• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

КНУ «Капітальний ремонт покриття дороги по вул. Абрикосова с. Хортиця Долинської сільської ради Запорізького району Запорізької області»

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений організацією, яка здійснювала переклад або повинен бути здійснений самостійно учасником. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р., шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%). Звертаємо вашу увагу на те, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями Замовником за технічних причин зазначається крок пониження ціни під час електронного аукціону у межах 0,5 відсотка проте відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.

Торги не відбулися

4 655 063.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 275.32 UAH
Період оскарження: 17.05.2023 15:22 - 22.05.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо дискваліфікації

Номер: d4a45a876efd4668953a5fff134dd9f2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-17-010657-a.a3
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо дискваліфікації
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо дискваліфікації
Дата розгляду скарги: 06.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.06.2023 19:39
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.07.2023 16:39
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖБУДГРУП", Павло Чорний 380504848458 zbg_tender@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга на непровомірні дії Замовника

Номер: ba5a1ff3d7ea498eb6bc48d2712086f5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-17-010657-a.b2
Назва: Скарга на непровомірні дії Замовника
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 15.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.06.2023 18:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.06.2023 19:49
Дата виконання рішення Замовником: 21.06.2023 16:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано.
Автор: ТОВ "РЕМШЛЯХБУД", Олександр Кірков +380614397624 remshlyahbud@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога на непровомірні дії Замовника

Номер: 2ed956e17aa84030977e8b6ca244bc93
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-17-010657-a.c1
Назва: Вимога на непровомірні дії Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! Метою Закону України «Про публічні закупівлі», який регулює порядок та правовідносини в сфері публічних закупівель, є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ст.5 цього Закону публічні закупівлі повинні здійснюватися із безумовним дотриманням принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕМШЛЯХБУД» Учасник закупівлі за процедурою відкриті торги з особливостями: КНУ «Капітальний ремонт покриття дороги по вул. Абрикосова с. Хортиця Долинської сільської ради Запорізького району Запорізької області» згідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за № UA-2023-05-17-010657-a, не згоден з ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ № 51 уповноваженої особи Долинської сільської ради Запорізького району Запорізької області щодо розгляду на відповідність тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ЗАПОРIЖБУДГРУП", код ЄДРПОУ 43754663 та розгляд питання щодо визначення переможцем процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі -Особливості) за предметом закупівлі КНУ «Капітальний ремонт покриття дороги по вул. Абрикосова с. Хортиця Долинської' сільської' ради Запорізького району Запорізької' області» (ДК 021:2015: 45453000-7-Капiтальний ремонт i реставрація) відповідно до оприлюдненого оголошення № UA-2023-05-17-010657-а від 30 травня 2023 року. Не погоджуємось з рішенням уповноваженої особи Долинської сільської ради Запорізького району Запорізької області, яка діє на підстави Розпорядження № 62 від «27» липня 2022 року, про результат розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ЗАПОРIЖБУДГРУП" (код ЄДРПОУ 43754663). Тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам, які визначені в тендерній документації за предметом закупівлі КНУ «Капітальний ремонт покриття дороги по вул. Абрикосова с. Хортиця Долинської" сільської ради Запорiзького району Запорізької області» (ДК 021:2015: 45453000-7-Капiтальний ремонт i реставрація), а саме: 1. В технічному завданні Додаток № 3 до тендерної документації «Технічна специфікація (Вимоги)» передбачено: Клас наслідків об'єкту будівництва - СС1. В договірній ціні повинно бути включено: - Показник для визначення розмiру кошторисного прибутку – 8,33 грн./люд.год; - Показник для визначення розмiру адмiнiстративних витрат – 4,37 грн./люд.год. Перерахунок призведе до зміни договірної ціни тендерної пропозиції учасника. 2. Відповідно п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій», розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимагається від учасників закупівлі - До договірної ціни надаються розрахунки, яки є ії складовими, зокрема: розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (з економічним обґрунтуванням змін) та/або розрахунки вартості машино­години власної будівельної техніки (якщо є в наявності будівельної організаціі) та/або вартості оренди машино­години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності). Учасник до договірної ціни надав розрахунок вартості оренди машино­години орендованої будівельної техніки вище усереднених показників передбачених Держбудом, п.4.8 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій У країни № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм У країни у будівництві». 3. Відповідно Додатку 1 до тендерної документації п.1.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» необхідно для виконання робіт: Навантажувач – 2 од. В довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) п.8 зазначено навантажувач 2 од.. Згідно додатку 1 до договору надання послуг №22/23 від 01.05.2023р., п.п.6, 7 та свідоцтво про реєстрацію з технологічного ТЗ зазначено Міні навантажувач TDC 1201 2019р. випуску та Навантажувач фронтальний CLG 835 2013р. випуску., що не відповідає додатку 1 до тендерної документації. 4. Відповідно Додатку 1 до тендерної документації п.1.2. «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у учасника відсутні кваліфікаційні сертифікати інженера проектувальника у частині кошторисної документації та інженера проектувальника проектування доріг, що підтверджує кваліфікацію цих працівників. 5. Відповідно Додатку 1 до тендерної документації п.1.1.3 Учасник повинен підтвердити наявність або залучення лабораторії (далі - вимірювальна лабораторія) з можливістю визначення властивостей матеріалів, асфальтобетонів; асфальтобетонних сумішей: бітуму нафтового дорожнього; щебеню із природнього каменю; тощо передбачених при виконанні робіт шляхом надання у складі пропозиції: - документ про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання учасником. У учасника відсутні дані документи. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВА 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ЗАПОРIЖБУДГРУП", код ЄДРПОУ 43754663 не відповідає умовам (параметрам) тендерної документації, що вимагається Замовником і повинна бути відхилена згідно з підпунктом 2 пункту 41 Особливостей. Вимагаємо, скасувати рішення про визнання переможцем ТОВАРИСТВА 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ЗАПОРIЖБУДГРУП", код ЄДРПОУ 43754663, та відхилити пропозицію як таку що не відповідає умовам закупівлі. Також наголошую, що згідно ст. 164-14 КУпАП «Порушення законодавства про закупівлі», передбачено, що здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі ігнорування зазначених вище вимог, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕМШЛЯХБУД», буде звертатися до органів аудиторської служби України та в АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь за результатами розгляду вимоги оприлюдено та дана вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено