-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Системи для забору крові на аналізи (код за ДК 021:2015 «33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні»), (НК 47588 - Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА;НК 43651 - Контейнер універсальний для транспортування тари зі зразками; НК 42386 - Пробірка вакуумна для взяття зразків крові з активатором згортання IVD (діагностика in vitro); 42585 - Пробірка вакуумна для взяття зразків крові з цитратом натрію, IVD (діагностика in vitro)).
Торги відмінено
987 445.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 937.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 937.23 UAH
Період оскарження:
17.05.2023 10:17 - 22.05.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Дискримінаційний предмет закупівлі
Номер:
ced9c0df3d634c5e8db151a90481dba5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-17-002573-a.c2
Назва:
Дискримінаційний предмет закупівлі
Вимога:
В тендерній документації Замовник у Додатку 4 позиція 2 зазначає одним із товарів, що має на меті закуповувати: Контейнер для транспортування пробірок призначений для транспортування пробірок і інших малогабаритних виробів медичного призначення в лікувально-профілактичних установах.
Технічні характеристики:
Габаритні розміри контейнера: 350*225*270 мм.
Маса контейнера:2,0 кг.
Максимальна кількість пробірок: 40 шт.
Робоче навантаження: до 6 кг.
Матеріал: ударостійкий, хімічно стійкий, нетоксичний полістирол, поліетилен і термоеластопласт.
Комплектація:
- Кришка – 1шт., Корпус - 1 шт., Підставка для пробірок - 1 шт.,Корпус-1шт.; Стінка- 2 шт., Стінка- 1 шт., Планка- 2 шт.; Фіксатор- 2 шт.
Зазначений товар із вказаними технічними характеристиками виробляє лише один виробник, а саме: Акціонерне товариство "Єлатомскій пріборний завод", Російська Федерація, Рязанська обл, Касімовський район, р.п. Єлатьма.
В той же час умовами тендерної документації зазначено, що заборонено закупівлю товарів, які пропонує в тендерній пропозиції учасник походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».Закупівля забороненого товару може призвести до відсутності пропозицій Учасників за даним найменуванням (Контейнер для транспортування пробірок призначений для транспортування пробірок і інших малогабаритних виробів медичного призначення в лікувально-профілактичних установах), що призведе до:
- неможливості закупівлі таких товарів взагалі;
- неможливості вчасно надавати медичну допомогу пацієнтам, в тому числі порушення непреривного лікувального процесу Комунального підприємства «Полтавська обласна клінічна лікарня ім. М.В. Скліфосовського Полтавської обласної ради».Окрім того Замовник некоректно визначив предмет закупівлі. Предмет закупівлі — це товари, роботи чи послуги, які замовник закуповує замовник у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі) (п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону № 922)
Порядок визначення предмета закупівлі затверджує наказ Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі — Порядок № 708). Він передбачає, що предмет закупівлі визначається спочатку за категорією – товари, роботи чи послуги, а потім відповідно класифікації за Єдиним закупівельним словником з урахуванням показника цифр, що передбачені цим порядком.
Класифікатор ДК 021:2015 CPV – це єдиний закупівельний словник, найактуальнішій версії якого присвоєно код ДК 021:2015. Як і інші системи класифікації, CPV структуровано таким чином, що товари, роботи і послуги згруповано за відповідними категоріями.Код класифікатора складається з розділів, груп, класів, категорій та деталізації.
Згідно абзацу 7 Пункту 1 розділу ІІ Наказу № 454 під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу. Уважно ознайомившись з вимога тендерної документації було виявлено що Замовником було визначено предмет закупівлі: «Системи для забору крові на аналізи (код за ДК 021:2015 «33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні»), (НК 47588 - Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА;НК 43651 - Контейнер універсальний для транспортування тари зі зразками; НК 42386 - Пробірка вакуумна для взяття зразків крові з активатором згортання IVD (діагностика in vitro); 42585 - Пробірка вакуумна для взяття зразків крові з цитратом натрію, IVD (діагностика in vitro))».Детально проаналізувавши Додаток № 4 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, позиція №2 «Контейнер для транспортування пробірок призначений для транспортування пробірок і інших малогабаритних виробів медичного призначення в лікувально-профілактичних установах» не відноситься до системи для забору крові, а тому Замовником було не правильно визначено предмет закупівлі, що в подальшому обмежує можливість участі та добросовісної конкуренції в даній закупівлі необхідних товарів для потреб Комунального підприємства "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради"
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників.Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. 5, 20, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, просимо ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ та виділити в різні предмети закупівлі а отже різні закупівлі лот товар, а саме позиції: 1, 3, 4 (код за ДК 021:2015 «33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні»), (НК 47588 - Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА; НК 42386 - Пробірка вакуумна для взяття зразків крові з активатором згортання IVD (діагностика in vitro); 42585 - Пробірка вакуумна для взяття зразків крові з цитратом натрію, IVD (діагностика in vitro)).
. Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ з аналогічних обставин (наявність дискримінаційних вимог) вже неодноразово приймав рішення якими було встановлено факт дискримінаційних вимог, а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до закупівлі. В разі незадоволення даної вимоги, залишаємо за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.05.2023 16:39
Вирішення:
Враховуючи вашу вимогу, на даному етапі проведення закупівлі, внести зміни технічно неможливо, так як закупівлю створено з плану, а відредагувати цей план немає можливості. Тому уповноваженою особою прийнято рішення відмінити торги по даному предмету закупівлі з подальшим оголошенням нових.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
916a297acc3d4114835d152136619b46
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-05-17-002573-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
17.05.2023 року Замовник оголосив закупівлю Системи для забору крові на аналізи (код за ДК 021:2015 «33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні»), (НК 47588 - Пробірка вакуумна для відбору зразків крові IVD, з K3ЕДТА;НК 43651 - Контейнер універсальний для транспортування тари зі зразками; НК 42386 - Пробірка вакуумна для взяття зразків крові з активатором згортання IVD (діагностика in vitro); 42585 - Пробірка вакуумна для взяття зразків крові з цитратом натрію, IVD (діагностика in vitro)).
Ознайомившись з тендерною документацією, виявили у ній дискримінаційні вимоги, які суттєво обмежують конкуренцію. А саме відповідно Додатку 4 до Тендерної документації наведений перелік медичних виробів, які закуповуються Замовником та СУКУПНІ ВИМОГИ до них. Звертаємо Вашу увагу, що, враховуючи саме СУКУПНІ ВИМОГИ до медичних виробів (за позиціями №1-4), ВІДСУТНІ ВЗАГАЛІ ВИРОБНИКИ, які можуть ОДРАЗУ РАЗОМ запропонувати такі медичні вироби, ЖОДЕН ВИРОБНИК НЕ МАЄ ТАКИХ МЕДИЧНИХ ВИРОБІВ САМЕ З ТАКИМИ СУКУПНИМИ ВИМОГАМИ. Зокрема, дискримінаційними є наступні вимоги:
- п. 1 Додатку 4 до Тендерної документації у частині Медико-технічні вимоги: " Колір кришки – бузькова."
- п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації у частині Медико-технічні вимоги:: " Колір кришки: золотий"
- п. 4 Додатку 4 до Тендерної документації у частині Медико-технічні вимоги:: " Пакування: 100 шт. "
Відповідно до ст. 5 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівля відбувається, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”
Враховуючи вищезазначене, з метою усунення дискримінаційних вимог, розширення кола потенційних учасників, забезпечення реальної добросовісної конкуренції, керуючись ст. 5, 20, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, просимо ВНЕСТИ ЗМІНИ до тендерної документації:
- п. 1 Додатку 4 до Тендерної документації у частині Медико-технічні вимоги: " Колір кришки – бузькова." замінити на “ Колір кришки – бузькова або лавандова.”
- п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації у частині Медико-технічні вимоги:: " Колір кришки: золотий" замінити на " Колір кришки: золотий або жовтий"
- п. 4 Додатку 4 до Тендерної документації у частині Медико-технічні вимоги:: " Пакування: 100 шт. " замінити на " Пакування: 100 шт. або 50 шт."
- п. 2 Додатку 4 до Тендерної документації виокремити в окремий лот.
Звертаємо Вашу увагу, що АМКУ з аналогічних обставин (наявність дискримінаційних вимог) вже неодноразово приймав рішення. Зокрема надаємо Вам для огляду копії рішень АМКУ, якими було встановлено факт дискримінаційних вимог, а тому було зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації (копії рішень АМКУ додаються).
В разі незадоволення даної вимоги, залишаємо за собою право оскаржити дані вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, безпосередньо до АМКУ у порядку ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” .
Пов'язані документи:
Учасник
- Рішення від 22.03.2023 №3575.pdf 17.05.2023 15:34
- Рішення від 13.03.2023 № 3056.pdf 17.05.2023 15:34
- Рішення від 16.02.2023 №1835.pdf 17.05.2023 15:34
Дата подачі:
17.05.2023 15:34
Опис причини скасування:
Відсутні підстави
Дата скасування:
17.05.2023 16:11