-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
(Поточний ремонт вул.Ніжинська (від вул.М.Голего до просп.Відрадного) в Солом'янському районі м.Києва)
Торги не відбулися
7 173 780.12
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 868.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 35 868.90 UAH
Період оскарження:
18.05.2023 15:27 - 24.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга про порушення замовником процедури кваліфікації щодо безпідставного визнання переможцем учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕЛАРМ» пропозиція якого не відповідає вимогам закону та тендерної документації Замовника протокольне рішення від 10.07.2023 р. №10/07
Номер:
ebd257657c194a44a4454a67912b0a33
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-18-011224-a.c9
Назва:
Скарга про порушення замовником процедури кваліфікації щодо безпідставного визнання переможцем учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕЛАРМ» пропозиція якого не відповідає вимогам закону та тендерної документації Замовника
протокольне рішення від 10.07.2023 р. №10/07
Скарга:
Скарга про порушення замовником процедури кваліфікації щодо безпідставного визнання переможцем учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕЛАРМ» пропозиція якого не відповідає вимогам закону та тендерної документації Замовника
протокольне рішення від 10.07.2023 р. №10/07
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ДСЗ Ніжинська.docx 14.07.2023 15:35
- Скарга ДСЗ Ніжинська нова.docx 14.07.2023 22:28
- рішення від 18.07.2023 № 10832.pdf 18.07.2023 20:29
- інформація про резолютивну частину рішення від 01.08.2023 № 11867.pdf 02.08.2023 18:29
- рішення від 01.08.2023 № 11867.pdf 04.08.2023 10:21
- ТД_поточний_ремонт_Ніжинська_зі_змінами_від22_05_23 (1) (1).pdf 20.07.2023 18:14
- ТД_поточний_ремонт_Ніжинська_зі_змінами_від22_05_23 (1) (1).doc 20.07.2023 18:14
- Протокол переможця Веларм.pdf 20.07.2023 18:15
- Довідка_покриття_71_737,80_UAH_Validation_Report.pdf 25.07.2023 21:40
- ЗМІНИ до ТД від 22.05.docx 25.07.2023 21:40
- Guarantee_71 737,80 UAH_Validation_Report.pdf 25.07.2023 21:40
- Зміни № 1_71 737,80 UAH_Validation_Report.pdf 25.07.2023 21:40
- Відповідь на скаргу.docx 25.07.2023 21:40
- Відповідь на скаргу.docx.asice 25.07.2023 21:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.07.2023 16:05
Дата розгляду скарги:
01.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.07.2023 20:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.08.2023 10:21
Дата виконання рішення Замовником:
10.08.2023 13:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення від 10.07.2023р. №10/07 скасовано
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
f5fdccf233a64a2ebb9a50721a896ab7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-18-011224-a.b8
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
вимога надати «копію диплом про освіту з відповідним додатком (у разі їх наявності) інженера з охорони праці (наявність вищої освіти з отримання спеціальності з галузі знань «Інженер з профілактичних робіт», тощо);
- копію диплому про освіту (про вищу освіту) з відповідним додатком (у разі їх наявності) інженера-геодезиста учасника з присвоєнням відповідної кваліфікації ( інженер-геодезист);
- копію кваліфікаційного сертифікату на вказаного учасником інженера з охорони праці (будівництво), який повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво) згідно з вимогами стандарту, яке забезпечує Орган із сертифікації персоналу будівельної галузі (далі - ОСП БГ) акредитований Національним агентством з акредитації України згідно із Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» (орган сертифікації має відповідати вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014»
ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ ВИМОГАМИ, А ТАКОЖ ПОРУШУЮТЬ ДІЮЧЕ ЗАКОНОДАВСТВО УКРАЇНИ.
Опис:
Згідно ч.4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначено: "4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". Згідно ст. 15 Закону України "Про охорону праці" зазначено: "На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку. Служба охорони праці підпорядковується безпосередньо роботодавцю". Вимога про наявність інженер з охорони праці та вимоги щодо копію диплом про освіту з відповідним додатком (у разі їх наявності) інженера з охорони праці (наявність вищої освіти з отримання спеціальності з галузі знань «Інженер з профілактичних робіт», тощо) повністю не відповідає вказаним нормам Закону України "Про охорону праці" щодо можливості суміщення професій на підприємстві та залучення сторонніх фахівців.
Також діюче законодавство не передбачає обов’язкову наявність відповідного фахового диплому у інженера з охорони праці.
Наша компанія має інженера охорони праці з дипломом за іншим напрямком освіти ніж вимагається (що не заборонено законом) та має інженера геодезиста з дипломом за іншим напрямком освіти (що не заборонено законом), а вимога Замовника обмежує конкуренцію Учасника.
Наша компанія також оскаржує подібні дискримінаційні вимоги інших замовників. СКАРГА ДОДАЄТЬСЯ
ВИМАГАЄМО ВИКЛЮЧИТИ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВИМОГИ про надання ««копію диплом про освіту з відповідним додатком (у разі їх наявності) інженера з охорони праці (наявність вищої освіти з отримання спеціальності з галузі знань «Інженер з профілактичних робіт», тощо);
- копію диплому про освіту (про вищу освіту) з відповідним додатком (у разі їх наявності) інженера-геодезиста учасника з присвоєнням відповідної кваліфікації ( інженер-геодезист);
- копію кваліфікаційного сертифікату на вказаного учасником інженера з охорони праці (будівництво), який повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво) згідно з вимогами стандарту, яке забезпечує Орган із сертифікації персоналу будівельної галузі (далі - ОСП БГ) акредитований Національним агентством з акредитації України згідно із Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» (орган сертифікації має відповідати вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014»
В іншому випадку наша компанія змушена буде звертатися за захистом своїх прав до суду, також до правоохоронних органів і НАБУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Виконком Української міськради.pdf 23.05.2023 23:46
Дата подачі:
23.05.2023 23:46
Вирішення:
Виходячи з матеріалів направленого звернення, ви вважаєте дискримінаційною вимогу щодо надання :
«копію диплом про освіту з відповідним додатком (у разі їх наявності) інженера з охорони праці (наявність вищої освіти з отримання спеціальності з галузі знань «Інженер з профілактичних робіт», тощо);
- копію диплому про освіту (про вищу освіту) з відповідним додатком (у разі їх наявності) інженера-геодезиста учасника з присвоєнням відповідної кваліфікації ( інженер-геодезист);
- копію кваліфікаційного сертифікату на вказаного учасником інженера з охорони праці (будівництво), який повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво) згідно з вимогами стандарту, яке забезпечує Орган із сертифікації персоналу будівельної галузі (далі - ОСП БГ) акредитований Національним агентством з акредитації України згідно із Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» (орган сертифікації має відповідати вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014»
З цього приводу повідомляємо наступне –
Підтвердження залучення інженера-геодезиста та інженера з охорони праці є необхідною умовою для якісного виконання робіт.
Виходячи з того, що під час надання послуг, що є предметом закупівлі є необхідним контроль заходів зміни рельєфу ділянок виконуваних робіт, дотримання законодавства, правил, стандартів, нормативів, положень, інструкцій з охорони праці, Замовник вважає необхідним наявність працівників вказаних професій.
Виходячи з умов документації, учасники процедури закупівлі можуть мати їх або у штаті, або залучати за сумісництвом, або укладеній цив.угоді.
Також повідомляємо про те, що статтею 7 Закону визначено Органи контролю у сфері закупівель. Частиною четвертою статті 7 Закону визначено, що рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
У разі потреби, Ви не обмежені у зверненні до Органів контролю у сфері закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
8533c7008ae948b8a0cb83b670d1ad2e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-18-011224-a.b7
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
вимога надати «копію диплом про освіту з відповідним додатком (у разі їх наявності) інженера з охорони праці (наявність вищої освіти з отримання спеціальності з галузі знань «Інженер з профілактичних робіт», тощо);
- копію диплому про освіту (про вищу освіту) з відповідним додатком (у разі їх наявності) інженера-геодезиста учасника з присвоєнням відповідної кваліфікації ( інженер-геодезист);
- копію кваліфікаційного сертифікату на вказаного учасником інженера з охорони праці (будівництво), який повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво) згідно з вимогами стандарту, яке забезпечує Орган із сертифікації персоналу будівельної галузі (далі - ОСП БГ) акредитований Національним агентством з акредитації України згідно із Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» (орган сертифікації має відповідати вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014»
ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ ВИМОГАМИ, А ТАКОЖ ПОРУШУЮТЬ ДІЮЧЕ ЗАКОНОДАВСТВО УКРАЇНИ.
Опис:
Згідно ч.4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначено: "4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". Згідно ст. 15 Закону України "Про охорону праці" зазначено: "На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку. Служба охорони праці підпорядковується безпосередньо роботодавцю". Вимога про наявність інженер з охорони праці та вимоги щодо копію диплом про освіту з відповідним додатком (у разі їх наявності) інженера з охорони праці (наявність вищої освіти з отримання спеціальності з галузі знань «Інженер з профілактичних робіт», тощо) повністю не відповідає вказаним нормам Закону України "Про охорону праці" щодо можливості суміщення професій на підприємстві та залучення сторонніх фахівців.
Також діюче законодавство не передбачає обов’язкову наявність відповідного фахового диплому у інженера з охорони праці.
Наша компанія має інженера охорони праці з дипломом за іншим напрямком освіти ніж вимагається (що не заборонено законом) та має інженера геодезиста з дипломом за іншим напрямком освіти (що не заборонено законом), а вимога Замовника обмежує конкуренцію Учасника.
Наша компанія також оскаржує подібні дискримінаційні вимоги інших замовників. СКАРГА ДОДАЄТЬСЯ
ВИМАГАЄМО ВИКЛЮЧИТИ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВИМОГИ про надання ««копію диплом про освіту з відповідним додатком (у разі їх наявності) інженера з охорони праці (наявність вищої освіти з отримання спеціальності з галузі знань «Інженер з профілактичних робіт», тощо);
- копію диплому про освіту (про вищу освіту) з відповідним додатком (у разі їх наявності) інженера-геодезиста учасника з присвоєнням відповідної кваліфікації ( інженер-геодезист);
- копію кваліфікаційного сертифікату на вказаного учасником інженера з охорони праці (будівництво), який повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво) згідно з вимогами стандарту, яке забезпечує Орган із сертифікації персоналу будівельної галузі (далі - ОСП БГ) акредитований Національним агентством з акредитації України згідно із Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» (орган сертифікації має відповідати вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014»
В іншому випадку наша компанія змушена буде звертатися за захистом своїх прав до суду, також до правоохоронних органів і НАБУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.05.2023 23:44
Вирішення:
Виходячи з матеріалів направленого звернення, ви вважаєте дискримінаційною вимогу щодо надання :
«копію диплом про освіту з відповідним додатком (у разі їх наявності) інженера з охорони праці (наявність вищої освіти з отримання спеціальності з галузі знань «Інженер з профілактичних робіт», тощо);
- копію диплому про освіту (про вищу освіту) з відповідним додатком (у разі їх наявності) інженера-геодезиста учасника з присвоєнням відповідної кваліфікації ( інженер-геодезист);
- копію кваліфікаційного сертифікату на вказаного учасником інженера з охорони праці (будівництво), який повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво) згідно з вимогами стандарту, яке забезпечує Орган із сертифікації персоналу будівельної галузі (далі - ОСП БГ) акредитований Національним агентством з акредитації України згідно із Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» (орган сертифікації має відповідати вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014»
З цього приводу повідомляємо наступне –
Підтвердження залучення інженера-геодезиста та інженера з охорони праці є необхідною умовою для якісного виконання робіт.
Виходячи з того, що під час надання послуг, що є предметом закупівлі є необхідним контроль заходів зміни рельєфу ділянок виконуваних робіт, дотримання законодавства, правил, стандартів, нормативів, положень, інструкцій з охорони праці, Замовник вважає необхідним наявність працівників вказаних професій.
Виходячи з умов документації, учасники процедури закупівлі можуть мати їх або у штаті, або залучати за сумісництвом, або укладеній цив.угоді.
Також повідомляємо про те, що статтею 7 Закону визначено Органи контролю у сфері закупівель. Частиною четвертою статті 7 Закону визначено, що рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
У разі потреби, Ви не обмежені у зверненні до Органів контролю у сфері закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги
Номер:
b8f18b2078a84e42ad18b313c0a0588c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-18-011224-a.b6
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Пункт 1.1.5. «Вимоги щодо наявності лабораторії:» Додатку 2 розділу 2 " ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону)" щодо надати «документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (Атестат про акредитацію відповідності вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 )» є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ ТА ТАКИМ, ЩО ОБМЕЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ, в частині наявності у учасника лабораторії саме з таким сертифікатом.
Відповідно до ч.2 ст. 23 ЗУ «про стандартизацію» Національні стандарти та кодекси усталеної практики ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ НА ДОБРОВІЛЬНІЙ ОСНОВІ, КРІМ ВИПАДКІВ, ЯКЩО ОБОВ’ЯЗКОВІСТЬ ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ ВСТАНОВЛЕНА НОРМАТИВНО-ПРАВОВИМИ АКТАМИ.
Сертифікація за стандартом ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 – не визначена Законодавством Обов’язковою.
Крім того, є безліч інших стандартів, за якими може бути сертифіковано лабораторію, в тому числі ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання (ІSO 10012:2003, ІDT), що затверджені Наказом державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 25.07.2005 № 187 «Про затвердження національних стандартів України та скасування нормативних документів»; ДСТУ Б А.1.2-1:2007 «Система ліцензування та сертифікації у будівництві», що затверджений Наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 21.01.2008 N 15; а також багато інших стандартів.
ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ВИКЛЮЧИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ВИКЛАДЕНІ В пункті 1.1.5. «Вимоги щодо наявності лабораторії:» Додатку 2 розділу 2 які є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ ТА ТАКИМ, ЩО ОБМЕЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.05.2023 23:26
Вирішення:
На Вашу вимогу, від 23.05.2023, 23:26. ID: UA-2023-05-18-011224-A.B6 повідомляємо наступне –
Відповідно до положень проекту договору, (п6.4.17) Після завершення робіт, Виконавець зобов’язаний за свій рахунок, замовити в акредитованій лабораторії, погодженій з Замовником, випробування зразків дорожнього одягу у місцях, визначених представниками Замовника.
Пунктом 1.1.5 додатку 2 Документації визначено, що Учасник повинен мати власну чи залучену лабораторію контролю якості сумiшей асфальтобетонних, будівельних матеріалів (щебінь, пісок), розчинів будівельних, бетонів (у.т.ч. - неруйнівні методи контролю міцності бетону) та сумішей бетонних, керамічних виробів (у разі їх визначення учасником у наданих кошторисних розрахунках [наприклад – плитка, плитка керамічна]).
Для документального підтвердження наявностi вимiрювальної лабораторії Учасник повинен надати:
- довiдку в довiльнiй формi про наявнiсть вимiрювальної лабораторії в учасника з перелiком спроможності виконання вищезазначених послуг (лабораторія має бути атестована НААН та акредитована на проведення контролю якості та методів котролю, відповідно до вказаних вище вимог;
- документ, що підтверджує право власності (оренди/користування та/або право власностi на примiщення, обладнання та устаткування) на вимірювальну(-i) лабораторiю(-ї) Учасника або копiя чинного договору з усiма додатками та невід'ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником;
- документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (Атестат про акредитацію відповідності вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 ) з де вказано сферу акредитації, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником відповідно до вказаних вище вимог.
Замовник наголошує на тому, що виходячи з положень частини п’ятої статті 23 основного ЗУ «Про публічні закупівлі» , протоколи випробувань повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом саме АКРЕДИТАЦІЇ або іншим способом, визначеним законодавством.
Також, Акредитація лабораторії - процедура, яка передбачає встановлення відповідності діяльності випробувальної лабораторії міжнародним і національним стандартам. Акредитація органів з сертифікації та випробувальних лабораторій - сфера компетентності НААУ - Національного агентства з акредитації в Україні.
На веб-порталі НААУ зокрема розміщено Реєстр акредитованих ООВ, що містить відомості про 731 ДІЮЧИЙ атестат про акредитацію випробовувальних лабораторій згідно ДСТУ ISO/IEC 17025.
Потенційні учасники закупівлі не обмежені обрати одну з більш ніж 731 лабораторій для заключення договору на надання послуг
За таких вимог, Замовник вважає встановлену вимогу, що стосується контролю якості матеріалів необхідною для якісного надання послуг та прямо передбаченою Законом.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
порушеня законодавства
Номер:
3e0d11586e934f749a670729a84612dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-18-011224-a.b5
Назва:
порушеня законодавства
Вимога:
Додатком 3 до Тендерної документації передбачено «У разі, якщо при транспортуванні та використанні асфальтобетонних сумішей згідно стандартів які поширюється на використовувані асфальтобетонні суміші, передбачено необхідність дотримання вимог ДСанПіН 2.2.7.029, учасником надається чинний висновок (-ки) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, що буде використовуватися при виконанні робіт/наданні послуг. У будь якому випадку надається оригінал листа – гарантії від учасника закупівлі, який має підтверджувати зобов’язання з застосування заходів із захисту довкілля.»
Звертаємо Вашу увагу, що ДСанПіН 2.2.7.029 Гігієнічні вимоги щодо поводження з промисловими відходами та визначення їх класу небезпеки для здоров`я населення ВТРАТИЛА ЧИННІСТЬ відповідно до Повідомлення Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва від 15.07.2014 № 33 (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/n0009773-14#Text)
Так відповідно до повідомлення, «Враховуючи невиконання рішення Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва у встановлений строк, неоскарження цього рішення та виходячи зі змісту повноважень, регламентованих частиною п'ятою статті 28 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" повідомляємо, що дія постанови Головного державного санітарного лікаря України від 01.07.99 № 29 "Державні санітарні правила та норми 2. Комунальна гігієна. 2.7. Грунт, очистка населених місць, побутові та промислові відходи, санітарна охорона грунту. "Гігієнічні вимоги щодо поводження з промисловими відходами та визначення їх класу небезпеки для здоров'я населення" ДСанПіН 2.2.7.029-99", незареєстрованої в Міністерстві юстиції України, зупиняється з 16 вересня 2014 року.»
Таким чином вищевказана Вимога замовника посилається на нечинний нормативно-правовий акт, а тому не відповідає законодавству. Вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до ЧИННОГО законодавства, шляхом виключення цієї вимоги - «У разі, якщо при транспортуванні та використанні асфальтобетонних сумішей згідно стандартів які поширюється на використовувані асфальтобетонні суміші, передбачено необхідність дотримання вимог ДСанПіН 2.2.7.029, учасником надається чинний висновок (-ки) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, що буде використовуватися при виконанні робіт/наданні послуг. У будь якому випадку надається оригінал листа – гарантії від учасника закупівлі, який має підтверджувати зобов’язання з застосування заходів із захисту довкілля.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.05.2023 22:56
Вирішення:
На вашу вимогу, від 23.05.2023, 22:56. ID: UA-2023-05-18-011224-A.B5 повідомляємо наступне –
Відповідно до положень пункту 10 додатку 3 документації, у разі, якщо при транспортуванні та використанні асфальтобетонних сумішей згідно стандартів які поширюється на використовувані асфальтобетонні суміші, передбачено необхідність дотримання вимог ДСанПіН 2.2.7.029, учасником надається чинний висновок (-ки) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, що буде використовуватися при виконанні робіт/наданні послуг. У будь якому випадку надається оригінал листа – гарантії від учасника закупівлі, який має підтверджувати зобов’язання з застосування заходів із захисту довкілля.
Інформуємо Вас, що необхідність виконання даної вимоги є передбаченою виключно у випадках, якщо при транспортуванні та використанні асфальтобетонних сумішей згідно стандартів які поширюється на використовувані асфальтобетонні суміші, передбачено необхідність дотримання вимог ДСанПіН 2.2.7.029.
У всіх інших випадках, якщо згідно стандартів які поширюється на використовувані асфальтобетонні суміші не встановлено посилання на ДСанПіН 2.2.7.029, потенційні учасники можуть не надавати встановлені на підтвердження відповідності документи.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
порушення законодавства
Номер:
d0bdd48f76b948d7a5974b625a949908
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-18-011224-a.b4
Назва:
порушення законодавства
Вимога:
Додатком 3 до Тендерної документації передбачено «У разі, якщо при транспортуванні та використанні асфальтобетонних сумішей згідно стандартів які поширюється на використовувані асфальтобетонні суміші, передбачено необхідність дотримання вимог ДСанПіН 2.2.7.029, учасником надається чинний висновок (-ки) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, що буде використовуватися при виконанні робіт/наданні послуг. У будь якому випадку надається оригінал листа – гарантії від учасника закупівлі, який має підтверджувати зобов’язання з застосування заходів із захисту довкілля.»
Звертаємо Вашу увагу, що ДСанПіН 2.2.7.029 Гігієнічні вимоги щодо поводження з промисловими відходами та визначення їх класу небезпеки для здоров`я населення ВТРАТИЛА ЧИННІСТЬ відповідно до Повідомлення Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва від 15.07.2014 № 33 (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/n0009773-14#Text)
Так відповідно до повідомлення, «Враховуючи невиконання рішення Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва у встановлений строк, неоскарження цього рішення та виходячи зі змісту повноважень, регламентованих частиною п'ятою статті 28 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" повідомляємо, що дія постанови Головного державного санітарного лікаря України від 01.07.99 № 29 "Державні санітарні правила та норми 2. Комунальна гігієна. 2.7. Грунт, очистка населених місць, побутові та промислові відходи, санітарна охорона грунту. "Гігієнічні вимоги щодо поводження з промисловими відходами та визначення їх класу небезпеки для здоров'я населення" ДСанПіН 2.2.7.029-99", незареєстрованої в Міністерстві юстиції України, зупиняється з 16 вересня 2014 року.»
Таким чином вищевказана Вимога замовника посилається на нечинний нормативно-правовий акт, а тому не відповідає законодавству. Вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до ЧИННОГО законодавства, шляхом виключення цієї вимоги - «У разі, якщо при транспортуванні та використанні асфальтобетонних сумішей згідно стандартів які поширюється на використовувані асфальтобетонні суміші, передбачено необхідність дотримання вимог ДСанПіН 2.2.7.029, учасником надається чинний висновок (-ки) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, що буде використовуватися при виконанні робіт/наданні послуг. У будь якому випадку надається оригінал листа – гарантії від учасника закупівлі, який має підтверджувати зобов’язання з застосування заходів із захисту довкілля.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.05.2023 22:54
Вирішення:
На Вашу вимогу, від 23.05.2023, 22:54. ID: UA-2023-05-18-011224-A.B4 повідомляємо наступне –
Відповідно до положень пункту 10 додатку 3 документації, у разі, якщо при транспортуванні та використанні асфальтобетонних сумішей згідно стандартів які поширюється на використовувані асфальтобетонні суміші, передбачено необхідність дотримання вимог ДСанПіН 2.2.7.029, учасником надається чинний висновок (-ки) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на асфальтобетонну суміш, що буде використовуватися при виконанні робіт/наданні послуг. У будь якому випадку надається оригінал листа – гарантії від учасника закупівлі, який має підтверджувати зобов’язання з застосування заходів із захисту довкілля.
Інформуємо Вас, що необхідність виконання даної вимоги є передбаченою виключно у випадках, якщо при транспортуванні та використанні асфальтобетонних сумішей згідно стандартів які поширюється на використовувані асфальтобетонні суміші, передбачено необхідність дотримання вимог ДСанПіН 2.2.7.029.
У всіх інших випадках, якщо згідно стандартів які поширюється на використовувані асфальтобетонні суміші не встновлено посилання на ДСанПіН 2.2.7.029, потенційні учасники можуть не надавати встновлені на пдітвердження відповідності документи.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
дискримінаційна вимога
Номер:
a4f1fa88c85a4d959d93b71fe0b46944
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-18-011224-a.b3
Назва:
дискримінаційна вимога
Вимога:
Замовнико у талиці 1 Додатку 2 Тендерної документації вказано про необхідність наявніості "Машина для холодного фрезерування
асфальтобетонних покриттів, ширина
фрезерування 2100 мм"
Учасник має машину для холодного фрезерування доріг шириною 2000 мм, яка може виконати ту саму роботу.
Натомість вказана вимога обежує учасника в участі у даній закупівлі.
Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.05.2023 16:45
Вирішення:
На вашу вимогу, від 23.05.2023, 16:45. ID: UA-2023-05-18-011224-A.B3 повідомляємо наступне –
Перелік та кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт (таблиця 1) та повинна бути вказана, визначено у таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації.
Встновлений перелік сформовано виходячи з проведених коштосних розрахунків очікуваної вартості предмету закупівлі (розділ - II. Будівельні машини і механізми), що зокрема містить найменування будувельного механізму «Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 2100 мм».
Враховуючи сказане, Замовник вважає аргументованою вимогу, що стосується підтвердження наявності техніки - Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 2100 мм - мінімум 1 одиниця, оскільки вона є факино необхідною для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимога про наявність інженер з охорони праці та вимоги щодо копію диплом про освіту з відповідним додатком (у разі їх наявності) інженера з охорони праці (наявність вищої освіти з отримання спеціальності з галузі знань «Інженер з профілактичних робіт», тощо) ВКАЗАНІ ВИМОГИ ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ ВИМОГАМИ, А ТАКОЖ ПОРУШУЮТЬ ДІЮЧЕ ЗАКОНОДАВСТВО УКРАЇНИ.
Номер:
190d812c42e64f0c85b11da506d5814c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-18-011224-a.b2
Назва:
вимога про наявність інженер з охорони праці та вимоги щодо копію диплом про освіту з відповідним додатком (у разі їх наявності) інженера з охорони праці (наявність вищої освіти з отримання спеціальності з галузі знань «Інженер з профілактичних робіт», тощо) ВКАЗАНІ ВИМОГИ ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ ВИМОГАМИ, А ТАКОЖ ПОРУШУЮТЬ ДІЮЧЕ ЗАКОНОДАВСТВО УКРАЇНИ.
Вимога:
Згідно ч.4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначено: "4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників".
Згідно ст. 15 Закону України "Про охорону праці" зазначено: "На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку.
На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку.
Служба охорони праці підпорядковується безпосередньо роботодавцю".
Вимога про наявність інженер з охорони праці та вимоги щодо копію диплом про освіту з відповідним додатком (у разі їх наявності) інженера з охорони праці (наявність вищої освіти з отримання спеціальності з галузі знань «Інженер з профілактичних робіт», тощо) повністю не відповідає вказаним нормам Закону України "Про охорону праці" щодо можливості суміщення професій на підприємстві та залучення стороніх фахівців.
Також діюче законодавство не передбачає наявність відповідного фахового диплому у інженера з охорони праці як зазначено "ЯКІ МАЮТЬ ВІДПОВІДНУ ПІДГОТОВКУ".
ВИМАГАЄМО ВИКЛЮЧИТИ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВИМОГИ про наявність інженер з охорони праці та вимоги щодо копію диплом про освіту з відповідним додатком (у разі їх наявності) інженера з охорони праці (наявність вищої освіти з отримання спеціальності з галузі знань «Інженер з профілактичних робіт», тощо) ВКАЗАНІ ВИМОГИ ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ ВИМОГАМИ, А ТАКОЖ ПОРУШУЮТЬ ДІЮЧЕ ЗАКОНОДАВСТВО УКРАЇНИ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.05.2023 12:49
Вирішення:
ВІдповідні зміни в ТД внесені
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Пункт 1.1.6. Додатку 2 розділу 2 "Вимоги щодо контролю радіаційної якості" є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ ТА ТАКИМ, ЩО ОБМЕЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ, в частині наявності у учасника радіаційної лабораторії.
Номер:
6b5d82c0f4a24d3eab3da0019f8059e6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-18-011224-a.c1
Назва:
Пункт 1.1.6. Додатку 2 розділу 2 "Вимоги щодо контролю радіаційної якості" є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ ТА ТАКИМ, ЩО ОБМЕЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ, в частині наявності у учасника радіаційної лабораторії.
Вимога:
Пункт 1.1.6. Додатку 2 розділу 2 "Вимоги щодо контролю радіаційної якості" є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ ТА ТАКИМ, ЩО ОБМЕЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ, в частині наявності у учасника радіаційної лабораторії.
ДСТУ-Н Б А.3.2-1:2007 пункт 4.3.7 Необхідність проведення радіаційного контролю конкретного виду сировини чи матеріалу встановлюється нормативним документом на цю продукцію.
Відповідні лабораторії або дослідження проводяться виробниками конкретного виду будівельної сировини чи матеріалу.
Предметом цієї закупівлі є саме поточний ремонт дорожного покриття, а не придбання конкретного виду будівельної сировини чи матеріалу. Учасники цієї закупівлі є підрядниками, а не виробниками.
ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ВИКЛЮЧИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ВИКЛАДЕНІ В пунктІ 1.1.6. Додатку 2 розділу 2 "Вимоги щодо контролю радіаційної якості" які є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ ТА ТАКИМ, ЩО ОБМЕЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.05.2023 13:39
Вирішення:
Відповідні зміни в ТД внесені
Статус вимоги:
Задоволено