-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 (Єдиний закупівельний словник) - 33140000-3 Медичні матеріали»
Завершена
1 891 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
12.02.2018 13:33 - 24.02.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
2e1105f1e4f44cf0960176f84eb12ae2
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-12-000234-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
від «___»__________ ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА «НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ПРОФІЛАКТИЧНОЇ
ТА КЛІНІЧНОЇ МЕДИЦИНИ»
ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 2112471, номер тендеру у UA-2018-02-12-000234-c)
28.02.2018 року завершення прийому пропозицій у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ з/п Найменування товару Одиниця виміру Загальна кількість
1 Голка для спинальної анестезії шт. 300
2 Голка для взяття крові G 21 з прозорою камерою шт. 37 684
3 Канюля внутрішньовенна одноразового використання з ін’єкційним клапаном G 18 шт. 1 000
4 Канюля внутрішньовенна одноразового використання з ін’єкційним клапаном G 20 шт. 3 000
5 Канюля внутрішньовенна одноразового використання з ін’єкційним клапаном G 22 шт. 4 000
6 Канюля внутрішньовенна одноразового використання з ін’єкційним клапаном G 24 шт. 3 000
7 Канюля внутрішньовенна одноразового використання з ін’єкційним клапаном G 26 шт. 3 000
8 Канюля внутрішньовенна одноразового використання, тип метелик G 23 шт. 15 000
9 Система для вливання інфузійних розчинів шт. 6 000
10 Подовжувач інфузійних магістралей шт. 1 400
11 Одноразова система для переливання інфузійних розчинів (4-ходова) шт. 1 200
12 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів з регулятором потоку шт. 50
13 Система для забору крові (вакутайнер) шт. 800
14 Шприц ін’єкційний стерильний одноразовий 2 мл (трьохкомпонентний) шт. 4 000
15 Шприц ін’єкційний стерильний одноразовий 5 мл (трьохкомпонентний) шт. 22 200
16 Шприц ін’єкційний стерильний одноразовий 10 мл (трьохкомпонентний) шт. 20 000
17 Шприц ін’єкційний стерильний одноразовий 20 мл (трьохкомпонентний) шт. 28 000
18 Шприц одноразовий 100 мл (катетерний тип) шт. 300
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Шприц ін’єкційний стерильний одноразовий 2 мл (трьохкомпонентний) шт. 4 000
Шприц ін’єкційний стерильний одноразовий 5 мл (трьохкомпонентний) шт. 22 200
Шприц ін’єкційний стерильний одноразовий 10 мл (трьохкомпонентний) шт. 20 000
Шприц ін’єкційний стерильний одноразовий 20 мл (трьохкомпонентний) шт. 28 000
Шприц одноразовий 100 мл (катетерний тип) шт. 300
Система для вливання інфузійних розчинів шт. 6 000
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2112471, номер тендеру у UA-2018-02-12-000234-c шляхом виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З повагою,
Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи:
Учасник
- 2112471.pdf 14.02.2018 14:45
- Протокол щодо розгляду вимоги учасника.pdf 16.02.2018 16:12
- N Відповідь на вимогу Гемопласт.docx 16.02.2018 16:12
Дата подачі:
14.02.2018 14:45
Вирішення:
Шановний Учаснику!
На Вашу вимогу від 14.02.2018 року № UA-2018-02-12-000234-c.a1 про внесення змін до Тендерної документації на предмет закупівлі «ДК 021:2015 (єдиний закупівельний словник) – 33140000-3 (Медичні матеріали) ЛОТ № 1 – Витратний матеріал для анестезіології, хірургії, урології, гінекології; ЛОТ № 2 – Рукавички оглядові; ЛОТ № 3 – Перев’язувальний матеріал» (ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-12-000234-c) повідомляємо наступне.
Замовник при здійсненні закупівель, керується принципами здійснення закупівель, відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням».
При цьому бажання учасника з виказанням конкретних позицій, за якими він має можливість здійснити поставку та виділення цих позицій в окремий лот, є прямим порушенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, дане виокремлення відбуватиметься під конкретного учасника, тобто ПАТ «Гемопласт».
Стосовно наведених аргументів, відображених у посиланнях на ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників» та цитати «Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги» повідомляємо наступне:
1. Вказана учасником стаття Закону України «Про публічні закупівлі» стосується Тендерної документації та вимог, які стосуються інформації, яку може містити тендерна документація. Зазначаємо, що при складанні тендерної документації, замовником дотримано вимоги статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: з метою недискримінації учасників в частині технічної специфікації не повинно міститись посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Замовником в повному обсязі дотримана вимога статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в тендерній документації відображене наступне: «У разі наявності в даному документі посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
2. Щодо визначення предмету закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року № 454 (зі змінами) Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 року № 1749 за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Таким чином, замовник має право, а не обов’язок щодо поділу предмета закупівлі на окремі частини (лоти).
Разом з тим, замовником при складанні тендерної документації за предметом закупівлі «ДК 021:2015 (єдиний закупівельний словник) – 33140000-3 (Медичні матеріали) ЛОТ № 1 – Витратний матеріал для анестезіології, хірургії, урології, гінекології; ЛОТ № 2 – Рукавички оглядові; ЛОТ № 3 – Перев’язувальний матеріал» вже п
Статус вимоги:
Відхилено