-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція комплексу будівель Комунального підприємства «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради» за адресою м. Полтава, вул. Медична, 1» (ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги)
Торги не відбулися
10 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
Період оскарження:
17.05.2023 16:05 - 26.05.2023 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Оскарження дискримінаційних вимог
Номер:
d49129ae484f497092c6c636f994edcb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-17-012787-a.b1
Назва:
Оскарження дискримінаційних вимог
Скарга:
ТОВ «ІК «АРКОН» має намір взяти участь у процедурі закупівлі : Виготовлення проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція комплексу будівель Комунального підприємства «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради» за адресою м. Полтава, вул. Медична, 1» (ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги) UA-2023-05-17-012787-a ( надалі – Процедура закупівлі), що оголошена Комунальним підприємством "Обласний заклад з надання психіатричної допомоги Полтавської обласної ради"
Відповідно до п.3 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» ( надалі – Постанова) визначено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
При детальному розгляді тендерної документації що затверджена Протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.05.2023 року № 64 Я.В. Калініченко (надалі – тендерна документація) було встановлено наявність дискримінаційних вимоги, що суперечать ст. 5 Закону.
Детальніше у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток _1 - Електронний лист.pdf 22.05.2023 18:08
- Скарга АМКУ ІК АРКОН 3537.docx 22.05.2023 18:08
- Скарга АМКУ ІК АРКОН 3537.pdf 22.05.2023 18:08
- Рішення АМКУ щодо прийняття до розгляду.pdf 22.05.2023 18:08
- Додаток _3 - Тендерна документація затверджена протоколом _64.pdf 22.05.2023 18:08
- Додаток _2- Аналогічні рішення.pdf 22.05.2023 18:08
- Додаток_4 - Протокол _66.pdf 22.05.2023 18:08
- інформаційна довідка.pdf 24.05.2023 15:18
- протокол 75.pdf 24.05.2023 15:18
- ТД пкд реконструкція по особливостям зі змінами від 24.05.2023.docx 24.05.2023 15:18
- Повідомлення про зміни в ТД.docx 24.05.2023 15:19
- інформаційна довідка від 26.05.(опис файлів).docx 26.05.2023 14:52
- інформаційна довідка від 24.05..docx 26.05.2023 14:52
- інформаційна довідка від 24.05..pdf 26.05.2023 14:52
- Повідомлення про зміни в ТД.docx 26.05.2023 14:52
- інформаційна довідка від 26.05..pdf 26.05.2023 14:52
- Повідомлення про зміни в ТД.pdf 26.05.2023 14:52
- ТД пкд реконструкція по особливостям зі змінами від 24.05.2023.docx 26.05.2023 14:52
- Протокол 75 про внесення змін до ТД.docx 26.05.2023 14:52
- ТД пкд реконструкція по особливостям від 17.05.2023.docx 26.05.2023 14:52
- протокол 75 про внесення змін до ТД.pdf 26.05.2023 14:52
- ТД пкд реконструкція по особливостям від 17.05.2023.pdf 26.05.2023 14:52
- ТД пкд реконструкція по особливостям зі змінами від 24.05.2023.pdf 26.05.2023 14:52
- рішення від 24.05.2023 № 7171.pdf 24.05.2023 16:37
- інформація про резолютивну частину рішення від 01.06.2023 № 7843.pdf 02.06.2023 13:54
- рішення від 01.06.2023 № 7843.pdf 06.06.2023 19:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.05.2023 18:24
Дата розгляду скарги:
01.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.05.2023 16:37
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
06.06.2023 19:00
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
06.06.2023 19:00