• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Високовольтні електронагрівачі

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-05-18-002152-a 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Високовольтні електронагрівачі). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34630000-2. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 10 264 450,56 грн (десять мільйонів двісті шістдесят чотири тисячі чотириста п’ятдесят гривень 56 коп.) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.05.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 205 284,00 грн.(двісті п’ять тисяч двісті вісімдесят чотири гривні 00 коп.). 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №5 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ

Торги не відбулися

10 264 450.56 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 102 644.51 UAH
Період оскарження: 18.05.2023 14:01 - 23.05.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо збільшення очікуваної вартості закупівлі

Номер: b527dac217c34be1be8eef283a819583
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-18-008430-a.b2
Назва: Щодо збільшення очікуваної вартості закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику, уважно розглянувши тендерну документацію та проаналізувавши очікувану вартість закупівлі код ДК 021:2015 – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Високовольтні електронагрівачі), вважаємо що очікувана вартість закупівлі не відповідає ринковій вартості. Враховуюче зростання цін на матеріали та комплектуючі, просимо Вас переглянути очікувану вартість закупівлі відповідно до ринкової вартості на даний час.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Очікувана вартість сформована за результатами моніторингу ринку по параметрам, зазначеним в технічному завданні. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

очікувана вартість

Номер: 821120fde9604844a0e2c6779f9baabb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-18-008430-a.c1
Назва: очікувана вартість
Вимога:
Наше підприємство має намір прийняти участь у торгах, але проаналізувавши очікувану вартість закупівлі продукції, встановлено, що ціни, передбачені на закупівлю продукції (виходячи з загальних обсягів оголошеної закупівлі) значно нижчі ринкової вартості. За період військової агресії рф проти України відбулось стрімке зростання цін на матеріали та комплектуючі, з яких виготовляється зазначена продукція, а також здорожчання всього виробничого процесу майже в 1,5 рази (чорні метали, кольорові метали (мідь, латунь, алюміній, олово, срібло, цинк та інше), неметалеві матеріали (прес матеріал АГ-4В, ПВХ та АБС - пластик, капролон, текстоліт та інші). Питома вага матеріалів та комплектуючих складає 80% собівартості продукції. Також суттєво впливає на ціни значне підвищення курсу валют - у виробництві цієї продукції застосовуються імпортні комплектуючі. Крім того, на зростання собівартості готової продукції вплинуло значне зростання цін на складові виробничого процесу: окрім зростання цін на сировину - дефіцит паливо – мастильних матеріалів та певні логістичні труднощі призвели до суттєвого зростання цін на пальне, що також збільшує ціну готової продукції: сировину та комплектуючі необхідно доставити виробнику, а потім доставити готову продукцію Замовнику (доставка відбувається на умовах СРТ склад Замовника). Враховуючи викладене, просимо Вас переглянути очікувану вартість закупівлі в бік збільшення до відповідного рівня.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Очікувана вартість сформована за результатами моніторингу ринку по параметрам, зазначеним в технічному завданні. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено