• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянках: км 104+000 – км 106+000, км 113+000 – км 115+000, км 142+064 – км 143+830, км 143+899 – км 146+064, Хмельницька область (улаштування шарів зносу дорожнього покриття з литих емульсійно-мінеральних сумішей)

Завершена

48 075 044.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 480 750.44 UAH
Період оскарження: 17.05.2023 17:10 - 28.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Відміна переможця по даній закупівлі

Номер: 8fd51251f21f4dda92994b4833efddb6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-17-014707-a.b1
Назва: Відміна переможця по даній закупівлі
Вимога:
Вимога щодо невідповідності тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями). 19 червня 2023 15:05, Скаржник: ТОВ «СТРОЙДОР КОНСАЛТ», Андрій Подосовський, Код ЄДРПОУ: 43471941, Адреса: Україна, Донецька область, вул. Прокоф'єва, будинок 82, Тема: Відміна переможця по даній закупівлі, Опис: Вимога щодо невідповідності тендерної документації, оприлюднено до замовника в електронній системі закупівель такого змісту: «Відповідно до поданої учасником товариством з обмеженою відповідальністю «ДОРБУД СЕРВІС ГРУП» Інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 29/05-1 від 29.05.20223 року. У п. 3 даної таблиці на роботи майстра приймається Тимбай Антон Миколайович, де підкладається цивільно-правовий договір №25 від 25.01.2021 року. Для підтвердження стажу роботи на цьому підприємстві не менше 2 років, договір є дійсним. Але, згідно акту прийому-надання послуг до цивільно-правового договору, майстром він був прийнятий на поточний ремонт автомобільних доріг місцевого значення (роботи на малій механізації). Акт йде той самою датою, що і сам цивільно-правовий договір 25.01.21 року. Тобто його брали конкретно під дороги місцевого значення. І якщо навіть цей договір був пролонгований на весь термін до повного виконання своїх зобов’язань, то тоді як він може паралельно виконувати роботи майстром при поточному ремонті на автомобільних дорогах державного значення. Дороги місцевого значення – це територіальні, обласні та районі дороги, а дороги державного значення – це міжнародні, національні та регіональні дороги. Тоді з даним працівником, під закупку «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянках: км 104+000 – км 106+000, км 113+000 – км 115+000, км 142+064 – км 143+830, км 143+899 – км 146+064, Хмельницька область (улаштування шарів зносу дорожнього покриття з литих емульсійно-мінеральних сумішей)» повинен був бути складений або інший договір або додаткова угода на конкретизацію робіт по дорогам державного значення. Замовником при перевірці документів не було виставлено невідповідності до цього договору, хоча посада майстра є одним з ключовій при поданні документів в тендерній пропозиції. Та зі сторони учасника, не було надано ніякого листа – роз’яснення або іншого документа стосовно цього працівника. І це можна вважати як змову між Замовником та учасником і дискримінація іншого учасника. Виходячи з вище наведеного учасник не надав підтвердження основних ключових посад працівників. А це, згідно тендерної документації: - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 Особливостей;. Тому ми вимагаємо відмінити переможця торгів та визнати тендер не дійсним, так як дане рішення є дискримінаційним та незаконним.». Виходячи зі змісту вимоги UA-2023-05-17-014707-a.b1 на кваліфікацію та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, необхідно надати роз’яснення такого змісту: «Відповідно до вимог тендерної документації №39/1 від 17.05.2023 року, Додатку №2 для формування тендерної пропозиції Учасником процедури закупівлі в частині наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовником зазначається розрахункова кількість інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів, які є необхідними для виконання робіт/надання послуг. Мінімальна кількість та найменування інженерно-технічних працівників ключових посад, дорожніх робітників та машиністів, зазначається Замовником у Таблиці 5. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги, а саме наявність «Майстер» у кількості 1 особи. Таблиця 5 № з/п Найменування посади або спеціальності Кількість 1 2 3 Інженерно – технічні працівники 1 Головний інженер 1 2 Інженер з охорони праці (при чисельності більше 50 осіб) 1 3 Виконроб 1 4 Майстер 1 5 Начальник лабораторії 1 Машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів 1 Машиніст навантажувальної машини 1 2 Машиніст машини для влаштування тонкошарових покриттів 1 3 Машиніст дорожньо-будівельних машин (дорожньої фрези) 1 4 Водій транспортних засобів 6 5 Машиніст маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг 1 Робітники-будівельники (дорожні робітники) 1 Дорожній робітник 5 За № з/п 4 вказано посаду «Майстер», що за кодом класифікації професій відповідає коду 1222.2 без конкретизації та уточнення щодо професійної назви роботи. Учасником товариство з обмеженою відповідальністю «ДОРБУД СЕРВІС ГРУП» згідно наданої Інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №29/05-1 від 29.05.2023 року на підтвердження посади «Майстер» було надано діючий цивільно-правовий договір №25 від 25.01.2021 року укладений із Тимбай Антон Миколайович із правом пролонгації на один рік. Також додатково на інженерно-технічного працівника було надано завірену копію чинного диплома спеціаліста серія КВ №21579774 від 30.05.2003 року, де вказується, що Тимбай А. М. здобув кваліфікацію: - Ступінь вищої освіти (освітньо-кваліфікаційний рівень): Спеціаліст; - Спеціальність: Автомобільні дороги та аеродроми; - Професійна кваліфікація: інженер-будівельник. Укладання додаткової угоди на конкретизацію робіт за посадою «Майстер» згідно вимог тендерної документації №39/1 від 17.05.2023 року не передбачено, тобто, що особливих вимог щодо наявності досвіду у працівників саме на дорогах державного значення в тендерній документації Замовника не було, а тому учасник товариство з обмеженою відповідальністю «ДОРБУД СЕРВІС ГРУП» виконав вимоги тендерної документації в цій частині. Відповідно до Класифікатора професій майстер – забезпечує виконання в зазначені строки завдань з обсягу виробництва продукції (робіт, послуг) заданої номенклатури (асортименту), підвищення продуктивності праці, зниження трудомісткості продукції на основі повного завантаження устаткування і використання його технічних можливостей, раціонального витрачання сировини, матеріалів, палива, енергії і зниження витрат. Організовує підготовку виробництва, забезпечує розміщення робітників і бригад, контролює додержання технологічних процесів, оперативно виявляє і ліквідує причини їх порушення. Бере участь у розробленні нових та в удосконаленні діючих технологічних процесів, режимів і графіків виробництва. Перевіряє якість продукції, що випускається, або виконуваних робіт, вживає заходів щодо запобігання браку та підвищення якості продукції (робіт, послуг). Бере участь у прийманні закінчених робіт, пов’язаних з реконструкцією дільниці, ремонтом технологічного устаткування, механізацією та автоматизацією виробничих процесів і ручних робіт. Організовує впровадження передових методів і прийомів праці, багатоверстатне і багатоагрегатне обслуговування, суміщення професій, організовує атестацію і раціоналізацію робочих місць. Забезпечує виконання робітниками норм виробітку, ритмічну роботу дільниці, ефективне використання виробничих площ, устаткування, оргтехніки, оснащення та інструменту, рівномірну (ритмічну) роботу дільниці. Здійснює формування бригад (їх кількісного, професійного і кваліфікаційного складу), розробляє і впроваджує заходи з раціонального обслуговування бригад, координує їх діяльність. Установлює і своєчасно доводить виробничі завдання бригадам і окремим робітникам (які не входять до складу бригад) відповідно до затверджених планів і графіків виробництва, нормативні показники щодо використання устаткування, сировини, матеріалів, інструменту, палива, енергії. Проводить виробничий інструктаж робітників, заходи, які забезпечують виконання правил охорони праці, виробничої санітарії, технічної експлуатації устаткування та інструменту, а також контроль за їх додержанням. Вносить пропозиції щодо присвоєння розрядів робітникам, бере участь у тарифікації робіт і присвоєнні кваліфікаційних розрядів робітникам дільниці. Сприяє впровадженню прогресивних форм організації праці, вносить пропозиції щодо перегляду норм виробітку і розцінок. Аналізує результати виробничої діяльності, контролює витрати фонду заробітної плати, який установлено колективу дільниці, забезпечує правильне і своєчасне оформлення первинних документів з обліку робочого часу, виробітку, заробітної плати, простоїв. Сприяє поширенню передового досвіду, розвитку творчої ініціативи, виконанню особистих виробничих планів, упровадженню раціоналізаторських пропозицій і винаходів. Забезпечує своєчасний перегляд за встановленим порядком норм трудових витрат, упровадження технічно обґрунтованих норм і нормованих завдань, правильне та ефективне застосування систем заробітної плати і преміювання. Бере участь у розробленні заходів для створення сприятливих умов праці, підвищення культури виробництва. Сприяє створенню в колективі обстановки взаємної допомоги та вимогливості, розвитку в робітників почуття високої відповідальності за виконання виробничих завдань. Контролює додержання робітниками правил з охорони праці, виробничої і трудової дисципліни, правил внутрішнього трудового розпорядку. Готує пропозиції щодо заохочення, згідно з установленим порядком, кращих працівників, а також подає пропозиції щодо притягнення до дисциплінарної відповідальності за порушення виробничої і трудової дисципліни. Організовує роботу з підвищення кваліфікації і професійної майстерності робітників і бригадирів, навчання їх іншим та суміжним професіям. Веде виховну роботу в колективі. Повинен знати: законодавчі і нормативні правові акти, методичні, нормативні та інші керівні матеріали, які стосуються виробничо-господарської діяльності дільниці; технічні характеристики і вимоги до продукції, яку випускає дільниця, технологію її виробництва; устаткування дільниці і правила його технічної експлуатації; методи техніко-економічного і виробничого планування; господарський розрахунок; порядок тарифікації робіт та робітників; норми і розцінки на роботи, порядок їх перегляду; чинні положення з оплати праці, передовий вітчизняний і світовий досвід управління виробництвом; основи економіки, організації виробництва, праці й управління; основи трудового законодавства; правила внутрішнього трудового розпорядку. Кваліфікаційні вимоги. Повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст або бакалавр). Стаж роботи за фахом – не менше 2 років. Вище наведене вказує, що дана професія може застосуватись при наданні послуг з поточного ремонту як на дорогах загального користування державного, так і місцевого значення. Класифікатор професій не розділяє професію «Майстер» за категоріями доріг. Таким чином Учасник виконав вимогу тендерної документації щодо наявності посади майстра, підтвердив відповідними документами освіту та наявність правовідносин з товариством – Учасником закупівлі. Відповідно до Закону України «Про автомобільні дороги» автомобільна дорога – це лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів. Відповідно до статті 7 автомобільні дороги загального користування є складовою Єдиної транспортної системи України і задовольняють потреби суспільства в автомобільних пасажирських і вантажних перевезеннях. Згідно зі статті 8 мають відповідну кваліфікацію, а саме: автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення. Окрім того, стаття 43 передбачає єдині норми з будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг зазначеної кваліфікації. Технологічний процес з улаштування шарів зносу дорожнього покриття з литих емульсійно-мінеральних сумішей та улаштування горизонтальної дорожньої розмітки єдиний для доріг державного та місцевого значення. А тому, цитуючи вимогу товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙДОР КОНСАЛТ», а саме: «Тому ми вимагаємо відмінити переможця торгів та визнати тендер не дійсним, так як дане рішення є дискримінаційним та незаконним.» не відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та постанові Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями), є безпідставною та не може бути задоволена.».
Статус вимоги: Відхилено