• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Канцелярські товари (папір офісний)

Торги відмінено

321 510.90 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 215.10 UAH
Період оскарження: 17.05.2023 13:30 - 22.05.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга до АМКУ

Номер: 3d82750c4f014c1ba5511faf89424bd7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-17-007958-a.b3
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 02.06.2023 р. №195/юр/23.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 13.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.06.2023 18:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.06.2023 13:50
Дата виконання рішення Замовником: 19.06.2023 14:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі - Канцелярські товари (папір офісний) код ДК 021:2015 – 30190000-7 (канцелярські товари (папір офісний)) (номер оголошення UA-2023-05-17-007958-a) Товариство з обмеженою відповідальністю " НОВА ЛІНІЯ 1" Підстава : Рішення № 8610-р/пк-пз від 13.6.2023 Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Ігор 380673873633 yurist2@ukrpap.com.ua
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення

Номер: 99ec132f963c44c090f918887b07465c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-17-007958-a.a2
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції, причини невідповідності зазначені у протоколі є недійними та суперечать наданим учасником документам.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу (UA-2023-05-17-007958-a.a2) «Неправомірне відхилення» повідомляємо Вам наступне: При формуванні Протоколу Уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СВІКОМ», уповноваженою особою було допущено технічну помилку у показнику вологості, замість показника вологість – 4,6 % було зазначено показник вологість- 4,0%, але ця технічна помилка не впливає на технічні характеристики, що надав Учасник у складі своєї тендерної пропозиції. Додатком №1 для підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, учасник повинен надати наступні документи - заповнену у повному обсязі та завірені підписом уповноваженої особи учасника Таблиці 1 Додатку №2 з підтвердженням відповідності запропонованого учасником товару вказаним Замовником технічним вимогам до предмету закупівлі. Звертаємо вашу увагу, що характеристики, вказані в технічних вимогах до офісного паперу формату А4, А3 80 г/м2 клас «А» покликані забезпечити друк текстів та зображень найвищої якості, забезпечити кращу працездатність офісної техніки. Папір має бути ідеальний для друку документів на високошвидкісних принтерах і копірах як для одностороннього, так і для двостороннього друку. В тендерній документації Замовника зазначено, що закупівля не поділяється на лоти. Порівнявши технічні характеристики до паперу А3, запропонованого Учасником було встановлено, що не всі технічні характеристики відповідають вимогам вказаним Замовником у додатку № 1, а саме: - вологість – 4,6%, замість – 4,8%; - яскравість – 112%, замість – 114%. Підпунктом 2 пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) безперечно зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Не зважаючи на технічну помилку Уповноваженої особи у показнику вологості при формуванні Протоколу про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СВІКОМ», тендерна пропозиція ТОВ «СВІКОМ» залишається такою, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню. Враховуючи вищенаведене, Замовник не має Законних підстав для скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «СВІКОМ» та визначення її переможною.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Технічні вимоги предмету закупівлі

Номер: 4a65d6ff96574878a6bfc6b6fcaccce7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-17-007958-a.b1
Назва: Технічні вимоги предмету закупівлі
Вимога:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-05-17-007958-a на закупівлю Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015-30190000-7 (канцелярські товари (папір офісний), де Замовником виступає, Виконавчий комітет Запорізької міської ради , нами було встановлено, що технічні характеристики до Паперу А4 та А3 були встановлені для конкретних торгівельних марок паперу. Надати аналоги згідно встановлених параметрів разом з іншими технічними показниками– неможливо. Просимо Вас зробити зміни до Паперу А4 та А3: Вологість, не менше 4,0 %, або 4,0-4,8 (%), Яскравість, не менше 112 %, або 112-114 (%) для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Також просимо видалити вимогу надання копії сертифікату ISO 18001 виданих виробнику паперу на його власне виробництво, тому що чинність цього документа скасовано, на зміну йому вийшло ISO 45001. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Ваша вимога розглянута та за результатами її розгляду повідомляємо наступне: Відповідно до Тендерної документації закупівлі за предметом: Офісне устаткування та приладдя різне - ДК 021-2015 – 30190000-7 – (Папір) ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-17-007958-a , Технічні характеристики до Паперу А4 та А3 було взято з загальних параметрів, що прописані в характеристиках до паперу А4 та А3 що вказані на сайтах різних виробників. Щодо надання копії сертифікату в складі тендерної пропозиції Замовник вимагає для підтвердження якості товару. Враховуючи вищевикладене Замовник не бачить підстав для внесення змін до Тендерної документації до закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.05.2023 00:00