.2023 20:34