-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
33140000-3 Медичні матеріали
Завершена
73 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 515.90 UAH
мін. крок: 0.7% або 515.90 UAH
Період оскарження:
19.02.2018 11:41 - 22.02.2018 13:08
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги.
Номер:
ac05d6cf48e8432ab75ddfe6cda30074
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-19-000646-c.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги.
Вимога:
Шановний замовнику, ознайомившись з оголошенням про проведення закупівлі за номером UA-2018-02-19-000646-c, як потенційний учасник цієї закупівлі, вважаємо, що має місце порушення наших прав. Згідно Закону “Про публічні закупівлі" Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ч.3 ст. 5 “Про здійснення державних закупівель”). Відповідно до ст.22 ч.4 ЗУ “Про публічні закупівлі”, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 15 ч.2, ч.3 ЗУ “Про захист економічної конкуренції”, Таким чином, зважаючи на вимогу Замовника щодо надання оригіналу гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, складається привілейоване положення, що дає йому змогу маніпулювати своїм правом на надання гарантійного листа учасникам, в тому числі за попередньою змовою. Тому, дані вимоги Замовника, а саме, одночасне надання гарантійного листа від виробника і існування в межах однієї тендерної пропозиції товару з вказанням конкретної торгової марки та вимогою від замовника «Еквіваленти не розглядаються», та товарів представленими на ринку багатьма виробниками, обмежує наші можливості, як Учасника по тендерній пропозиції вцілому. Що до посилання на Наказ ДП «Зовнішторгвидав» № 35 від 13.04.2016р. просимо врахувати, що вищу юридичну силу має Закон “Про публічні закупівлі” ст 22 п. 3 якого ЗОБОВ’ЯЗУЄ замовника НЕ ПОСИЛАТИСЯ на конкретну ТМ чи фірму-виробника, а за необхідності такого посилання вказати «або еквівалент».
Також переконливо просимо уважно вивчити Наказ ДП «Зовнішторгвидав» № 35 від 13.04.2016р, який надає Замовнику право вказати які аналоги можуть бути запропоновані чи вказати «або еквівалент», а не делегує обов`язок по обмеженню прав учасників дискримінаційними вимогами на зразок «Еквіваленти не розглядаються». Виходячи із вищевикладеного, просимо самостійно усунути в тендерній документації дискримінаційні умови. В іншому випадку, ми вимушені будемо подати скаргу до органу оскарження .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.02.2018 15:17
Вирішення:
Шановний учаснику, ознайомившись з вимогою до закупівлі за номером UA-2018-02-19-000646-c, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
У свою чергу, виходячи зі змісту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель (далі – система) з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійсненні допорогових закупівель з використанням системи застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35.
Таким чином, оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
Згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель, але не зобов’язаний.
З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та для отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, яких вимагає надане оголошення, замовник вимагає від учасника надати гарантійний лист (оригінал, прикріпити на сайті у сканованому вигляді (у форматі PDF)) від виробника (представництва, філії виробника, дистриб’ютора, якщо їх повноваження поширюються на територію України), який засвідчує факт відносин між учасником і виробником, та яким підтверджується можливість поставки медичних матеріалів, які є предметом даної закупівлі.
Обов’язкова наявність у складі тендерної пропозиції Учасника гарантійного листа виробника запобігає можливості постачання неякісної продукції. Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником, але й офіційним представником виробника. Станом на день подання цього роз’яснення не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні гарантійного листа учаснику торгів.
Статус вимоги:
Відхилено