-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г(Г2) (25-100), Г(Г2)/А (13-100), Г(Г2) (13-50))
Завершена
4 134 133.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 670.67 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 670.67 UAH
Період оскарження:
17.05.2023 14:59 - 27.05.2023 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга
Номер:
6d0f07bf55904fb185d41ac947f348ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-17-010591-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
17.05.2023 року в системі публічних закупівель "PROZORRO" за адресою в мережі Інтернет https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2023-05-17-010591-a вийшло оголошення про початок проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю Товару: ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г(Г2) (25-100), Г(Г2)/А (13-100), Г(Г2) (13-50)) (надалі - Процедура закупівлі).
Проаналізувавши тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи (Протокольне рішення № 32 від 17.05.2023 року) (надалі - Документація), Скаржник вважає, що їх умови порушують вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (надалі - Особливості) та право ПП "ПРОФІТПАЛ" на участь у цих відкритих торгах.
Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Крім того, вважаємо що дії Замовника (в частині встановлення зазначених нижче умов тендерної документації) порушують вимоги цієї статті Закону та один з принципів здійснення державних закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме - недискримінація Учасників.
Нижче наводимо дискримінаційні вимоги Замовника
Згідно вимог п. 6 Додатку 2 до ТД, Учасник повинен надати:
«Учасник процедури закупівлі повинен документально підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції успішне проходження сертифікації його діяльності або діяльності постачальника учасника вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління, Вимоги та настанови щодо застосування», з наданням у складі тендерної пропозиції скан-копії відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника або постачальника учасника, що є чинним на момент його подання у складі тендерної пропозиції та із зазначенням у такому сертифікаті сфери сертифікації, що відповідає діяльності з постачання (торгівлі) твердого палива. Якщо учасник торгів не є власником цих документів, то він повинен надати лист у довільній формі від їх власника, адресований замовнику торгів з посиланням на номер ідентифікатора закупівлі за цими торгами, в якому зазначено право використання учасником або постачальником учасника вищезазначеного сертифікату в цих торгах шляхом подання його скан-копії у складі тендерної пропозиції».
Згідно вимог п. 7 Додатку 2 до ТД, Учасник повинен надати:
Учасник процедури закупівлі повинен документально підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції проходження учасником або постачальником учасника сертифікації уповноваженою організацією відповідності їх діяльності охороні здоров’я та безпеці праці за ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування» та/або ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» з наданням у складі тендерної пропозиції скан- копії відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника або постачальника учасника, що є чинним на момент його подання у складі тендерної пропозиції та із зазначенням у такому сертифікаті сфери сертифікації, що відповідає діяльності з постачання (торгівлі) твердого палива.
Ми не погоджуємося з вищезазначеними вимогами Замовника та вважаємо, що дані вимоги є такими, що суперечать вимогам п. 29 особливостей.
Для вугілля кам'яного передбачені наступні національні стандарти:
- ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови" (надалі - ДСТУ 7146:2010).
- ДСТУ 3472:2015 "Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація" (надалі - ДСТУ 3472:2015).
Пунктом 7.10 ДСТУ 7146:2010 передбачено, що під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик - чотири роки.
Згідно п. 29 Особливостей, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Жоден національний стандарт для даного виду товару не передбачає вимог, що вказані вище.
Нам не зрозуміло чому Замовник нехтує вимогами чинного законодавства (ігнорує п. 29 Особливостей) і встановлює вимоги, що не передбачені національним стандартом. Чому замовник порушує наше право на участь у цих торгах шляхом встановлення вимоги, що не узгоджена з чинним законодавством.
Вбачається, що Замовником порушено порядок проведення торгів і встановлено вимогу, що не узгоджується з положеннями п. 29 Особливостей.
Враховуючи викладене, наведені вище положення Документації суперечать вимогам чинного законодавства в цій частині.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Межова для копійювання.docx 21.05.2023 22:46
- 25. ДСТУ 7146-2010.pdf 21.05.2023 22:46
- 28. ДСТУ 3472-2015.pdf 21.05.2023 22:46
- Скарга Межова.PDF 21.05.2023 22:46
- Скарга Межова для копійювання.docx 22.05.2023 00:31
- Скарга Межова 1 1.PDF 22.05.2023 00:31
- Зміни до ТД 22.05.2023 08:57
- Тендерна документація від 17.05.2023 31.05.2023 16:37
- Тендерна документація (нова редакція) 31.05.2023 16:37
- Тендерна документація від 17.05.2023 31.05.2023 16:37
- Тендерна документація (нова редакція) 31.05.2023 16:37
- Перелік змін 31.05.2023 16:37
- Перелік змін 31.05.2023 16:37
- Протокол УО про затвердження ТД 31.05.2023 16:37
- Протокол УО про затвердження нової редакції ТД 31.05.2023 16:37
- рішення від 23.05.2023 № 7053.pdf 23.05.2023 17:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.05.2023 № 7760.pdf 01.06.2023 11:04
- рішення від 31.05.2023 № 7760.pdf 05.06.2023 13:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.05.2023 22:47
Дата розгляду скарги:
31.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.05.2023 17:11
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
05.06.2023 13:37
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
05.06.2023 13:37