-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ліфт, код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання
Місцезнаходження замовника:79014, м. Львів, вул. Круп’ярська, 27. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону. Закупівля здійснюється відповідно до пункту 15 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) .
Період подачі пропозицій
період закінчився 848 днів назад
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
Період оскарження:
17.05.2023 14:00 - 22.05.2023 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
СКАРГА що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника
Номер:
e2c37b4faa984ee1939a962e1ab7491d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-17-002938-a.b1
Назва:
СКАРГА
що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника
Скарга:
Державною установою «Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» (далі по тексту – Замовник) в електронній системі закупівель 17.05.2023 року було оприлюднено оголошення про закупівлю робіт: Ліфт, код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання. Очікувана вартість Предмету закупівлі – 1 800 000,00 грн. з ПДВ.
За процедурою відкритих торгів з особливостями, згідно пункту 24 Порядку проведення відкритих торгів, Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі по тексту – Постанова, Особливості), кінцева дата прийому пропозиції 25.05.2023 року, в тому числі період уточнення до 00.00 початок дня 22.05.2023 року.
Підстава подання скарги.
Відповідно до Протоколу від 17 травня 2023 року № 80 (Протокол – додається), який опубліковано в електронній системі закупівель о 14.04 17 травня 2023 року, Замовником відмінено процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Ліфт, код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання, відповідно до підпункту 2 пункту 47 Особливостей, у зв’язку з неможливістю усунення порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Підставою для відміни процедури стало те, що «…Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: під час оголошення річного плану вибрано не вірний код КЕКВ. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити….Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.».
Скаржник не може погодитися з рішенням уповноваженої особи про відміну процедури закупівлі, викладеним у Протоколі, та вважає що це рішення суперечить нормам Особливостей та Закону України “Про публічні закупівлі” № 922-VIII від 25.12.2015 р. (далі – Закон про закупівлі), порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів.
У Замовника відсутні законні підстави для відміни тендеру, а його дії свідчать про порушення основних принципів здійснення публічних закупівель, виходячи з наступного.
Пунктом 50 Особливостей (в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 12 травня 2023 р. № 471) визначено вичерпний перелік підстав за якими Замовник має право відмінити тендер. Зокрема, відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливістю усунення порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
По-перше, Протокол не містить будь-яких посилань на порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, що є порушенням підпункту 2 пункту 50 Особливостей (в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 12 травня 2023 р. № 471).
По-друге, ні Закон про закупівлі ні Особливості не передбачають відміну торгів у зв’язку з помилками у річному плані закупівель. Пункт 1 ст. 4 Закону про закупівлю передбачає простий та зрозумілий порядок внесення змін до річного плану шляхом їх безоплатного оприлюднення в електронній системі закупівель протягом п'яти робочих днів з дня затвердження будь-яких змін.
Звертаємо Вашу увагу на те, що станом на 27.05.2023 року жодних змін до Плану закупівель не внесено, що свідчить про відповідність наведеної інформації та необхідність у придбанні предмету закупівлі.
По-третє, п. 2 ст. 4 Закону про закупівлю визначено перелік інформації, яка повинна міститися у річному плані, зокрема - код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів).
Пунктом 11 Додатку 2 до Тендерної документації «Технічні, якісні та інші вимоги до предмета закупівлі» (додається) визначено, що оплата за товар проводиться в межах кошторису видатків Замовника. Отже, Тендерна документація не містить інформацію про джерело фінансування предмета закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не має законних підстав відміни торгів у зв’язку з помилками у річному плані закупівель. Законодавство містить простий механізм виправлення помилок, допущених при складанні та оприлюднені плану закупівель. Замовник не довів що відміна торгів пов’язана з порушенням вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливістю усунути.
Згідно офіційно опублікованого річного плану закупівель Замовником зазначено код КЕКВ: 3110 Придбання обладнання і предметів довгострокового користування та ДК021:2015: 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання, ідентифікатор плану закупівлі UA-P-2023-05-17-000429-c (публічне посилання на план https://zakupki.prom.ua/gov/plans/UA-P-2023-05-17-000429-c).
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом (пункт 18 частини першої статті 1 Закону). Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок).
Так, зокрема відповідно до пункту 1 розділу ІІ Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 23.12.2015 № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Водночас зазначаємо, що питання визначення предмету закупівлі міститься в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3816-06 “Щодо порядку визначення предмета закупівлі”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24 2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=5&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc
Таким чином, оприлюднення річного плану закупівель, який відображає заплановані замовником для закупівлі предмети, визначені згідно Порядку та складеного відповідно до форми, затвердженої Наказом, здійснюється замовником відповідно до Закону та має інформативний характер.
Враховуючи вищевикладене, підстава для відміни торгів, у зв’язку з неможливістю усунення порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, відсутня.
Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник неправомірно відмінив тендер з підстав, наведених у протоколі № 80 від 17 травня 2023 року.
Відміняючи процедуру закупівлі із зазначенням підстав, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель Замовник порушує наші та інших учасників конкурсних торгів законні права та інтереси охоронювані законодавством України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, прийняте згідно протоколу № 80 від 17.05.2023 року.
3. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Протокол № 80 від 17.05.2023 року на 1 арк.
2. Лист Мінекономрозвитку щодо порядку визначення предмету закупівлі № 3302-06/3816-06 від 07.02.2017 року на 5 арк.
Директор
ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» Івашков М. Ю.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 91 13.06.2023 12:44
- Пояснення АМКУ 27.05 Ліфт 01.06.2023 15:47
- Пояснення АМКУ 27.05 Ліфт 01.06.2023 15:47
- рішення вді 07.06.2023 № 8264.pdf 12.06.2023 16:44
- інформація про резолютивну частину рішення від 07.06.2023 № 8264.pdf 08.06.2023 13:56
- рішення від 30.05.2023 № 7570.pdf 30.05.2023 19:01
- Доказ2_№ 3302-06_3816-06 від 07.02.2017.pdf 27.05.2023 08:51
- СКАРГА.pdf 27.05.2023 08:51
- Доказ1_80 Протокол відміна ліфт.pdf 27.05.2023 08:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.05.2023 08:52
Дата розгляду скарги:
07.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.05.2023 19:01
Дата прийняття рішення по скарзі:
12.06.2023 16:44