• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з доступу до мережі Інтернет (код ДК 021:2015: 72410000-7 Послуги провайдерів)

Завершена

267 840.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 339.20 UAH
Період оскарження: 18.05.2023 10:50 - 26.05.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження рішення Замовника

Номер: fc30644eef614de18d89906113bac6b4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-18-003471-a.b1
Назва: Оскарження рішення Замовника
Скарга:
СП ТОВ “ІНФОКОМ” приймає участь у Процедурі закупівлі, оголошеній Замовником. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, СП ТОВ “ІНФОКОМ” подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі АТ “УКРТЕЛЕКОМ” та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі, у зв'язку з чим, тендерна пропозиція СП ТОВ “ІНФОКОМ” не була розглянута і суб'єкт оскарження не був визначений переможцем Процедури закупівлі. Підтвердженням цього є повна відповідність тендерної пропозиції суб'єкта оскарження вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації умовам, а також відповідність СП ТОВ “ІНФОКОМ” та його тендерної пропозиції нормам законодавства, у тому числі, Закону, правову можливість суб'єкта оскарження стати переможцем Процедури закупівлі та його спроможність виконати якісно та в повному обсязі договір за результатами закупівлі. Відповідно до Протоколу №32 від 01 червня 2023 року засідання тендерного комітету Замовника, переможцем закупівлі є АТ “УКРТЕЛЕКОМ”. Разом з цим, учасник Процедури закупівлі АТ “УКРТЕЛЕКОМ” та його тендерна пропозиція (надалі – Пропозиція) є такими, що не відповідають нормам законодавства, у тому числі, Закону, а також вимогам Замовника, у тому числі, встановленим у тендерній документації (надалі – Документація) умовам. Так, зазначений учасник Процедури закупівлі не надав документів, що подаються Учасником у складі тендерної пропозиції відповідно до Додатку 1 Тендерної документації. Зокрема, слід звернути увагу на наступне. 1. Відповідно до п. 11 Переліку документів, що подаються Учасником у складі тендерної пропозиції (Додаток 1 Тендерної документації) передбачено, що Учасник повинен надати Скановані оригінали або скановані завірені копії документів, якими підтверджується підключення Учасника до декількох (не менш ніж більше 2-х) точок обміну Інтернет-трафіком, що розташовані на території України (окрім тимчасово окупованих територій та окремих районів Донецької та Луганської областей відповідно до Закону України «Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей»). У складі тендерної пропозиції АТ “УКРТЕЛЕКОМ” не було надано жодних сканованих оригіналів або завірених копій зазначених вище документів, що підтверджувало б підключення Учасника до декількох (не менш ніж більше 2-х) точок обміну Інтернет-трафіком. Натомість, Учасник надав лише Довідку, якою намагається лише дати формальне підтвердження факту існування підключення Учасника до декількох (не менш ніж більше 2-х) точок обміну Інтернет-трафіком, що розташовані на території України. Скановані оригінали або скановані завірені копії документів Учасником надані не були. Враховуючи наведену вище інформацію, пропозиція АТ “УКРТЕЛЕКОМ” не відповідає, зокрема, наведеним вище умовам тендерної Документації, у зв'язку з чим вона мала бути відхилена на підставі статті 31 Закону. Не відхиливши Пропозицію АТ «УКРТЕЛЕКОМ», Замовник порушив вищевказані норми Закону. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб'єкта оскарження Після завершення аукціону, пропозиція суб'єкта оскарження є найбільш економічно вигідною після пропозицій АТ «УКРТЕЛЕКОМ» та у зв'язку із законодавчою необхідністю відхилення тендерних пропозицій зазначених учасників Процедури закупівлі, СП ТОВ “ІНФОКОМ” мало бути визначене переможцем Процедури закупівлі. Таким чином, Замовник, застосувавши дискримінаційний підхід, не відхилив тендерну пропозицію АТ «УКРТЕЛЕКОМ» та визначив переможцем Процедури закупівлі зазначеного учасника, тендерна пропозиція якого мала бути відхилена у відповідності до норм законодавства, у тому числі, Закону, перейшовши до етапу розгляду тендерної пропозиції СП ТОВ “ІНФОКОМ” та визначення суб'єкта оскарження переможцем Процедури закупівлі. Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно невідхилення тендерної пропозиції АТ «УКРТЕЛЕКОМ», а також визначення переможцем Процедури закупівлі АТ «УКРТЕЛЕКОМ» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі (а також, пов'язане з цим: нерозглядання тендерної пропозиції СП ТОВ “ІНФОКОМ” та невідхилення її) порушують, зокрема, права суб'єкта оскарження на розгляд його тендерної пропозиції у встановленому Законом порядку, перемогу у Процедурі закупівлі, об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі (у тому числі тендерної пропозиції суб'єкта оскарження), недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси СП ТОВ “ІНФОКОМ”. Отже, у разі, якщо б Замовником були дотримані принципи здійснення закупівель, порядок проведення закупівель, норми та вимоги законодавства, Замовник би (відхиливши тендерні пропозиції учасників, які у законодавчому порядку підлягають відхиленню) розглянув тендерну пропозицію суб'єкта оскарження і у відповідності до вимог Закону визначив би суб'єкта оскарження переможцем Процедури закупівлі. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування СП ТОВ “ІНФОКОМ” вимагає: 1) встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі; 2) зобов'язання Замовника скасувати його рішення стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі АТ «УКРТЕЛЕКОМ» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі, а також зобов'язання Замовника відхилити тендерну пропозицію АТ «УКРТЕЛЕКОМ». Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження. Задовольнивши вищевказані вимоги, будуть наявні підстави для поновлення Процедури закупівлі з останнього законного/правомірного рішення/дії Замовника, проведення розгляду тендерної пропозиції суб'єкта оскарження, визначення його переможцем Процедури закупівлі, а також відновлення порушених прав та законних інтересів СП ТОВ “ІНФОКОМ”, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо. До скарги додаються документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файла), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності Замовника, та документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження, крім того, вся необхідна інформація знаходиться у вільному публічному доступі.
Дата розгляду скарги: 15.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.06.2023 16:51
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.06.2023 14:31
Автор: Спільне українсько-німецьке підприємство в формі товариства з обмеженою відповідальністю «ІНФОКОМ», Врублевський Олександр (044)2305224 PETRO.HAVRYLIUK@INFOCOM.UA http://www.infocom.ua