-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 33600000-6 «ФАРМАЦЕВТИЧНА ПРОДУКЦІЯ»
детальна інформація та медико- технічні вимоги в додатку №1 Анальгін, Амікацин, дигоксин Азитроміцин , ципрофлоксацин , диклофенак теофілін , дексаметазон, Метоклопрамід, Парацетамол, Магнію сульфат , Натрію хлорид, Натрію хлорид, дротаверин, Вода для ін’єкцій, Лідокаїн Омезпразол, Омезпразол, галоперидол, Глюкоза, Гідрокортизон Лоратадин, метронідазол, Преднізолон, адреналін, Гепарин, Фуросемід, , Цефтазидим, Цефтріаксон КМП, Цефотаксим, Сібазон ,Фентаніл, Кетамін,Морфіну гідро хлорид, Клонідин, Дитилін, Атракуріум, Тіопентал натрію, Дипрофол.
Завершена
145 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 4 350.00 UAH
мін. крок: 3% або 4 350.00 UAH
Період оскарження:
31.01.2018 17:06 - 12.02.2018 00:00
Вимога
Відхилено
оскарження дискримінаційних вимог ТД
Номер:
17110f6561e24df99c0be9e26722c243
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-31-001391-a.b1
Назва:
оскарження дискримінаційних вимог ТД
Вимога:
Детальніше у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Коропська ЦРЛ.pdf 02.02.2018 17:00
- Позиція колегії АМКУ зі схожого питання.pdf 02.02.2018 17:00
Дата подачі:
02.02.2018 17:00
Вирішення:
Відповідь: На питання щодо закупівлі UA-2018-01-31-001391-a з приводу необхідності розділення предмету закупівлі в окремі лоти кожного найменування, повідомляємо наступне.
Згідно пункту 37 частини першої ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», частина предмета закупівлі (лот) – це визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Предмет даної закупівлі визначено згідно з пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578, на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 ( із змінами та доповненнями), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару. В той же час, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН).
{Пункт 1 розділу ІІ доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 2092 від 19.12.2016}
При формуванні переліку лікарських засобів, необхідних для використання в 2018 році установа в першу чергу керувалась переліком лікарських засобів, які фактично були використані в 2017 році та які необхідні для здійснення діяльності з найменшими затратами на закупівлю. В той же час установою повинні бути дотримані умови зберігання та використання товарів зазначених у Додаток 1 до тендерної документації). Основною вимогою для установи на даний період являється дотримання вимог НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕРЕЛІКУ основних лікарських засобів (Початкова редакція Національного переліку основних лікарських засобів, Редакція Національного переліку основних лікарських засобів, затверджена постановою КМУ від 16.03.2017 р. № 180), де зазначається форма випуску, доза лікарського засобу, а не виробник, в зв’язку із чим наявність терміну у вищеназваному переліку «унікальні» лікарські засоби відсутній.
Окрім того, абзацом 7 пункту 1 розділу II вищеназваного Порядку передбачено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Поділ предмета закупівлі на частини (лоти) є правом замовника, а не його обов'язком. Є ризик, що у разі проведення процедури за окремим лотом кожного найменування, не буде достатньої кількості учасників, які зможуть виконати вимоги замовника щодо поставки певного товару.
Замовник не погоджується з думкою ініціатора питання, щодо звуження кола потенційних учасників та їх дискримінації.
Таким чином, з одного боку, замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо Учасників, а з іншого, встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, зокрема, повністю відповідають нормам законодавства.
З огляду на наведене - на даному етапі у Замовника немає передбачених законом підстав для задоволення вимог, викладених у наданій вимозі.
Підстава: ( витяг із протоколу засідання тендерного комітету Комунального закладу « Коропська центральна районна лікарня» Коропської районної ради від 05.02.2018 року №12).
Статус вимоги:
Відхилено