-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
лот 1 - шприци ін’єкційні одноразові, система для вливання інфузійних розчинів, бинти, медична марля, хірургічні рукавички, ємкість для збору мокроти, лот 2 - набір запчастин для інгалятора (небулайзера)
Завершена
394 422.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 350.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 350.00 UAH
Період оскарження:
07.02.2018 17:03 - 19.02.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
510c5a551c7d4d2580e8b983f39c3c9b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-07-002226-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я «ХАРКІВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №13»
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 2094234, номер тендеру у UA-2018-02-07-002226-c)
23.02.2018 року завершення прийому пропозицій у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали.
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ з/п Назва предмету закупівлі Од. виміру Очікувана кількість закупівлі
1 Шприц ін'єкційний одноразового використання 2 мл шт. 15000
2 Шприц ін'єкційний одноразового використання 5 мл шт 15000
3 Шприц ін'єкційний одноразового використання 10 мл шт. 20000
4 Шприц ін'єкційний одноразового використання 20 мл шт. 20000
5 Одноразова система для вливання інфузійних розчинів шт. 20000
6 Відріз марлевий медичний нестерильний 500смx90см, рулон шт. 200
7 Бинт марлевий медичний нестерильний (розмір 5 м х 10 см) з марлі типу 17 шт. 300
8 Бинт марлевий медичний нестерильний(розмір 7 м х 14 см) з марлі типу 17 шт. 300
9 Рукавички хірургічні стерильні розмір 7,5 пара 500
10 Рукавички хірургічні стерильні розмір 7 пара 500
11 Рукавички оглядові латексні нестерильні розмір С пара 10000
12 Рукавички оглядові латексні нестерильні неопудрені розмір М пара 10000
13 Рукавички оглядові латексні нестерильні неопудрені розмір L пара 10000
14 Емкість для забора мокроти, 30 мл, стерильна Шт. 10000
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Шприц ін'єкційний одноразового використання 2 мл шт. 15000
Шприц ін'єкційний одноразового використання 5 мл шт 15000
Шприц ін'єкційний одноразового використання 10 мл шт. 20000
Шприц ін'єкційний одноразового використання 20 мл шт. 20000
Одноразова система для вливання інфузійних розчинів шт. 20000
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №2094234, номер тендеру у UA-2018-02-07-002226-c шляхом виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- 2094234.pdf 09.02.2018 17:14
Дата подачі:
09.02.2018 17:14
Вирішення:
Шановний учасник! Тендерним комітетом було розглянуто Ваше звернення, та було прийнято рішення щодо не задоволення (відхилення) Ваших вимог, оскільки вони є безпідставними та такими, що суперечать нормам чинного законодавства. Зокрема, пунктом 37 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що частина предмета закупівлі (лот) – це визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі; наказом Мінеконрозвитку України від 17.03.2016 року №454 встановлено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти); роз’ясненням Мінеконрозвитку України від 02.08.2017р. №3304-06/26774-06 встановлено, що визначення окремих частин предмета закупівлі в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно та є правом, а не обов’язком замовника
Статус вимоги:
Відхилено