• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Хірургічні матеріали одноразового застосування (НК 024:2019 коди 48126 - Рулон марлевий, нестерильний; 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна; 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна; 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна; 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна; 47172 - Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні; 47172 - Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні; 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна; 34598 - Шов, що розсмоктується; 35212 - Голка спінальна, одноразового застосування; 35212 - Голка спінальна, одноразового застосування; 36257 - Катетер венозний центральний, що вводиться периферично; 60822 – Голка для переливання лікарських засобів, що фільтрує / клапанна; 14424 - Контейнер на відходи; 14424 - Контейнер на відходи; 13898 - Хірургічна нитка кетґут; 13908 - Полигліколеве кислотне шво) згідно ДК 021:2015 код 33140000-3 Медичні матеріали

Завершена

1 572 211.60 UAH з ПДВ
Період оскарження: 17.05.2023 11:55 - 26.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Порушення законодавства

Номер: 3b75ea19b53e40639b85080ab6d04b59
Ідентифікатор запиту: UA-2023-05-17-005419-a.b1
Назва: Порушення законодавства
Вимога:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-05-17-005419-a Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради (далі за текстом – Замовник) було розпочато процедуру публічної закупівлі за предметом закупівлі - Хірургічні матеріали одноразового застосування (НК 024:2019 коди 48126 - Рулон марлевий, нестерильний; 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна; 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна; 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна; 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна; 47172 - Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні; 47172 - Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні; 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна; 34598 - Шов, що розсмоктується; 35212 - Голка спінальна, одноразового застосування; 35212 - Голка спінальна, одноразового застосування; 36257 - Катетер венозний центральний, що вводиться периферично; 60822 – Голка для переливання лікарських засобів, що фільтрує / клапанна; 14424 - Контейнер на відходи; 14424 - Контейнер на відходи; 13898 - Хірургічна нитка кетґут; 13908 - Полигліколеве кислотне шво) згідно ДК 021:2015 код 33140000-3 Медичні матеріали) (далі за текстом – Процедура закупівлі). Суб’єкт оскарження - ФОП Любчіч Володимир Іванович (код ІПН/ЄДРПОУ 2321613037) 28 травня 2023 року ФОП "Середа Юрій Олександрович" (код ІПН/ЄДРПОУ 2786104614) завантажив в систему документи учасника після раптового внесення змін до тендерної пропозиції Замовником 24 травня 2023 року у 20:57 (у неробочу годину). Після закінчення терміну подання тендерних пропозицій Замовник згідно вимог чинного Законодавства України а саме ст.28 «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерну пропозицію ФОП "Середа Юрій Олександрович" на відповідність вимогам тендерної документації, оскільки пропозиція даного учасника за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. 29.05.2023 року рішенням уповноваженої особи №309 Аліна Копоть було визначено переможцем ФОП "Середа Юрій Олександрович" незважаючи на порушення чинного Законодавства України у технічній документації Замовника, про що уповноважена особа написала у протоколі, а саме: ФОП "Середа Юрій Олександрович" по позиціям № 10-13 зазначено виробника «Представництво «ФОГТ МЕДІКАЛ ФЕРТРІБ ГМБХ» Німеччина» відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції учасника документів на продукцію від виробника Фогт Медікал Фертріб Гмбх Німеччина а саме декларація про відповідність №2 від 30.03.2021 (файл 2)., декларація про відповідність №8 від 30.03.2012 року (файл 8)., декларація про відповідність №24 від 30.03.2012 року (файл 24) та інше. Скаржник категорично не погоджується з рішенням уповноваженої особи №309, так як тендерна пропозиція ФОП "Середа Юрій Олександрович" була подана с грубим порушенням вимог тендерної документації які прямим чином мали б замовити прийняти рішення про відмову пропозиції такого учасника, а саме: Відповідно до додатку №2 пункту 2 тендерної документації Замовника (із змінами та доповненнями) - Обґрунтування необхідності посилання на конкретну торгову марку (виробника, тощо) – замовник здійснює закупівлю товару, із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідними для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та медико-технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Під час вивчення тендерної ФОП "Середа Юрій Олександрович", було встановлено що в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до ТД.pdf) Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі Замовника № 12 є Канюля внутрішньовенна 1,1 x 33 мм 20G, а Найменування товару, що пропонується учасником (ФОП Середа Ю.О.) Канюля внутрішньовенна, PREMIUM, ПУ, 20G, (1,1 х 32мм) рентгенконтрастн а (6), з крилами та ін’єкційним портом. З цього виходить що розмір 20G, (1,1 х 32мм) запропонованого товару не відповідає вимогам Замовника і є суттєвою помилкою, яка не може бути трактована як формальна. Таким чином вважаємо визнання переможцем безпідставним, не містить правового підґрунтя, та не підлягає задоволенню. Додатково маємо намір зауважити, що дані дії Замовника свiдчать про грубi порушення законодавства у сферi публiчних закупiвель, а в дiях членiв уповноважених осіб вбачаються прояви корупції та зловживання службовим становищем. Такі дії Замовника порушують наші права та законні інтереси та принципи закупівель щодо добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 26, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 40 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178, ВИМАГАЮ: встановити порушення Процедури закупівлі UA-2023-05-17-005419-a Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради, ст. 5, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178; - ЗОБОВ’ЯЗАТИ Замовника скасувати незаконне рішення стосовно визнання переможцем пропозиції Учасника ФОП "Середа Юрій Олександрович" (код ІПН/ЄДРПОУ 2786104614). У разі якщо нашу вимогу буде залишено без задоволення, а відверті дискримінаційні вимоги до предмету державної закупівлі будуть збережені, ми будемо оскаржувати дане рішення у АМКУ. Хочемо звернути увагу Замовника, що практика розгляду подібних скарг у АМКУ, по-перше, підтверджує позицію АМКУ, що такі вимоги до предмету закупівлі є дискримінаційними і свідчить про абсолютну юридичну перспективу скаржника у подібних справах, а також клопотати через громадську організацію перед відповідним територіальним органом Держаудитслужби про проведення моніторингу даної закупівлі на предмет порушень законодавства у сфері державних закупівель та звертатись з заявами до відповідних правоохоронних антикорупційних органів на предмет перевірки даної закупівлі на корупційну складову.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, у Вашому зверненні Ви стверджуєте про невідповідність тендерної пропозиції переможця торгів фізичної особи-підприємця Середи Юрія Олександровича умовам тендерної документації, у зв`язку з чим просите скасувати протокол № 309 уповноваженої особи замовника від 29.05.2023, яким визнано фізичну особу-підприємця Середу Юрія Олександровича переможцем процедури закупівлі «Хірургічні матеріали одноразового застосування (НК 024:2019 коди 48126 - Рулон марлевий, нестерильний; 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна; 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна; 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна; 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна; 47172 - Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні; 47172 - Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні; 40548 - Хірургічна рукавичка, латексна; 34598 - Шов, що розсмоктується; 35212 - Голка спінальна, одноразового застосування; 35212 - Голка спінальна, одноразового застосування; 36257 - Катетер венозний центральний, що вводиться периферично; 60822 – Голка для переливання лікарських засобів, що фільтрує / клапанна; 14424 - Контейнер на відходи; 14424 - Контейнер на відходи; 13898 - Хірургічна нитка кетґут; 13908 - Полигліколеве кислотне шво) згідно ДК 021:2015 код 33140000-3 Медичні матеріали» за ідентифікатором UA-2023-05-17-005419-a (далі - Закупівля). Наведене свідчить, що Ви фактично звернулися до замовника не з вимогою в розумінні частини 4 статті 33 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а зі скаргою, оскаржуючи процедуру закупівлі. Варто зауважити, що порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 у редакції, чинній на момент оголошення про проведення Закупівлі (далі – Особливості) та передбачає подання скарги суб`єктом оскарження до Антимонопольного комітету України з дотриманням умов, передбачених цими нормами. Єдиним випадком, коли замовник може змінити своє рішення після визначення переможця відкритих торгів або кваліфікації учасника є виконання рішення органу оскарження (пункт 2 частина 18 статті 18 Закону). Натомість замовник на підставі частини 4 статті 33 Закону повинен тільки надати відповідь на таке звернення. Інших дій замовника, зокрема перегляд тендерної пропозиції переможця закупівлі та його відхилення, частина 4 статті 33 Закону не передбачає, з чим погодились всі судові інстанції. Відповідно перегляд тендерної пропозиції переможця у відповідь на звернення такого учасника суди вважають порушенням процедури закупівлі (постанова Касаційного адміністративного суду Верховного суду України по справі № 640/12361/19 від 01.09.2022). Цієї ж позиції дотримується ДАСУ (моніторинг № UA-M-2023-03-14-000088, оголошення № UA-2023-02-24-010597-a; моніторинг № UA-M-2023-02-13-000026, оголошення № UA-2022-12-15-022249-a). Отже виходячи з вищенаведеного надаємо наступну інформацію. Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до абзацу третього п. 51 Особливостей замовник має право з власної ініціативи внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Так протоколом №305 уповноваженої особи замовника від 24.05.2023 було внесено зміни до тендерної документації закупівлі та продовжено строк подання тендерних пропозицій до 29.05.2023 00:00. Тобто замовником в повному обсязі дотримано вимоги та норми Закону та Особливостей. Відповідно до пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Так найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначила тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Середи Юрія Олександровича. Відповідно до пункту 38 Особливостей замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації Закупівлі, учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції документи, передбачені додатками №№ 1, 2, 4 тендерної документації Закупівлі. Так, відповідно до вимог примітки № 4 Додатку 2 тендерної документації, учасник у рядку графи "Відповідність" таблиці розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації заповнює назву документа(-ів) відповідності по всім характеристикам номенклатурних позицій предмета закупівлі (у дужках зазначити назву файла, завантаженого в електронну систему закупівель в складі тендерної пропозиції учасника, наприклад, «Документ.pdf»). Якщо у документі/файлі більш однієї сторінки та/або інформація наведена у табличній формі, додатково зазначити номер сторінки та/або порядковий номер в таблиці тощо. Учасником фізичною особою-підприємцем Середою Юрієм Олександровичем у складі тендерної пропозиції надано файл «Додаток 2 до ТД - Технічні вимоги.pdf», в Розділі 2 якого по номенклатурним позиціям №№10-13 зазначено посилання на наступні документи: Декларація про відповідність № 2 (2. Декларація Голки спінальні (DoC Spinal needles) ред 4_ 30 03 21 до 29 03 26 (III)!), Технічний лист (Технічний лист - голки спінальні), Декларація про відповідність № 8 (8. Декл Канюлі внутріньов (DoC I.V.Cannula) ред 5_ 30 03 2021 до 29 03 26 (IIa)), Технічний лист (Канюли VM 25.07.2022 з новими REF), Інструкції із медичного застосування (8. Інструкція Канюлі внутріньов (IFU_cannula_VM) перегляд 11 2019), Декларація про відповідність № 24 (24. Декларація Спайки ст (DoC disposable spikes) ред 4_ 30 03 21 до 29 03 26 (Is)), Інструкція із медичного застосування (24. Інструкція Спайки ст (IFU_Spikes)) та Технічний лист (VMТехнічний лист Спайк VM), в яких зазначено виробника та країну походження по номенклатурним позиціям №№10-13, а саме: «ФОГТ МЕДІКАЛ ФЕРТРІБ ГМБХ, Німеччина». Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Зазначення учасником виробника та країни походження під час оформлення тексту документу, а саме: «Представництво «ФОГТ МЕДІКАЛ ФЕРТРІБ ГМБХ», Німеччина» замість «ФОГТ МЕДІКАЛ ФЕРТРІБ ГМБХ, Німеччина» не впливає на зміст тендерної пропозиції. Приклади подібних описок зазначено в переліку формальних (несуттєвих) помилок та відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації Закупівлі, допущення яких учасниками не призводить до відхилення їх тендерних пропозицій. Окрім того, звертаємо Вашу увагу на те, що у примітці №2 Додатку 2 тендерної документації Закупівлі зазначено, зокрема: «В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент". Якщо учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника». Відповідно до вимог таблиці Розділу 2 Додатку 2 тендерної документації Закупівлі, а саме по номенклатурній позиції №12 «Канюля внутрішньовенна 1,1 x 33 мм 20G» у колонці 4 «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі2» вимагались наступні характеристики, зокрема: «Довжина - не більше 33 мм». Учасником фізичною особою-підприємцем Середою Юрієм Олександровичем запропоновано в якості еквіваленту «Канюля внутрішньовенна, PREMIUM, ПУ, 20G, (1,1 х 32мм) рентгенконтрастна (6), з крилами та ін’єкційним портом», яка має довжину 32 мм, що відповідає вимогам до технічних та якісних характеристик номенклатурної позиції № 12 предмета закупівлі, про що надано таблицю відповідності №2023/01-01/1-12 від 25.05.2023 (файл «Таблиця відповідності.pdf»), в якій у порівняльному вигляді містяться відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується учасником. Виходячи з вищенаведеного, Закупівля згідно оголошення № UA-2023-05-17-005419-a відбулась у відповідності до порядку та вимог чинного законодавства України з питань публічних закупівель з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено